Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Arganolie



Pagina's : [1] 2

17-05-2011, 16:30
Wie heeft dat wel eens gebruikt? En wat is je ervaring ermee?

Ik heb onlangs de 'echte' arganolie van sweetsunnah besteld. Gebruik het sinds een weekje voor mijn gezicht alleen heb ik ineens allemaal rare uitslag op mijn gezicht gekregen; o.a. rode puntjes en kleine puistjes.. heel raar. En dat terwijl mijn gezicht een week geleden nog super egaal was. Heb nooit last van puisten gehad, tevens heb ik geen gevoelige huid. Dus vind het een beetje vreemd..

Weet iemand wat de oorzaak ervan kan zijn?

18-05-2011, 09:11


Ik had dat ook.

Zemah goed voor je huid.

18-05-2011, 21:11

Citaat door stoutertje:
Ik had dat ook.

Zemah goed voor je huid.



Maar je was er niet tevreden mee?

18-05-2011, 21:15
gebruik argan olie ook voor mijn gezicht sinds een paar weekjes vibd m juist super. past precies bij mn huid. heb der een egaal huidje van gekregen juist!

ik zou niet weten wat het kan zijn meid. succes verder!

18-05-2011, 21:21



Citaat door Zuster_Pareltje:
gebruik argan olie ook voor mijn gezicht sinds een paar weekjes vibd m juist super. past precies bij mn huid. heb der een egaal huidje van gekregen juist!

ik zou niet weten wat het kan zijn meid. succes verder!


Misschien is die arganolie wel over datum of iets in die trant?

Waar heb jij jouw arganolie vandaan dan?

18-05-2011, 21:25
aha dat zou kunnen jaah. die heeft ma van marokko..

18-05-2011, 21:27

Citaat door Zuster_Pareltje:
aha dat zou kunnen jaah. die heeft ma van marokko..



Ooh dat is uiteraard het meest bertrouwbare... Waar in Marokko is het allemaal te verkrijgen dan? weet je dat?

Ik heb die van mij van sweetsunnah, maar ik weet niet heb een vermoeden dat die 'Arganolie' niet helemaal klopt.

18-05-2011, 23:05
Ik heb habba sawda van sweetsunnah van de week besteld.
Ik zie ook nog niet echt resultaat .. Maar ik heb wel een hele zachte huid gekregen..

Zijn er nog meer mensen die ervaring hebben met ´sweetsunnah´?

18-05-2011, 23:09
Ik gebruik Arganlotion. Heb het in Marokko gekocht en je krijgt er een zijde zachte huid van.

18-05-2011, 23:14

Citaat door xLiefdevol:
Ik gebruik Arganlotion. Heb het in Marokko gekocht en je krijgt er een zijde zachte huid van.


Waar in marokko kun je betrouwbare argan olie kopen?

19-05-2011, 08:31

Citaat door pikantje_:
Maar je was er niet tevreden mee?

'

Nee maar dat zit waarschijnlijk in mijn huid. Wat ik ook smeer, mijn huid reageert met irritatie.
Dus ik doe maar niets meer, dan is mijn huid het elegaalst.

19-05-2011, 14:35

Citaat door Lady.Laila:
Ik heb habba sawda van sweetsunnah van de week besteld.
Ik zie ook nog niet echt resultaat .. Maar ik heb wel een hele zachte huid gekregen..

Zijn er nog meer mensen die ervaring hebben met ´sweetsunnah´?



Gebruik je die habba sawda olie gewoon voor je huid?

19-05-2011, 14:36



Citaat door stoutertje:
'

Nee maar dat zit waarschijnlijk in mijn huid. Wat ik ook smeer, mijn huid reageert met irritatie.
Dus ik doe maar niets meer, dan is mijn huid het elegaalst.



Ik heb ook irritatie gekregen vreemd genoeg. Terwijl ik normaal gesproken NOOIT irritatie krijg van welke creme/olie dan ook. Dus we vreemd dat de welbekende Arganolie dat wel voor elkaar krijgt bij mij.. Misschien was die olie gewoon over datum of niet puur. Kan ook.. alhoewel er wel wordt vermeld dat het puur is. Mja, you never know.

19-05-2011, 14:39
misschien is het geen goede arganolie , of past arganolie gewoon niet bij je huid. alahoe a3lam

19-05-2011, 14:56

Citaat door Fashiondesigner:
misschien is het geen goede arganolie , of past arganolie gewoon niet bij je huid. alahoe a3lam


Kan zo zijn. Ik heb hem in een hoofddoekenwinkeltje gekocht.

Pagina's : [1] 2