Bekijk volle/desktop versie : Kenneth Vermeer 1e keeper bij vertrek Stekelenburg



17-05-2011, 16:11
Als Maarten Stekelenburg inderdaad bij Ajax vertrekt, hoeft Frank de Boer niet lang over diens opvolging te denken. “Dan is Kenneth Vermeer voor honderd procent zeker mijn eerste keeper”, aldus de trainer van Ajax in de Telegraaf. “Kenneth is een meevoetballende keeper en dat is voor ons spel van levensbelang.

Jeroen Verhoeven – nu door de blessure van Stekelenburg tweede doelman – zal weer een stap terug moeten doen. “We zoeken iemand die tussen Kenneth en Jeroen in komt te staan. Een type Fred Grim als destijds achter Edwin van der Sar zou het ideale plaatje zijn. Maar een ervaren keeper is niet makkelijk te vinden. Een jonge, talentvolle keeper is daarom ook een optie.”

17-05-2011, 16:13


Heel verstanding en goed gezien..Waarom veel geld spenderen voor een nieuwe keeper terwijl je al een goede vervanger hebt staan...Een nieuwe goed betaalbare keeper van het Niveau Stekelenburg is er toch niet, en met Vermeer kun je heel goed vooruit voor een paar jaar!

Frank de Boer voert goed beleid!

17-05-2011, 16:41
in begin riep ik Michel Vorm op als eventuele vervanger..
maar ik heb die gast zien keepen dit seizoen..pfff was niet zo best!
Vermeer is echt geweldig! Verhoeven mag van mij weg..en zet de keeper van Jong Ajax als 3e keeper.