Bekijk volle/desktop versie : Zou je iemand kunnen trouwen met een broeder/zuster met een afwijking?



17-05-2011, 13:52
Zou iemZou iemand kunnen trouwen met een broeder/zuster met een afwijking?

--------------------------------------------------------------------------------

Salam,

Ik vraag me af of iemand zou kunnen trouwen met een zuster/broeder die een handicap heeft of een afwijking op de huid ?


Zou jij het aankunnen?

waarom wel/niet?and kunnen trouwen met een broeder/zuster met een afwijking?

--------------------------------------------------------------------------------

Salam,

Ik vraag me af of iemand zou kunnen trouwen met een zuster/broeder die een handicap heeft of een afwijking op de huid ?


Zou jij het aankunnen?

waarom wel/niet?

17-05-2011, 14:14


Waarom niet!?...
Deze persoon heeft er niet voor gekozen om zo te zijn en waarom zou hij/zij ook niet recht hebben op een beetje geluk enof een gezin te stichten .

''Gezonde'' menden die hebben meer afwijkingen alleen noemen we ze anders.
Iemand die gebruikt/drinkt/gokt of een of ander lebliath heeft is toch ook een afwijking ?
En deze kiezen er zelf voor!

17-05-2011, 14:55

Citaat door Th9inset:
Waarom niet!?...
Deze persoon heeft er niet voor gekozen om zo te zijn en waarom zou hij/zij ook niet recht hebben op een beetje geluk enof een gezin te stichten .

''Gezonde'' menden die hebben meer afwijkingen alleen noemen we ze anders.
Iemand die gebruikt/drinkt/gokt of een of ander lebliath heeft is toch ook een afwijking ?
En deze kiezen er zelf voor!



ja klopt is ook zo maar het is voor sommige wel hard om ermee om te gaan he al je partner een afwijking heeft


ik zie altijd als ik op de bus sta te wachten een nederlands koppel hijzelf is 2 meter en heeft o benen en zijn ene hand staat scheef dus daar heeft ie wat aan en zijn vrouw/vriendin is echt superkort! ze is echt 1 40 denk ik zelfs als ze hoge hakken draagt is ze nog superkort

kwam ze vorig jaar tegen tijdens mn stageperiode en nu loop ik weer stage daar en zag ik ze gelukkig lopen samen met een baby

MashAllah als ik het zie dan komt er een glimlach op mn gezicht ahah

17-05-2011, 15:08
Asselaamu 3alaikoem Warahmatulaahi wabarakatuh.

Ja waarom niet, Allaah heeft die zo geschapen en zoals een zuster hierboven zei, iedereen heeft recht om gelukkig te zijn.

Je moet je eens in zijn/haar plaats stellen..

Ghair in sha' Allaah..

Wa Salaamu 3alaikoem Warahmatulaahi Wabarakatuh..

03-06-2011, 01:37


Ja, zoals een zuster al zei 'hij heeft er niet zelf voor gekozen ' Allah heeft hem zo geschapen.

03-06-2011, 03:14
Het gaat om het innerlijk en niet het uiterlijk.