Bekijk volle/desktop versie : Fietswinkel gezocht in Amsterdam West



17-05-2011, 11:21
AMSTERDAM - Fietsen zijn voor Nederlanders en vooral voor Amsterdammers een groot goed. Toch valt het gebruik van fietsen in Nieuw-West nogal laag uit. Het stadsdeel heeft daarom besloten het vervoermiddel te promoten.
Ondernemers in Nieuw-West kunnen voor hun eigen, nieuwe rijwielhandel tienduizend euro, een jaar coaching en een jaar lang een goedkope bedrijfsruimte winnen. Daar staat tegenover dat jongeren er opgeleid worden tot fietsenmaker en dat er acties worden georganiseerd die het fietsgebruik promoten.

http://www.telegraaf.nl/mijnbedrijf/9807026/__Fietswinkel_gezocht_in_Amsterdam_West__.html?p=4 ,1

17-05-2011, 12:15


Fietsenwinkels in west zijn stelletje dieven voor k&a bij sierplein/lelylaan, bracht me fiets met lekke band daarheen met goed vertrouwen(dacht dat marokkanen onderling wel te vertrouwen waren) kom ik terug vragen ze 35 euro , sta je daar met je mond open en hij leuk vertellen ja ik heb je binnenband en buitenband vervangen, heb ik daarom gevraagd

17-05-2011, 12:21
Hihi, kan jij geen band plakken?

17-05-2011, 15:02

Citaat door Noordeloos:
Hihi, kan jij geen band plakken?


Jawel had alleen geen tijd, is een duur grap geworden , lees op internet dat ze dit vaker doen, ik met me domme kop had een prijsopgave moeten vragen vooraf, achteraf kunnen ze namelijk alles vragen wat ze willen

17-05-2011, 15:04



Citaat door Bananenpluk:
Fietsenwinkels in west zijn stelletje dieven voor k&a bij sierplein/lelylaan, bracht me fiets met lekke band daarheen met goed vertrouwen(dacht dat marokkanen onderling wel te vertrouwen waren) kom ik terug vragen ze 35 euro , sta je daar met je mond open en hij leuk vertellen ja ik heb je binnenband en buitenband vervangen, heb ik daarom gevraagd
standaard doen alle verkopers als je niets zegt


maar een slechte buitenband zorgt voor lekke banden

17-05-2011, 15:10

Citaat door Bananenpluk:
Fietsenwinkels in west zijn stelletje dieven voor k&a bij sierplein/lelylaan, bracht me fiets met lekke band daarheen met goed vertrouwen(dacht dat marokkanen onderling wel te vertrouwen waren) kom ik terug vragen ze 35 euro , sta je daar met je mond open en hij leuk vertellen ja ik heb je binnenband en buitenband vervangen, heb ik daarom gevraagd


Dat wordt mij ook altijd geflikt
Sindsdien doe ik gewoon elke ochtend een beetje bijpompen.. de afzetters

17-05-2011, 15:13

Citaat door Besbousa:
Dat wordt mij ook altijd geflikt
Sindsdien doe ik gewoon elke ochtend een beetje bijpompen.. de afzetters



buitenbanden worden slechter en daardoor krijg je lekke banden.

17-05-2011, 15:14
Trouwens wat dachten jullie van Autoverkopers dat zijn pas dieven en oplichters

17-05-2011, 18:35

Citaat door Besbousa:
Dat wordt mij ook altijd geflikt
Sindsdien doe ik gewoon elke ochtend een beetje bijpompen.. de afzetters


We are soulmates . Echt serieus het zijn afzetters(niet allemaal) wat je het beste kunt doen is van te voren een prijs afspreken achteraf kunnen ze je alles wijs maken

17-05-2011, 18:41

Citaat door khadafi:
standaard doen alle verkopers als je niets zegt


maar een slechte buitenband zorgt voor lekke banden


Of ik nou een slechte buitenband had of niet ik kwam om mijn band te plakken en niet om alles te vervangen . Dan staat er leuk voor hun raam: reperaties de laagste prijs 7,50 alleen om mensen te lokken ,hij had mijn achter binnen/buiten band vervangen en na 2 dagen liep mijn band steeds aan en ik dus terug, ik maar denken dat het me niks zou kosten kom ik terug durft hij 20 euro te vragen voor een zogenaamde "revisie" is ie nou helemaal van de pot gerukt!!!

Dus mensen pas op voor fietsenwinkel k&a bij het sierplein/lelylaan het zijn afzetters!!!!