Bekijk volle/desktop versie : PSV krijgt een 2e Sponsor erbij.



Pagina's : [1] 2

16-05-2011, 21:30
Thijs Slegers melde bij VI dat psv een deal heeft met een grote sponsor naast Phlips. Ergens deze week wordt bekend gemaakt wie het is en eventueel hoeveel centjes psv erbij krijgt.

Philips blijft wel op de voorkant van het shirtje..
ander sponsor komt op achterkant of op de mouw.

16-05-2011, 21:31


Hebben ze wel hard nodig na het mislopen van CL

16-05-2011, 21:36

Citaat door SieMoH:
Hebben ze wel hard nodig na het mislopen van CL


Voor het meedoen aan de CL krijg je al 10 miljoen ofzo.
dat zal psv nu niet van de nieuwe sponser krijgen.
maar het leek erop dat het om een goeie deal zou gaan.

16-05-2011, 21:49
Volgens de geruchten zou het om deze sponsor gaan


16-05-2011, 22:43


Wat zielig man.
Ik heb medelijden met PSV, maar ik heb altijd gevonden dat het nooit echt de uitstraling van een topclun heeft gehad.
Dat ligt voornamelijk aan de fans, stadion, stad etc.

In het verleden hebben alleen Feyenoord en Ajax echt die uitstraling gehad in mijn ogen.

16-05-2011, 22:49

Citaat door marmita-lover:
Wat zielig man.
Ik heb medelijden met PSV, maar ik heb altijd gevonden dat het nooit echt de uitstraling van een topclun heeft gehad.
Dat ligt voornamelijk aan de fans, stadion, stad etc.

In het verleden hebben alleen Feyenoord en Ajax echt die uitstraling gehad in mijn ogen.



Europees waren ze de laatste jaren wss de succesvolste Nederlandse club
Laatste trofee van feyenoord was een uefacup,van psv een CL
prachtig team hadden ze toen met romario,gerets,van breukelen,kieft,vanenburg,...etc

16-05-2011, 22:51

Citaat door marmita-lover:
Wat zielig man.
Ik heb medelijden met PSV, maar ik heb altijd gevonden dat het nooit echt de uitstraling van een topclun heeft gehad.
Dat ligt voornamelijk aan de fans, stadion, stad etc.

In het verleden hebben alleen Feyenoord en Ajax echt die uitstraling gehad in mijn ogen.



PSV is vaker kampioen geworden dan feyenoord alle 2 1x CL gewonnen je moet de media niet napraten , eindhoven is de 5e stad van Nl

16-05-2011, 22:53

Citaat door psvamazigh:


PSV is vaker kampioen geworden dan feyenoord alle 2 1x CL gewonnen je moet de media niet napraten , eindhoven is de 5e stad van Nl


Ik heb het niet over aantal kampioenschappen eh analfabeet.
Ik heb het over 'uitstraling'.

16-05-2011, 22:57

Citaat door marmita-lover:
Ik heb het niet over aantal kampioenschappen eh analfabeet.
Ik heb het over 'uitstraling'.

wat is er mis met de uitstraling dan???
je praat gewoon de media na die haat aan alles onder de rivieren heeft omdat ze hier de beste economie hebben enz enz media maakt ook ajax groot kijk hoevaak ze over joden praten ,toen PSV 4 jaar achter elkaar kampioen werd waren ze kk stil
kijk welke spelers daar allemaal hebben gespeeld bij PSV .
romario,ronaldo,van nistelroy ,gerets,robben, enz enz

16-05-2011, 23:00

Citaat door psvamazigh:
wat is er mis met de uitstraling dan???
je praat gewoon de media na die haat aan alles onder de rivieren heeft omdat ze hier de beste economie hebben enz enz
kijk welke spelers daar allemaal hebben gespeeld bij PSV .
romario,ronaldo,van nistelroy ,gerets,robben, enz enz


Sorry eh dat ik PSV een lelijke club vind.
Die mensen daar onder de rivieren zijn net Belgen.
Voor de beste Economie moet je toch echt in de randstad zitten : Amsterdam/Rotterdam/Den Haag/Utrecht.

Maar dat doet er niet toe, dit gaat om voetbal en niet om economie

16-05-2011, 23:02

Citaat door marmita-lover:
Sorry eh dat ik PSV een lelijke club vind.
Die mensen daar onder de rivieren zijn net Belgen.
Voor de beste Economie moet je toch echt in de randstad zitten : Amsterdam/Rotterdam/Den Haag/Utrecht.

Maar dat doet er niet toe, dit gaat om voetbal en niet om economie

economie in zuid oost brabant is de beste philips asml vdl campina daf en nog meer zonder brabant was nederland niks geweest .

utrecht moet zih helemaal schamen 4e stad van nederland nooit kampioen geworden nooit grote spelers geen uitstraling walou

16-05-2011, 23:08

Citaat door psvamazigh:
economie in zuid oost brabant is de beste philips asml vdl campina daf en nog meer zonder brabant was nederland niks geweest .

[B]utrecht moet zih helemaal schamen 4e stad van nederland nooit kampioen geworden nooit grote spelers geen uitstraling walou
[/B]


zelfs geen playoffs dit jaar!

16-05-2011, 23:13



Citaat door psvamazigh:
economie in zuid oost brabant is de beste philips asml vdl campina daf en nog meer zonder brabant was nederland niks geweest .

utrecht moet zih helemaal schamen 4e stad van nederland nooit kampioen geworden nooit grote spelers geen uitstraling walou


Utrecht hoeft niet te bedelen bij de gemeente.

16-05-2011, 23:15

Citaat door brownie74:
[/B][/B]


zelfs geen playoffs dit jaar!


Eerlijk is eerlijk, ik vind het beter.
Spelers van Fc Utrecht hebben dit jaar minimaal 15 wedstrijden meer moeten spelen dan de concurrentie in de play-offs.
Laat ze maar eerst hun selectie bij elkaar houden en bouwen voor volgend jaar, want dit Utrecht kan makkelijk mee met de top5 en dat weet jij zelf ook.

16-05-2011, 23:24

Citaat door marmita-lover:
Eerlijk is eerlijk, ik vind het beter.
Spelers van Fc Utrecht hebben dit jaar minimaal 15 wedstrijden meer moeten spelen dan de concurrentie in de play-offs.
Laat ze maar eerst hun selectie bij elkaar houden en bouwen voor volgend jaar, want dit Utrecht kan makkelijk mee met de top5 en dat weet jij zelf ook.



Ik moet je nageven,je bent grappig!

weet je hoeveel Manchester United,real madrid en barca gespeeld hebben dit jaar?

weet je hoeveel keer Twente en ja ook Anderlecht dit jaar gespeeld hebben?

kom je met 15 wedstrijden extra

Geen europees volgend jaar is minder inkomsten
minder inkomsten = topspelers die andere oorden willen opzoeken!
de club zal ook een paar spelers moeten wegdoen want voor de competitie alleen heb je minder spelers nodig!
denk je nu dat Mertens gaat blijven?

Pagina's : [1] 2