Bekijk volle/desktop versie : BondCoach Marokko Praat Met trainer arsenal (landgenoot)



Pagina's : [1] 2

16-05-2011, 17:24
Gerets in gesprek met Arsene Wenger.


Citaat:
Eric Gerets maakt zich zorgen om de situatie van Marouane Chamakh bij Arsenal. De Marokkaanse bondscoach besloot daarom om dit weekend naar Londen te gaan en een gesprek aan te gaan met Arsenal coach Arsene Wenger.

Gerets was nieuwsgierig hoe Wenger dacht over zijn spel en of Chamakh nog wel voldoende gemotiveerd was om nog voor Arsenal te spelen. Verder vroeg Gerets wat tips aan Wenger hoe hij Chamakh het beste kan gebruiken voor de wedstrijd van 4 Juni tegen Algerije.

Verder bezocht Gerets ook Adel Taarabt. Hij feliciteerde Taarabt met het behalen van de titel in de Championship en benadrukte dat hij zijn uiterste best moet gaan doen in de wedstrijd tegen Algerije. Gerets was tijdens de vorige wedstrijd tegen Algerije zeer teleurgesteld in de prestatie van Taarabt
Als laatst bezocht Gerets Stade Brest verdediger Ahmed Kantari om hem een voorspoedige revalidatie toe te wensen.

16-05-2011, 17:28


Ik weet niet waarom iedereen Chamack zo afzeikt maar hij is goed.

16-05-2011, 17:30
Is geen landgenoot

16-05-2011, 17:33

Citaat door abdel_15:
Ik weet niet waarom iedereen Chamack zo afzeikt maar hij is goed.


hij is niet echt goed hij is een echo, wat vind je dan zo goed aan hem?

16-05-2011, 18:07



Citaat door Alhoceima09:
hij is niet echt goed hij is een echo, wat vind je dan zo goed aan hem?


Meen je dit serieus? Als er een ding is wat Chamakh niet is, dan is het wel ego.

16-05-2011, 18:08
dooie speler

16-05-2011, 18:09
Zou je de bron kunnen plaatsen?

16-05-2011, 18:21
De Fransen noemen de Belgen : Les petits Belges (de kleine Belgen) en je gaat ze landgenoten noemen.
De Belgen hebben een hekel aan Fransen en omgekeerd!
Fransen zijn de arrogantste buren

16-05-2011, 18:30

Citaat door brownie74:
De Fransen noemen de Belgen : Les petits Belges (de kleine Belgen) en je gaat ze landgenoten noemen.
De Belgen hebben een hekel aan Fransen en omgekeerd!
Fransen zijn de arrogantste buren



te chauvinistisch en geven hun oorlogsmisdaden nooit toe

16-05-2011, 18:33
Is het niet een beetje raar?

16-05-2011, 18:34

Citaat door Clichy_sousbois:
haha klopt le petit belges, en dan??? dit gaat over marokko, nu ben ik even een belg door eric geretz(marokko)



Blijkbaar maak je niet alleen in het Nederlands schrijffouten

le petit = enkelvoud en past niet bij les belges (meervoud)

het is ofwel:

Le petit Belge of Les petits Belges!

16-05-2011, 18:35

Citaat door Clichy_sousbois:
93 ze3ma clichy ga tog weg a wannebee

haha klopt le petit belges, en dan??? dit gaat over marokko, nu ben ik even een belg door eric geretz(marokko)

alles is beter dan Ajax joden aanmoedigen

Jonge dit is mijn geboortejaar... voor het 2de keer

16-05-2011, 18:41



Citaat door Clichy_sousbois:
oke sorry, 93 is een gekke wijk in frankrijk heb daar gewoond, is nr 1 ghetto van fransa, mijn excuus

weet k 93 saint denis heb familie in paris 2de algerije daar

16-05-2011, 18:43
clichy.


16-05-2011, 18:46

Citaat door Clichy_sousbois:
nou nie meteen oordelen, ik heb de moeilijkste opgave, ik ben 9 en was uit frankrijk, ik was 9 en moest NLs leren, weet je hoe moeilijk dat is, en zon grote fout heb ik ook weer nie gemaakt doe dat eens na, wolla ma je gaat nks meer leren als je moeder taal, darija



doe niet onnozel, je hebt het tegen iemand uit Belgie.
Ik spreek vloeiend darija,Nederlands,frans,engels en het spaans en heb noties van het Italiaans.

ik spreek en sprak thuis het darija , op school gewoon Nederlands.
In mijn jeugd keek mijn vader naar het nieuws op TF1,antenne 2 en rtbf
toen we voor het eerst frans op school kregen (in Belgie is dat vanaf je 10 jaar) waren de leraars ervan overtuigd dat we thuis frans spraken.
De hersens van een kind zijn net als een spons, ze zuigen alle informatie op en verwerken het in recordtempo!
In Belgie zijn de Marokkanen de beste 2 taligen (Nederlands en Frans)
de meeste receptionistes zijn gewoon marokkaanse meiden,omdat firmas praktisch geen tweetalige vlamingen kunnen vinden voor die functie

Pagina's : [1] 2