Bekijk volle/desktop versie : Getrouwde vrouwen kom s.



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

16-05-2011, 14:22
Hoelang hebben jullie de pil geslikt toen jullie gingen trouwen. na hoeland zijn jullie de pil niet meer gaan slikken. En toen je gestopt was met de pil hoeland duurde het bij jou voordat je zwanger werd?


ik heb een jaar de pil geslikt. merkte dat ik me niet goed voelde door de pil.
snel op mn teentjes getrapt. werd molliger en irriteerde me aan alles. dit schijnen bijwerkingen te zijn. bij iedereen anders zei mn huisarts toen dertijd.
dus heb maar besloten te stoppen met de pil.

16-05-2011, 14:25


Is het te doen om gewoon te tellen ipv de pil?

16-05-2011, 14:26
Ik heb 1 x 1 maand de pil ingeslikt verder nooit. Ik kan er niet tegen, die hormonen slopen mij.

16-05-2011, 14:27
3 maanden geslikt, toen zwanger, helaas miskraam, nu slik ik niets.

16-05-2011, 14:28


o dat weet ik niet. hoor vaak dat dit niet goed gaat en je toch zwanger kunt raken. ik weet het niet. maar hoelang heb jij de pil geslikt.
ik een jaar en ben echt bang nu ik gestopt ben dat ik moeilijk zwnager zal raken.

mn familie zegt dat de pil slecht is en dat het lang in je boed blijkft dus hoe langer je het slikt hoe moeilijker je kindjes kunt krijgen. mn huisarts zegt at dit onzin is. ik weet nu niet wie ik moet geloven. heb zoiezo een naar gevoel bij die pil.

16-05-2011, 14:28
2 jaar geslikt en na ong een maand al zwanger, toen weer 4 jaar geslikt en na 2 maanden zwanger, toen weer 7 jaar geslikt en na 3 maanden zwanger

16-05-2011, 14:29

Citaat door oemchaima00:
Ik heb 1 x 1 maand de pil ingeslikt verder nooit. Ik kan er niet tegen, die hormonen slopen mij.



mag ik vragen wat je gebruikt als voorbehoedsmiddel, wij willen geen kids meer heb er 3 hamdoulilah, spiraal wil ik niet, maar wil ook niet tot mijn overgang de pil slikken

16-05-2011, 14:29

Citaat door Rhianna:
3 maanden geslikt, toen zwanger, helaas miskraam, nu slik ik niets.


ow jeetje. en hoelang slik je nu al niks?

16-05-2011, 14:30
Waarom vraag je niet aan de huisarts voor een ander pil met weinig bijwerkingen?

16-05-2011, 14:31
1 x paar maanden geslikt en werd na ongeveer twee jaar zwanger.
Daarna nooit meer geslikt en na bijna zeven jaar nog niet zwanger.

16-05-2011, 14:32

Citaat door dunja:
2 jaar geslikt en na ong een maand al zwanger, toen weer 4 jaar geslikt en na 2 maanden zwanger, toen weer 7 jaar geslikt en na 3 maanden zwanger



okee dus het is misschien wel zo dat hoelanger je de pil slikt hoe langer het duurt voordat je zwnager raakt.

ik heb m een jaartje geslikt. maak me erge zorgen. stom heh
wil zoiezi nog geen kindjes. gebruiken een ander voorbehoedsmiddel. maar de pil wil ik gewoon niet meer slikken. ben zo bang als ik de pil 3 jaar ga slikken en ik daarna een kindje wil het gewoon niet zal lukken omdat die pil stoffen dan moeilijk uit mn bloed gaan.

ik weet niet precies hoe dit werkt. mn huisarts zegt dat dit onzin is. maar heb toch sterk het gevoel dat die pil er wel mee te maken heeft hoelanger je m slikt hoe langzamer t gaat.

16-05-2011, 14:34

Citaat door lach_parel:
Waarom vraag je niet aan de huisarts voor een ander pil met weinig bijwerkingen?


ik wil helemaal geen pil meer slikken. heb sterk het idee dat als je de pil slikt een paar jaar dat het dan moeilijker word om kindjes te krijgen daar maak ik mij zorgen over. huisarts zegt dat dit onzin is. maar toch

16-05-2011, 14:35



Citaat door dunja:
2 jaar geslikt en na ong een maand al zwanger, toen weer 4 jaar geslikt en na 2 maanden zwanger, toen weer 7 jaar geslikt en na 3 maanden zwanger

Waarom lach je erbij? Zeg el hamdulilah dat het zo snel gaat bij jou, kon het maar bij vele vrouwen zo.

16-05-2011, 14:35

Citaat door sjamsoe:
1 x paar maanden geslikt en werd na ongeveer twee jaar zwanger.
Daarna nooit meer geslikt en na bijna zeven jaar nog niet zwanger.



ben je nu 7 jaar gestopt met de pil en nog niet zwanger?
heb je het idee dat dit door de pil komt. maar je hebt die maar een maandje geslikt toch? of ben je minder vruchtbaar of je man.?
alah i ziblek inchalah.

16-05-2011, 14:36

Citaat door Mra-d-razel:
ow jeetje. en hoelang slik je nu al niks?



bijna een jaartje

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6