Bekijk volle/desktop versie : Niemand maar geen 1 speler komt in de buurt van Messi.



Pagina's : [1] 2

15-05-2011, 23:45
Ook geen Cry Ronaldo en dat weten de Real fans wel.

15-05-2011, 23:48


Messi is wel goed, maar we moeten niet vergeten dat hij helemaal NIKS heeft gedaan op het WK..

Voetballers worden ONSTERFELIJK als je daar je kunsten vertoont, dat moet ie nog doen !!

15-05-2011, 23:53

Citaat door Kallie:
Messi is wel goed, maar we moeten niet vergeten dat hij helemaal NIKS heeft gedaan op het WK..

Voetballers worden ONSTERFELIJK als je daar je kunsten vertoont, dat moet ie nog doen !!



Rooney en Cry Ronaldo afgelopen zomer hebben ook niks gedaan op het wk.

Cry Ronaldo is wel goed maar Messi is beter is een andere verhaal.

15-05-2011, 23:54
Messi heeft Olympisch goud met Argentinie gewonnen, wereldbeker onder 17 in 2005 met jong Argentinie in Nederland, In 2007 Argentinie naar finaleplek geloosd van Copa America...en wat heeft Ronaldo met zijn land Portugal gedaan op eindrondes?

15-05-2011, 23:54



Citaat door BarcaBlood:
Rooney en Cry Ronaldo hebben ook niks gedaan op het wk.

Cry Ronaldo is wel goed maar Messi is beter is een andere verhaal.


Ronaldo heeft degelijk op wk's zijn kunsten vertoond..

Maar we praten over Messi volgens mij, je moet de feiten niet verwarren met je mening

15-05-2011, 23:55

Citaat door Gezneya:
Messi heeft Olympisch goud met Argentinie gewonnen, wereldbeker in 2005met jong Argentinie in Nederland, In 2007 Argentinie naar finaleplek geloosd van Copa America...en wat heeft Ronaldo met zijn land Portugal gedaan op eindrondes?



Hahahahaha we praten over de WERELDBEKER, voor GROTE teams, jullie kunnen er niet tegen.. Waarom niet?

Ik kraak hem niet af, hij is gewoon een goede speler, maar de feiten zijn soms hard, HIJ HEEFT POEP GEDRAAID AFGELOPEN WK

15-05-2011, 23:59
Messi is nix vergeleken met Lembarki van Botola. Die man waioo sahbi wat een inzicht, passing, dribbel niet normaal meer hij.

16-05-2011, 00:05

Citaat door Yunus23:
Messi is nix vergeleken met Lembarki van Botola. Die man waioo sahbi wat een inzicht, passing, dribbel niet normaal meer hij.


Als je over BOTOLA praat, krijg ik meteen DIARREE..

De marokkaanse competitie is echt TROEP gewoon, 1 en al omkoperij

16-05-2011, 00:06
Als hij al poep heeft gedraaid afgelopen WK, heeft hij minder poep gedraaid dan Gay Ronaldo.

Citaat door Kallie:
Hahahahaha we praten over de WERELDBEKER, voor GROTE teams, jullie kunnen er niet tegen.. Waarom niet?

Ik kraak hem niet af, hij is gewoon een goede speler, maar de feiten zijn soms hard, HIJ HEEFT POEP GEDRAAID AFGELOPEN WK

16-05-2011, 00:07
Ow ja? Welke wk dan?

Citaat door Kallie:
Ronaldo heeft degelijk op wk's zijn kunsten vertoond..

Maar we praten over Messi volgens mij, je moet de feiten niet verwarren met je mening

16-05-2011, 00:08

Citaat door Gezneya:
Als hij al poep heeft gedraaid afgelopen WK, heeft hij minder poep gedraaid dan Gay Ronaldo.



Begrijpend lezen is voor velen moeilijk, maar beste man, waarom betrek je Ronaldo er steeds bij ?

het onderwerp is MESSI

16-05-2011, 00:08

Citaat door Kallie:
Als je over BOTOLA praat, krijg ik meteen DIARREE..

De marokkaanse competitie is echt TROEP gewoon, 1 en al omkoperij


Omkoperij? Hoeveel wedstrijden heb jij bekeken laatste vijf jaar?

16-05-2011, 00:12



Citaat door qwertyfreak:
Omkoperij? Hoeveel wedstrijden heb jij bekeken laatste vijf jaar?


Hahahahaha kijken ? Lees ik dat goed? Hahahahaha ik ga niet naar een stel schapen kijken, hahahahaha

16-05-2011, 00:20

Citaat door Kallie:
Hahahahaha kijken ? Lees ik dat goed? Hahahahaha ik ga niet naar een stel schapen kijken, hahahahaha


Oké.. Maar je trekt wel conclusies! Je hebt recht om niet te kijken! Maar waarom gelijk het woordje omkoperij? En troep....

16-05-2011, 00:32

Citaat door Kallie:
Ronaldo heeft degelijk op wk's zijn kunsten vertoond..

Maar we praten over Messi volgens mij, je moet de feiten niet verwarren met je mening



Vriend aub met kunsten win je geen prijzen. Je kan leuk en aardig trucjes doen schaar zoals C.Ronaldo doet maar alnog komt hij never in de buurt van Messi.

Paar maanden geleden toen kwamen ze elkaar ook tegen Messi vs Ronaldo Argentine vs Portugal 2-1. Messi met een goal en een assist dus gewonnen van Ronaldo.

Jij zegt dat Messi niks liet zien op het wk nou dan heeft de hele wereld ook namelijk gezien dat Ronado ook nergens was op het wk.

Pagina's : [1] 2