Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Abaya's in maat XS.



Pagina's : [1] 2

15-05-2011, 20:14
Al lange tijd ben ik opzoek naar abaya's in maat XS, hiervoor had ik ook topics geopend, en er waren meiden die ook hiernaar opzoek waren.

Gister was ik met mijn schoonzus in Rotterdam, en ik heb daar in een winkeltje abaya's in maat XS gevonden alhamduillah.

Het winkeltje heet Boekhandel Nour. Er schijnen in Rotterdam 2 van zulk soort winkeltjes te zitten, deze zat in de buurt van het CS.

Ik hoop dat ik een aantal meiden hiermee help.

Mee uppen zal fijn zijn, ook al heb jij weinig aan dit bericht

15-05-2011, 20:15


XS bij die boetiek? Eerder heb ik ze daar niet gevonden.
Mag ik vragen hoeveel die abaya''s kosten daar? En wat zijn de lengtes van die jurken? Dus hoelang/hoe kort ben jij?

Dankjewel alvast!

15-05-2011, 20:15
klopt heb daar 2 gehaald allebei maatje xs

15-05-2011, 20:21

Citaat door SerieuzeLady17:
XS bij die boetiek? Eerder heb ik ze daar niet gevonden.
Mag ik vragen hoeveel die abaya''s kosten daar? En wat zijn de lengtes van die jurken? Dus hoelang/hoe kort ben jij?

Dankjewel alvast!



k had er 1 voor 20,- gehaald en toen k later terug ging waren ze 17,-


k ben 1.71 en die abyaa's komen net iets tot me enkel maar draag ze sowieso met broek

15-05-2011, 20:25



Citaat door SerieuzeLady17:
XS bij die boetiek? Eerder heb ik ze daar niet gevonden.
Mag ik vragen hoeveel die abaya''s kosten daar? En wat zijn de lengtes van die jurken? Dus hoelang/hoe kort ben jij?

Dankjewel alvast!


Ze zijn eigenlijk 17 euro per stuk, in heb er een paar gehaald en nog een paar kleine dingetjes. Hij heeft mij veel korting gegeven mashaAllah

Ikzelf ben 1.65 en weeg 50 kilo, heb een tenger figuur. Qua lengte zaten ze perfect en qua breedte ook, heel losjes, zoals het ook hoort.

1 nadeel, ze plakken wel aan je huid, je moet er dus altijd wat onder doen.

15-05-2011, 20:31

Citaat door zahinatoen:
k had er 1 voor 20,- gehaald en toen k later terug ging waren ze 17,-


k ben 1.71 en die abyaa's komen net iets tot me enkel maar draag ze sowieso met broek

Ik ben 1.60 en weeg 50. Dus moet dan gaan inkorten!

Citaat door appeltje_22:
Ze zijn eigenlijk 17 euro per stuk, in heb er een paar gehaald en nog een paar kleine dingetjes. Hij heeft mij veel korting gegeven mashaAllah

Ikzelf ben 1.65 en weeg 50 kilo, heb een tenger figuur. Qua lengte zaten ze perfect en qua breedte ook, heel losjes, zoals het ook hoort.

1 nadeel, ze plakken wel aan je huid, je moet er dus altijd wat onder doen.

Ik doe bijna altijd legging aan onder een jurk, you will knever know wat er kan gebeuren ! Ik ga maar eens kijken daar. En iemand die voor een leuke prijs kan inkorten!

15-05-2011, 21:11

Citaat door SerieuzeLady17:
Ik ben 1.60 en weeg 50. Dus moet dan gaan inkorten!

Ik doe bijna altijd legging aan onder een jurk, you will knever know wat er kan gebeuren ! Ik ga maar eens kijken daar. En iemand die voor een leuke prijs kan inkorten!


Haha, ik heb er standaard een legging onder, maar dan nog plakken ze. Ik bedoel dat je er echt een rok ofzo onder moet doen.

15-05-2011, 21:13

Citaat door appeltje_22:
Haha, ik heb er standaard een legging onder, maar dan nog plakken ze. Ik bedoel dat je er echt een rok ofzo onder moet doen.


Bedoel je die standaard abaya''s? Moet je daar echt nog een rok onder aan doen!..

15-05-2011, 21:15

Citaat door zahinatoen:
k had er 1 voor 20,- gehaald en toen k later terug ging waren ze 17,-


k ben 1.71 en die abyaa's komen net iets tot me enkel maar draag ze sowieso met broek


En bevalt de abaya?

15-05-2011, 21:21

Citaat door SerieuzeLady17:
Bedoel je die standaard abaya''s? Moet je daar echt nog een rok onder aan doen!..


Ja

15-05-2011, 22:02

Citaat door appeltje_22:
En bevalt de abaya?




jawel hmdl ze zijn lkkr luchtig doe een body en een broek eronder en bij mij heeft het nooit geplakt

15-05-2011, 22:08

Citaat door SerieuzeLady17:
Ik ben 1.60 en weeg 50. Dus moet dan gaan inkorten!


jah denk wel dat jij ze moet inkorten, k zelf ben 1,71 en weeg 59 en XS zit goed bij mij niet te strak en niet te wijd maar zal beter een S'je nemen omdat het dan tot me enkels komt dat vindt k veel fijner zitten

15-05-2011, 22:18



Citaat door zahinatoen:
jawel hmdl ze zijn lkkr luchtig doe een body en een broek eronder en bij mij heeft het nooit geplakt


Ze zijn idd luchtig. Ik haaaaaat broeken, ik doe er altijd een legging onder plus een driekwarts rok. Alhamduillah ben ik zelfs in de zomer een koukleum, anders zou ik smelten door de warmte

16-05-2011, 11:10
http://moslimaworld.come2me.nl/

18-05-2011, 11:56

Citaat door nadia2007:
http://moslimaworld.come2me.nl/


Heel handig! Dank je.

Pagina's : [1] 2