Bekijk volle/desktop versie : gescheiden



15-05-2011, 19:46

Citaat:
Wees een echte man voor je vrouw en wees een echte vrouw voor je man. Waren de laatste woorden die ik zou horen van haar. Terwijl ik nog maagd ben. Daar stapte ik in de auto van mijn broer een mooie BMW waar ik altijd jaloers op was geweest. Daaar zaten we, me broer ik en hij. Met zijn 3en. We voelden ons een klein beetje ongemakkelijk, ik wist wat er ging gebeuren hij wist het en me broer wist het ook. Het was een rare rit en daarom deed me broer maar muziek aan en begon een beetje over vroeger te praten enzo. Net toen het gezellig begon te worden kwamen we voor mijn nieuwe huisje aan. Hier zou ik de rest van mijn leven gaan wonen, me broer gaf me een kus op me voorhoofd en zei me sorry van alles en ik hou van je en heb dat altijd gedaan. Tegen hem zei die, zorg goed voor mijn prinsesje.. en me broer reed KEIHARD weg.

Nu een kleine 5 jaar later, rijd ik alleen in diezelfde auto alleen dit keer is het mijn auto. ME broer heeft een nieuwer model gehaald en mij deze gegeven. en hij? hem had ik een keer betrapt nadat ik vroeg thuis kwam met het idee me man te verassen. Liep ik door naa rde woonkamer en ik zag hem, met een andere hem. Schatje, het is niet wat het lijkt..Hij wilde me verkrachten..
wow.

15-05-2011, 19:48


fantasie

15-05-2011, 19:48

Citaat door Zemmita:
wow.

Leuk verhaal. Ga verder.

15-05-2011, 19:49

Citaat door naamloozz:
fantasie



flikker heh!

hoe kan je dat nouv erzinnen

verkrachting?

15-05-2011, 19:59



Citaat door Zemmita:
wow.



[COLOR="Black"]Hoe verzamel je dit toch allemaal.Zelf verzonnen of waargebeurd? [/COLOR]

15-05-2011, 20:01

Citaat door Boemchickiwaha:
[COLOR="Black"]Hoe verzamel je dit toch allemaal.Zelf verzonnen of waargebeurd? [/COLOR]
een beetje een mix van..

15-05-2011, 20:04
Stel je voor je broer rijdt je naar huis. Geeft je kusje op het voorhoofd. Pakt die man en zegt "als je haar op een onzedelijk manier aanraakt maak ik je dood".



15-05-2011, 20:05

Citaat door Mocro_tram:
Stel je voor je broer rijdt je naar huis. Geeft je kusje op het voorhoofd. Pakt die man en zegt "als je haar op een onzedelijk manier aanraakt maak ik je dood".






15-05-2011, 20:09

Citaat door Zemmita:
een beetje een mix van..



Zo petje af meid.Je moet het maar op een bepaald wijze zien te uiten en te verwerken..Ik begin het te voelen.Das een teken dat het verhaal is aangeslagen.

15-05-2011, 20:10

Citaat door Mocro_tram:
Stel je voor je broer rijdt je naar huis. Geeft je kusje op het voorhoofd. Pakt die man en zegt "als je haar op een onzedelijk manier aanraakt maak ik je dood".





Das pas fantasie