Bekijk volle/desktop versie : Verloofd.



15-05-2011, 19:05

Citaat:
Woow, daar reed iemand keihard langs me en stopte precies voor me. Ik wist niet wat ik moest doen, maar het was echt eng. Hij keek me aan en ik keek in zijn prachtige blauwe ogen. Heel donkerblauw, was écht mooi. En hij keek mij aan. Mooie ogen zeiden we tegelijk. Dankje zeiden we ook half tegelijk. Ik keek naar zijn handen, nee.. geen ring. Ook geen `ringplek` hij vroeg waar een nette dame als ik heen ging op dit tijdsstip. Naar huis, kom net van werk. Dat dacht ik al zei die. Ik vraag je maar niet om je te brengen, meiden als jij stappen niet zomaar in. En dat heb jij helemaal goed, beantwoordde ik netjes. Mag ik je dan wel mijn nummer geven, want ik weet zeker dat ik een moord moet plegen voor ik de jouwe krijg en ik moet eerlijk zeggen. Ik moord niet, dus je krijgt de mijne. Ik moest lachen. En hij gebaarde dat ik me telefoon moest pakken. 0623xx9637. Dankje, zei ik. Jij bedankt zei die, denk erover na. En hij reed weg.. in zijn zwarte BMW.

Nu loop ik weer een kleine 2 jaar later. Langs precies datzelfde straatje en werd versierd door eentje in een peugeot. Waar ik geen aandacht aan schonk, waarom weet ik niet. Maar ik schonk hem geen aandacht, wel deed hij me herinneren aan mijn Droomprins.. De prins met blauwe ogen in zijn zwarte auto. Mijn broers waren goeie jongens. Mijn zus was een nette dame en ik was dat ook wij allemaal volgens hem en als we getrouwd zouden zijn, dan zou hij samen een bedrijf openen met mijn broers en we zouden een succesvolle familie worden. Allemaal omdat hij van me houdt en mij meer dan het beste schonk. Hij had mijn hand al gevraagd en alles liep goed. Tot hij me een keer ergens bracht. Alleen hij en ik samen. We waren verloofd, dus ik vertrouwde hem blindelings. Maar hij bracht me ergens. Nora, we hebben geld nodig.. veel geld. Want ik wil samen met je broers een bedrijfje beginnen, maar heb nog niet al het geld. Kan je me helpen? Want als je broers erachter komen dat we niet genoeg geld hebben, dan mag ik niet met mijn droomvrouw trouwen. Alsjeblieft schatje help me gewoon…
dus dat.

15-05-2011, 19:08


ahhh ok op die manier

15-05-2011, 19:32
jep, dat bedoelde ik dus..

15-05-2011, 19:40

Citaat door Zemmita:
dus dat.

Zo pakkend en krachtig verhaal meid.

15-05-2011, 19:44


Zemmita, where did it go wrong?

15-05-2011, 19:47

Citaat door Boemchickiwaha:
Zo pakkend en krachtig verhaal meid.


hier was ik op aant wachten. ik gaf nooit op.. tot ik jou zag thanks honnybun..



Citaat door Meid_:
Zemmita, where did it go wrong?



girl I LOVE YOU. meer zeg ik niet.

15-05-2011, 19:54

Citaat door Zemmita:
hier was ik op aant wachten. ik gaf nooit op.. tot ik jou zag thanks honnybun...



Tell me something more,lucht je hart sugarplum

15-05-2011, 20:29

Citaat door Zemmita:
hier was ik op aant wachten. ik gaf nooit op.. tot ik jou zag thanks honnybun..





girl I LOVE YOU. meer zeg ik niet.


.

Love U toooo BeBe