Bekijk volle/desktop versie : wat mee te nemen voor een baby van 11 maanden op vakantie



15-05-2011, 12:08
hoi mama's
wij gaan dit jaar inshallah voor het eerst op vakantie naar marokko met ons kleine dochtertje.
we gaan met de vliegtuig wij mogen gezamelijk 60 kg mee nemen, mijn dochter heeft dus best veel nodig onder andere melk pap luiers babydoekjes fruitpotjes, mijn vraag is mag je dit nou wel allemaal meenemen ivm met de veiligheids regels van de luchthaven.

en mama's nog iets wat moet ik nog meer meenemen wat van belang is voor mijn dochtertje daar, wil alles weten en me goed voor bereiden.

we gaan 3 weken.

alvast bedankt.

15-05-2011, 14:11


niemand ervaring

16-05-2011, 13:19
hai ik was in december voor 2 weken op vakantie gegaan ik had alles in de koffer gedaan alleen handbagage mag je niet veel meenemen.


p.s. ik verkoop alles van zwistsal prodcuten alles wat er in de albertheijn en kruitvat te koop is (behalve pampers) ik verkoop het voor goedkoper het komt allemaal uit de kruitvat en albertheijn

b.v.
zwitsal
koffie
parfums
ariel
make-up
schampo
deodorants

enz enz enz

16-05-2011, 19:54
Hoe Kom Je Aan Die Spullen Als Ik Vragen Mag???

16-05-2011, 21:27


ik heb verder niks nodig aan spullen dank je wel.
maar ik wil ervaringen horen van andere moeders .
jammer dat er niet gereageerd wordt.

17-05-2011, 21:24
Campingbedje
Klamboe
Buggy
Pap
Luiers + doekjes
Melk
Fruithapjes
Zonnebrandcrème + aftersun
O.r.s (mocht je kleine last krijgen van diarree)
Zetpillen +thermometer
Neusspray
Verzorgingsproducten
Flesje + extra speentje
Kleding
Zwemluiers
Sudocreme
Een petje of een hoedje tegen de zon

Als je via Royal Air Maroc hebt geboekt mag je kind zelf ook 10 kilo bagage meenemen. En elk persoon mag nog 5 kilo handbagage meenemen aan boord.

18-05-2011, 20:42

Citaat door Lady_D:
Campingbedje
Klamboe
Buggy
Pap
Luiers + doekjes
Melk
Fruithapjes
Zonnebrandcrème + aftersun
O.r.s (mocht je kleine last krijgen van diarree)
Zetpillen +thermometer
Neusspray
Verzorgingsproducten
Flesje + extra speentje
Kleding
Zwemluiers
Sudocreme
Een petje of een hoedje tegen de zon

Als je via Royal Air Maroc hebt geboekt mag je kind zelf ook 10 kilo bagage meenemen. En elk persoon mag nog 5 kilo handbagage meenemen aan boord.

dank je wel meid, nog een vraagje ik heb niet via royal air maroc geboekt maar ga wel met die vliegtuig van royal air maroc mag je dan ook die 10 kg extra mee nemen want het staat niet op de tikket aan gegeven.

19-05-2011, 23:34
Salaam meid,

Als je via Royal Air Maroc vliegt dan heeft je kind recht op 10 kilo bagage. Dit wordt inderdaad niet vermeld op je ticket. Snap ook niet waarom ze dat niet doen. Maar mocht je hierover twijfelen dan moet je maar even navraag doen bij je reisbureau.

23-05-2011, 21:50

Citaat door nectarine90:
Hoe Kom Je Aan Die Spullen Als Ik Vragen Mag???


ik heb een eigenbedrijfje ontwikkeld en ben in zee gegaan met kruitvat en AH, dus ik bestel me spullen via die 2 winkels

dus het is allemaal eerlijk

23-05-2011, 22:10
uppp ik ga ook incha'allah naar marokko voor 3 weekjes met me kleine van 5 maandjes.


campingbedje hoe neem je die mee !!!!