Bekijk volle/desktop versie : midden-oosten vreest marokkaanse vrouw.



Pagina's : [1] 2 3

14-05-2011, 18:58
Gulf women fear Jordan, Morocco entry into GCC

Say their men might turn to women from those two countries after joining GCC

A bid by Jordan and Morocco to join a Gulf Arab alliance has already triggered fears among women in the oil-rich region that local men could turn to those two countries for wives.


Many women from Saudi Arabia and other members of the six-nation Gulf Cooperation Council (GCC) called a prominent Saudi social and religious adviser to express their fears about the entry of Jordan and Morocco into the 30-year-old GCC.


At summit talks in Riyadh last week, GCC leaders welcomed a request by the two Arab nations to join the GCC and instructed their foreign ministers to follow up their issue.


“I have received phone calls from many women in Saudi Arabia and other GCC countries expressing their fears that their men and their husbands could turn to Morocco and Jordan for wives, saying the admission of those two countries to the GCC will facilitate this,” said Sheikh Gazi Al Shammari, a family adviser at a pubic establishment in the eastern Saudi port of Dammam.


Quoted by the Saudi Sabq daily, Shammari said he was shocked by the “narrow-minded attitudes” of GCC women towards this issue.


“I call on Gulf women not to be scared and to have more self-confidence…marriage is our destiny and the plans to admit Jordan and Morocco to the GCC is only intended to serve the interests of Gulf and Arab countries as well as the Islamic nation and to bolster relations among the people of our Arab and Moslem nations.”

14-05-2011, 19:07


Ik begrijp hun vrees wel.. als je ziet hoe cheap de marokkaanse dames in the gulf regio zijn.

14-05-2011, 19:20
Kwa schoonheid hebben ze niets te vrezen.

14-05-2011, 19:41

Citaat door S_akina:
Ik begrijp hun vrees wel.. als je ziet hoe cheap de marokkaanse dames in the gulf regio zijn.


te goedkoop, straks moeten we ons nog gaan schamen voor het marokkaans zijn


Citaat door Karima_X:
Kwa schoonheid hebben ze niets te vrezen.


Ik vind de dames uit het middenoosten ook prachtig, maar je hebt ook prachtige marokkaanse dames, dus ik denk niet dat ze zomaar bang zijn

14-05-2011, 19:48


Marokkaanse vrouwen zijn cheap En waarom trouwen er veel midden oosten mannen plus arabische mannen van noord afrikaanse landen met marokkaanse vrouwen dan als ze zogenaamd hoerenn zijn??

Ze willen de marokkaanse vrouwen gewoon zwart maken zodat hun mannen niet meer met marokkaanse vrouwen trouwen. Als je de marokkaanse man of de noord afrikaanse man gaat vragen waarom hij met een marokkaanse wil trouwen of is getrouwd dan is de antwoord altijd dat marokkaanse vrouwen liefdevol zijn jegens hun mannen ze weten hoe ze een man kunnen verwennen, ze willen alleen een goed leven, een man hoeft niet rijk te zijn en alles te kopen voor ze. Ze komen zelfs vanuit turkije voor onze vrouwtjes

Dus hou op alsteblieft met jullie gezanik dat marokkaanse vrouwen goedkoop zijn omdat er een paar rotte appels tussen zitten.

14-05-2011, 19:54

Citaat door Rouwayda:
te goedkoop, straks moeten we ons nog gaan schamen voor het marokkaans zijn



Ik vind de dames uit het middenoosten ook prachtig, maar je hebt ook prachtige marokkaanse dames, dus ik denk niet dat ze zomaar bang zijn



Daar zijn de meningen over verdeeld. Ik denk dat er meer knappe vrouwen in het midden oosten zijn dan in Marokko. Maar smaken verschillen he.

14-05-2011, 19:57

Citaat door Karima_X:
Daar zijn de meningen over verdeeld. Ik denk dat er meer knappe vrouwen in het midden oosten zijn dan in Marokko. Maar smaken verschillen he.



ik ken niet alle vrouwen uit marokko of het midden oosten wat ik wel weet is dat de vrouwen uit het midden oosten veel meer doen aan hun uiterlijk en ze niet echt een natuurlijke schoonheid hebben (plastic chirurgie nog buiten gelaten)..

14-05-2011, 19:58

Citaat door Bronwater2liter:
Marokkaanse vrouwen zijn cheap En waarom trouwen er veel midden oosten mannen plus arabische mannen van noord afrikaanse landen met marokkaanse vrouwen dan als ze zogenaamd hoerenn zijn??

Ze willen de marokkaanse vrouwen gewoon zwart maken zodat hun mannen niet meer met marokkaanse vrouwen trouwen. Als je de marokkaanse man of de noord afrikaanse man gaat vragen waarom hij met een marokkaanse wil trouwen of is getrouwd dan is de antwoord altijd dat marokkaanse vrouwen liefdevol zijn jegens hun mannen ze weten hoe ze een man kunnen verwennen, ze willen alleen een goed leven, een man hoeft niet rijk te zijn en alles te kopen voor ze. Ze komen zelfs vanuit turkije voor onze vrouwtjes

Dus hou op alsteblieft met jullie gezanik dat marokkaanse vrouwen goedkoop zijn omdat er een paar rotte appels tussen zitten.


Trouwen? Ze worden toch vooral daarheen gelokt, soms met smoezen etc om daar te gaan werken maar eindigen uiteindelijk in de prostitutie..

zelfs SA (Mekka/Medina) willen geen visa meer verstrekken voor jonge Marokkaanse dames (als ze alleen zijn)

14-05-2011, 19:59

Citaat door Bronwater2liter:
Marokkaanse vrouwen zijn cheap En waarom trouwen er veel midden oosten mannen plus arabische mannen van noord afrikaanse landen met marokkaanse vrouwen dan als ze zogenaamd hoerenn zijn??

Ze willen de marokkaanse vrouwen gewoon zwart maken zodat hun mannen niet meer met marokkaanse vrouwen trouwen. Als je de marokkaanse man of de noord afrikaanse man gaat vragen waarom hij met een marokkaanse wil trouwen of is getrouwd dan is de antwoord altijd dat marokkaanse vrouwen liefdevol zijn jegens hun mannen ze weten hoe ze een man kunnen verwennen, ze willen alleen een goed leven, een man hoeft niet rijk te zijn en alles te kopen voor ze. Ze komen zelfs vanuit turkije voor onze vrouwtjes

Dus hou op alsteblieft met jullie gezanik dat marokkaanse vrouwen goedkoop zijn omdat er een paar rotte appels tussen zitten.



Ik heb ook een keer gelezen dat heeeeeeeel veel mannen uit het buitenland naar marokko gaan voor de prostitutie, en daarom vind ik ze goedkoop!

14-05-2011, 19:59

Citaat door Karima_X:
Daar zijn de meningen over verdeeld. Ik denk dat er meer knappe vrouwen in het midden oosten zijn dan in Marokko. Maar smaken verschillen he.

Marokkaanse vrouwen zijn veel mooier, veel verfijnder, misschien alleen Libanezen (zonder plastic) kunnen enigszins aan ze tippen maar Egyptische, Irakeze dames etc zeker niet (over het algemeen ff gesproken he)

Daarom worden ze juist naar het MO gehaald, omdat ze mooi zijn en geliefd zijn (voor prostitutie wel vaak helaas)

14-05-2011, 20:00

Citaat door Nemesis030:
Trouwen? Ze worden toch vooral daarheen gelokt, soms met smoezen etc om daar te gaan werken maar eindigen uiteindelijk in de prostitutie..

zelfs SA (Mekka/Medina) willen geen visa meer verstrekken voor jonge Marokkaanse dames (als ze alleen zijn)



echt schandalig

14-05-2011, 21:54

Citaat door Nemesis030:
Marokkaanse vrouwen zijn veel mooier, veel verfijnder, misschien alleen Libanezen (zonder plastic) kunnen enigszins aan ze tippen maar Egyptische, Irakeze dames etc zeker niet (over het algemeen ff gesproken he)

Daarom worden ze juist naar het MO gehaald, omdat ze mooi zijn en geliefd zijn (voor prostitutie wel vaak helaas)

Inderdaad, over het algemeen zijn Marokkaanse vrouwen echt wel mooier dan de vrouwen uit het Midden-Oosten. Heeft vrij weinig met smaakverschil te maken, maar het is gewoon zo.

14-05-2011, 22:00


Ik dacht ook altijd dat vrouwen uit het midden oosten mooier waren, maar een fototopic van Hogedrukreinige van opgemaakte "dames" uit het midden oosten heeft mij uit die droom geholpen

14-05-2011, 22:02
Marokkaanse vrouwen zijn inderdaad zeer gewild in het midden-oosten en voornamelijk in Saudi-Arabië! Ik heb een vriendin die daar woont en ze zegt het vaak genoeg, de lokale vrouwen daar verafschuwen de marokkaanse vrouwen. En het gaat niet om hun schoonheid. Blijkbaar zijn marokaanse dames hoe zal ik het bescheiden noemen heel "Warmbloedige" dames. Zo staan we daar bekend. De marokkaanse dames staan er ook bekend om ginder dat ze geen grenzen kennen op seksueel vlak, en dat ze mooiere rondingen hebben. Dat is het algemeen beeld van de marokkaanse dames ginder. Ze wetende mannen blijkbaar heel goed te verwennen.

14-05-2011, 22:19

Citaat door 87zahra87:
Marokkaanse vrouwen zijn inderdaad zeer gewild in het midden-oosten en voornamelijk in Saudi-Arabië! Ik heb een vriendin die daar woont en ze zegt het vaak genoeg, de lokale vrouwen daar verafschuwen de marokkaanse vrouwen. En het gaat niet om hun schoonheid. Blijkbaar zijn marokaanse dames hoe zal ik het bescheiden noemen heel "Warmbloedige" dames. Zo staan we daar bekend. De marokkaanse dames staan er ook bekend om ginder dat ze geen grenzen kennen op seksueel vlak, en dat ze mooiere rondingen hebben. Dat is het algemeen beeld van de marokkaanse dames ginder. Ze wetende mannen blijkbaar heel goed te verwennen.

Een bovenbuurman van mijn broer in zijn appartement in Marokko ( die man komt uit Syrië ) werdt een keer opgepakt omdat hij elke avond wel een andere vrouw mee naar zijn huisje nam, hij kreeg een maand gevangenisstraf, toen mijn broer hem een keer vroeg waarom hij dat toch steeds deed, antwoorde hij doodleuk: waarom niet, vlees is zo goedkoop in Marokko dat ik wel gek zou zijn om het niet te kopen

Pagina's : [1] 2 3