Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk guess horlogessssss



Pagina's : [1] 2 3

14-05-2011, 17:00
as salamoe alekom

wie weet waar je guess horloges kan halen tegen een goedkopere prijs.(normaal kost die 199,= en soms zie je ze voor 123,= in UK canada zie ik ze voor nog goedkoper maar dan heb je weer verzendkosten !!!)

en dan met name deze: 14503l1 guess watch !!!!!

ik vind m echt mooi ma sha Allaah!!!!

en het gaat mij niet om het merk hoor maar ik kwam deze tegen en ben er gewoon verliefd op LOL

maar als iemand weet waar je zulk soort horloges kan kopen (look a like mag dus ook ) laat het me dan weten insha Allaah

zolang het maar niet gaat verkleuren en niet gaat irriteren (bijv. door nikel )

hoor graag van jullie

baarik Allaahoe fikoemmmm

14-05-2011, 17:03


miss in beverwijk bazaar??? weet iemand dit?

14-05-2011, 22:05
i loveeeee guess!!!

Ik heb voor moederdag een guess horloge gekregen van mijn man met "moeder van het jaar"erop gegraveerd.. i love it!

deze heb ik gekregen


14-05-2011, 22:28

Citaat door ProudMommy:
i loveeeee guess!!!

Ik heb voor moederdag een guess horloge gekregen van mijn man met "moeder van het jaar"erop gegraveerd.. i love it!

deze heb ik gekregen



juistem, ik zoek precies dit model maar tegen een andere prijs dan de gebruikelijke 200 euro Ken t iemand een goedkope webshop ofzo of ergens waar SALE is?

15-05-2011, 01:06



Citaat door ProudMommy:
i loveeeee guess!!!

Ik heb voor moederdag een guess horloge gekregen van mijn man met "moeder van het jaar"erop gegraveerd.. i love it!

deze heb ik gekregen




Deze is echt mooi!

15-05-2011, 01:10
Ik wil die in het zilver.
Heb al een gouden.

15-05-2011, 01:18
Ik heb ze beide!
Ik denk niet da je ze goedkoper vind, en zowel kijk uit dat je nie met een neppe loopt die zijn namelijk ook in de loop!

15-05-2011, 02:05
hahaha geef mij maar een neppe hoor als de prijs ook nep is

maar dat is precies die ik bedoel idd (zie artikel code up up up up up up )

ik zag ze wel ergens voor 120 (de echte) maar zit te twijfelen om m dan uit amerika te bestellen. dan betaal je voor het horloge 60 euro en 30 euro verzendkosten (incl. 2 jaar garantie )

maar alsnog als iemand weet waar je de neppe kan halen.. en er ook mooi uitziet (niet TE kitscherig) dan hoor ik dat ook graag.

ik vind het horloge mooi en niet persé het merk

15-05-2011, 10:01
je kunt het proberen op marktplaats ?

15-05-2011, 19:03

Citaat door mokergirl_4ever:
Ik heb ze beide!
Ik denk niet da je ze goedkoper vind, en zowel kijk uit dat je nie met een neppe loopt die zijn namelijk ook in de loop!



jij hebt dus o.a. de zilverkleurige?

mag ik vragen of die glimmend is of mat?

en zou je miss een foto van jouw horloge kunnen plaatsen of sturen (pm)

op de foto's van de site ziet die er TE mooi uit ghihi als je snapt wat ik bedoel(is niet erg maar ik ben bang dat die in het echt tegenvalt). PLUS DAT HET LIJKT OF DAT HORLOGE ER IN HET MAT EN GLIMMEND IS(op verschillende site's die het verkopen).

de reden waarom ik dit vraag is dus omdat ik het horloge ergens heb gevonden voor goedkoper maar die lijkt mat en ik wil weten of dat exact dezelfde is als de glimmende qua grootte etc.

maar als je een foto zou willen plaatsen van jouw horloge zou dat heel fijn zijn insha Allaah

dus geen standaard foto van internet maar echt die van jou ... zonder studio lampen etc hahaha..... dan zie ik hoe die er in het echt uit ziet

baarik Allaahoe fikie

15-05-2011, 19:58
Leuke topic, ik ben ook al een tijd aan het aazen op deze horloge

Wie kan ons helpen

15-05-2011, 20:16

Citaat door oemabdeldjaami:
hahaha geef mij maar een neppe hoor als de prijs ook nep is

maar dat is precies die ik bedoel idd (zie artikel code up up up up up up )

ik zag ze wel ergens voor 120 (de echte) maar zit te twijfelen om m dan uit amerika te bestellen. dan betaal je voor het horloge 60 euro en 30 euro verzendkosten (incl. 2 jaar garantie )

maar alsnog als iemand weet waar je de neppe kan halen.. en er ook mooi uitziet (niet TE kitscherig) dan hoor ik dat ook graag.

ik vind het horloge mooi en niet persé het merk

Ik zou never nooooooit zoveel geld uitgeven aan een horloge.. vind dat zoo zonde. Ik wist helemaal niet dat die zo duur waren. Ik dacht max 100 euro. Totdat ik vorige week naar de juwelier ging om 'm iets kleiner te maken en bonnetje gaf. Ik zag 219 euro en kreeg nog net geen hartaanval in de winkel

15-05-2011, 21:21



Citaat door ProudMommy:
Ik zou never nooooooit zoveel geld uitgeven aan een horloge.. vind dat zoo zonde. Ik wist helemaal niet dat die zo duur waren. Ik dacht max 100 euro. Totdat ik vorige week naar de juwelier ging om 'm iets kleiner te maken en bonnetje gaf. Ik zag 219 euro en kreeg nog net geen hartaanval in de winkel



hahahaha ma sha Allah zuster

ja ik weet het ze zijn echt duur soubhaan Allah maar toch ik zie het zo.... ik ben niet echt iemand die dure spullen koopt ben snel tevreden, ben niet op vakantie geweest, etc etc... dus ik vind wel dat ik mezelf mag verwennen met een horloge waar ik gewoon echt helemaal verliefd op ben (L) hihhii en 200 betaal ik er idd niet voor. het liefst rond de 60 euro maar ja helaas die vind je niet en aangezien ik tijdens mijn zoektocht op internet een gemiddelde prijs van 190 euro zie vind ik 130 (zoals ik zag op internet)nog kunnen (niet dat dat niets is maar als je normaal gesproken amper wat koopt of doet met je geld vind ik wel dat het mag insha Allaah

maar ik wil het horloge zo graag op een normale foto zien en niet op een foto van de winkel want daar gebruiken ze allerei technieken en lampen om ht mooier uit te laten komen... en ik ben pietje precies ghihi dus als iemand er een foto van kan maken GRAAAAAG

baarik Allaahoe fikoem

15-05-2011, 21:54

Citaat door oemabdeldjaami:
jij hebt dus o.a. de zilverkleurige?

mag ik vragen of die glimmend is of mat?

en zou je miss een foto van jouw horloge kunnen plaatsen of sturen (pm)

op de foto's van de site ziet die er TE mooi uit ghihi als je snapt wat ik bedoel(is niet erg maar ik ben bang dat die in het echt tegenvalt). PLUS DAT HET LIJKT OF DAT HORLOGE ER IN HET MAT EN GLIMMEND IS(op verschillende site's die het verkopen).

de reden waarom ik dit vraag is dus omdat ik het horloge ergens heb gevonden voor goedkoper maar die lijkt mat en ik wil weten of dat exact dezelfde is als de glimmende qua grootte etc.

maar als je een foto zou willen plaatsen van jouw horloge zou dat heel fijn zijn insha Allaah

dus geen standaard foto van internet maar echt die van jou ... zonder studio lampen etc hahaha..... dan zie ik hoe die er in het echt uit ziet

baarik Allaahoe fikie
ik zal een foto maken via mn tel en je versturen via pm.. Ikzelf vind die gouden mooier die zilver die steentjes glanze wel maar vind zilver niet echt opvallen vergeleken met de gouden.. Doordat die steentjes ook wit zijn zeg maar..

15-05-2011, 22:01

Citaat door ProudMommy:
Ik zou never nooooooit zoveel geld uitgeven aan een horloge.. vind dat zoo zonde. Ik wist helemaal niet dat die zo duur waren. Ik dacht max 100 euro. Totdat ik vorige week naar de juwelier ging om 'm iets kleiner te maken en bonnetje gaf. Ik zag 219 euro en kreeg nog net geen hartaanval in de winkel
ik heb ze
Beide cadeau gekregen, maar ik vind zoiets juist wel het geld waard je kan ze altijd afwisselen enzo en je hebt 2 jaar garantie dus je hoeft nie bang te zijn dat je geld na een maand weg is haha

Pagina's : [1] 2 3