Bekijk volle/desktop versie : wat zou er



14-05-2011, 14:13
met Madeleine McCann zijn gebeurd?

zou het ook iets te maken kunnen hebben met pedoseksuelennetwerk?
of toch haar ouders die erachter zitten?

14-05-2011, 14:33


Allah oe3alam.
Tis wel de vreemdste verdwijning ooit.

14-05-2011, 14:38
ik blijf me afvragen, wat zou er gebeurd zijn

14-05-2011, 14:41
T zou me niks verbazen, als ik terugdenk aan die docu's die zijn geplaatst over verdwijningen van kindjes die dan in zo'n pedo netwerk terecht zijn gekomen, dat hetzelfde met haar is gebeurt

Allahou mousta3aan

14-05-2011, 14:45



Citaat door Umm-Uthmaan:
ik blijf me afvragen, wat zou er gebeurd zijn




Daarom is het 1 van de vreemdste verdwijningen ooit.
Geen enkel duidelijk spoor waar je een verhaal van kunt maken.

14-05-2011, 14:49
ik weet het niet. Allah ihfad ou safi. Maar ik vertrouw die ouders absoluut niet. Hun verhaal stinkt en er zijn zoveel verschillende verhalen er zou ook bloed gevonden zijn in een auto die zij hadden gehuurd Allah ou a3lam!

14-05-2011, 14:50

Citaat door Pist_Aches:
Daarom is het 1 van de vreemdste verdwijningen ooit.
Geen enkel duidelijk spoor waar je een verhaal van kunt maken.


waarom erbij lachen Weet je wel hoe vreselijk dit is. het is de nachtmerrie van iedere ouder!

14-05-2011, 14:52
maar dood door haar ouders lijkt mij niet, in vreemde land iemand doden en lijk opbergen en geen enkele spoor

14-05-2011, 15:08
Oh ik kan wel janken.. Zo'n lief onschuldig klein meisje

14-05-2011, 15:13

Citaat door Umm-Uthmaan:
maar dood door haar ouders lijkt mij niet, in vreemde land iemand doden en lijk opbergen en geen enkele spoor


waarom niet? Misschien waren ze wel onder de invloed van alcohol oid. Als je kinderen hebt weet je wel hoe kinderen kunnen zeuren en doordrammen, vooral op die leeftijd. Misschien zijn ze wel op dat moment geknapt! Ik hoop het niet hoor, het is gewoon te gruwelijk om over na te denken.

14-05-2011, 15:26
Allahoe ahlem

Veel mensen vinden die ouders verdacht, maar je kan er echt niks over zeggen.

Ik hoop zo dat de waarheid nog een keer boven water komt en dat ze gevonden word zodat de ouders het kunnen afsluiten Vrees alleen dat ze allang overleden is

14-05-2011, 15:27

Citaat door Pist_Aches:
Daarom is het 1 van de vreemdste verdwijningen ooit.
Geen enkel duidelijk spoor waar je een verhaal van kunt maken.


hoe kun je hier nu om lachen??

14-05-2011, 15:30



Citaat door roumaisa:
waarom niet? Misschien waren ze wel onder de invloed van alcohol oid. Als je kinderen hebt weet je wel hoe kinderen kunnen zeuren en doordrammen, vooral op die leeftijd. Misschien zijn ze wel op dat moment geknapt! Ik hoop het niet hoor, het is gewoon te gruwelijk om over na te denken.



Nou heb liever echt dat ze vermoord is door haar ouders dan dat ze in een of ander pedofiele netwerk is terechtgekomen. Meskiena mooi lief meisje, hoe kun je zo een onschuldige meid nu pijn doen

14-05-2011, 15:34

Citaat door MijnAmber:
Nou heb liever echt dat ze vermoord is door haar ouders dan dat ze in een of ander pedofiele netwerk is terechtgekomen. Meskiena mooi lief meisje, hoe kun je zo een onschuldige meid nu pijn doen



hoe dan ook het is allebei vreselijk. En er is zeker wel iets vreselijks gebeurd.