Bekijk volle/desktop versie : Dj Don diablo hard aangepakt in Amsterdamse tram



Pagina's : [1] 2

14-05-2011, 00:25

bron

Dat bericht [B]GeenStijl. De wereldberoemde House Dj nam na een romantisch bioscoopbezoek met zijn vriendin de tram naar huis, maar hij zat nog niet of er stond een tramcontroleur naast hem. De man meende ten onrechte te hebben gezien dat Don Diablo zijn voeten op het bankje voor hem had gelegd. De House dj legde beleefd uit dat de man zich had vergist, iets wat werd bevestigd door zijn vriendin, zo schrijft hij.

De GVB-medewerker had daar echter geen boodschap aan en sommeerde Don Diablo om zich te identificeren. Toen die uitlegde dat hij geen id bij zich had, werd hij door drie controleurs in de kraag gegrepen, zo foetert de House dj op z'n blog. Hij is verbolgen over het excessieve optreden van het GVB. Cynisch: "Jullie zijn de reden dat er agressie is tegen medewerkers van vervoersbedrijven."

Het GVB laat in een reactie weten dat de House dj wel degelijk met zijn voeten op de bank zat. Toen hij daarop werd aangesproken en zich niet zei te kunnen identificeren, is hij door drie controleurs uit de tram gezet. Eenmaal buiten bleek Don Diablo opeens wel identificatie bij zich te hebben. Tegen de dj is proces-verbaal opgemaakt, aldus een woordvoerder van het [/B]

14-05-2011, 02:39


Die GVB controleurs haten hun leven

14-05-2011, 04:00
Wie is Dj Don diablo?

14-05-2011, 08:47
Wat moet een "wereldberoemde" DJ in godsnaam in een tram?

14-05-2011, 09:21



Citaat door Moonboi:
Wat moet een "wereldberoemde" DJ in godsnaam in een tram?

Hij is zo lekker gewoon gebleven?

14-05-2011, 09:25
Nooit van die gast gehoord, ookal had ie dan wel een ID bewijs bij zich.

14-05-2011, 09:26

Citaat door aplat:
Nooit van die gast gehoord, ookal had ie dan wel een ID bewijs bij zich.

Denk je dat daar Dj don diablo op staat?
Waarschijnlijk heet ie in real llife gewoon piet jansen, wat niemand als een bekend persoon in de oren klinkt.

14-05-2011, 09:39
Hard aangepakt?

-Het is maar welke bron je als waarheid ziet.

14-05-2011, 09:41

Citaat door ToosTandloos:
Denk je dat daar Dj don diablo op staat?
Waarschijnlijk heet ie in real llife gewoon piet jansen, wat niemand als een bekend persoon in de oren klinkt.



Nou moest ik het weten ook, dus google. Pepijn Schipper is de naam.

14-05-2011, 09:42

Citaat door ZenBoeddhist:
Nou moest ik het weten ook, dus google. Pepijn Schipper is de naam.

Zegt het jou wat? Zelf nooit van gehoord.

14-05-2011, 09:48

Citaat door ZenBoeddhist:
Nou moest ik het weten ook, dus google. Pepijn Schipper is de naam.


Ja, haha, heb het inmiddels ook opgezocht.

Een Drentse heikneuter.

Hij trad op in Dance valley, maar het is hem blijkbaar een beetje naar de bol gestegen.

14-05-2011, 09:48

Citaat door ToosTandloos:
Zegt het jou wat? Zelf nooit van gehoord.



Ik ben geen graadmeter in deze gevallen. Ik blief die muziek van die dj's niet dus ik ken ze geen van allen.

14-05-2011, 09:51


Ach jee een net-niet-bekende-Nederlander die het naar z'n bol is gestegen...

14-05-2011, 10:22
Een PVV-woordvoerder:
Gelijk hebben ze, die mensen van het GVB. Die DJ's zijn tegenwoordig net wilde dieren, beschaafdheid lijken zij niet te kennen. Alle DJ's moeten terug naar dj-stan, zeker die met een dubbel beroep.

O, gaat het over DJ's? Ik dacht dat het over Marokkanen ging.

14-05-2011, 10:34

Citaat door ZenBoeddhist:
Nou moest ik het weten ook, dus google. Pepijn Schipper is de naam.


Als ik Pepijn zou heten zou ik ook mijn artiestennaam gebruiken ja...

Pagina's : [1] 2