Bekijk volle/desktop versie : vraagje over blackberry!!!!!!!



13-05-2011, 17:26
je krijgt groen





[Hoe krijg je de taal naar het nederlands

het lukt maar niet ]

13-05-2011, 20:26



Citaat door QueenB:
je krijgt groen


[Hoe krijg je de taal naar het nederlands

het lukt maar niet ]


Als je BB eerlijk gekocht is uit winkel of via internetshop, dan hoor je daar een handleiding bij te hebben. Lees die, staat alles precies in.

Heb je geen handleiding, dan zoek je via google de handleiding van het type BB die je hebt en download je die en dan pas LEES je de handleiding.

simpel en efficient je BB aan de praat krijgen. succes.

13-05-2011, 20:46

Citaat door cotedor:
Als je BB eerlijk gekocht is uit winkel of via internetshop, dan hoor je daar een handleiding bij te hebben. Lees die, staat alles precies in.

Heb je geen handleiding, dan zoek je via google de handleiding van het type BB die je hebt en download je die en dan pas LEES je de handleiding.

simpel en efficient je BB aan de praat krijgen. succes.




ik heb hem eerlijk gekocht uit de winkel

alleen bij mijn taal keuzes staat ook geen nederlands bij en met de handleiding kom ik ook niet veel verder

13-05-2011, 23:50

Citaat door QueenB:
ik heb hem eerlijk gekocht uit de winkel

alleen bij mijn taal keuzes staat ook geen nederlands bij en met de handleiding kom ik ook niet veel verder


wel vreemd hoor.
als je een BB uit Nederland of België koopt, dan zou daar gewoon Nederlandse taal tussen moeten zitten (tenzij ik mij vergis).

misschien dat je via de site van BB ofzo...de taal Nederlands ofzo kunt downloaden voor het model BB die je hebt. even vragen aan mensen die een BB hebben, die weten dat wel.

succes