Bekijk volle/desktop versie : Hoe triester kunnen de marokkaanse meisjes nog zijn.....



Pagina's : [1] 2 3

13-05-2011, 12:22
door de vele schulden achter de pc voor een sex-site zitten om geld te verdienen ...oh ja: zegt ze, ik hoef mijn kop niet te laten zien alleen onder mijn nek zie je alles

jullie zijn echt het uitschot van de wereld !

13-05-2011, 12:25


dat zijn berggeitjes die hun ogen nu openen

13-05-2011, 12:25
hahhah wat deed jij daar dan op, je was er zeker naar op zoek

13-05-2011, 12:26
Trouwens hoe weet je dat ze Marokkaanse zijn? Als ze hun hoofd niet laten zien

13-05-2011, 12:27



Citaat door lalaatje:
hahhah wat deed jij daar dan op, je was er zeker naar op zoek


ik ken een paar meisjes persoonlijk tot ze mij vertelden dat ze geen keus hadden en daarom het werk deden !

13-05-2011, 12:28

Citaat door Feministe_NO1:
Trouwens hoe weet je dat ze Marokkaanse zijn? Als ze hun hoofd niet laten zien


Omdat Mohand een vuillak is... en verder niets te doen heeft in zijn leven....
Omdat Mohand niet weet dat het vandaag eid el mouminin is.

13-05-2011, 12:28

Citaat door Meid_:
!


wallah ik lieg niet !

13-05-2011, 12:28
Fijn voor ze.

13-05-2011, 12:28

Citaat door SafSaf9:
Omdat Mohand een vuillak is... en verder niets te doen heeft in zijn leven....
Omdat Mohand niet weet dat het vandaag eid el mouminin is.


wie is mohand

13-05-2011, 12:29

Citaat door mohand_serieus:
wie is mohand



denk eens logisch na......

13-05-2011, 12:29
van je eigen volk moet je het hebben, op de 1 of andere manier kunnen alleen marokkanen hun eigen volk naar beneden halen. hoeren en homo's zitten overal tussen en nu? triest is het waar jij je mee bezighoudt niksnut.

13-05-2011, 12:30

Citaat door mohand_serieus:
wallah ik lieg niet !


Om misselijk van te worden, in de stad lopen met gucci en prada en highclass doen terwijl ze hun lichaam gwn verkopen tfú!

13-05-2011, 12:31



Citaat door mohand_serieus:
door de vele schulden achter de pc voor een sex-site zitten om geld te verdienen ...oh ja: zegt ze, ik hoef mijn kop niet te laten zien alleen onder mijn nek zie je alles

jullie zijn echt het uitschot van de wereld !

wie is zegt ze? ewa.. dan wordt het tijd dat je haar kop onthult haha zoals iedereen hier doet.. haha nee die meen ik niet zit in een beetje gemene mode op dit moment.. haha

13-05-2011, 12:31

Citaat door Spartacuss:
van je eigen volk moet je het hebben, op de 1 of andere manier kunnen alleen marokkanen hun eigen volk naar beneden halen. hoeren en homo's zitten overal tussen en nu? triest is het waar jij je mee bezighoudt niksnut.


en waarom reageer je dan....je mening mag je op de muur schrijven !

13-05-2011, 12:32

Citaat door mohand_serieus:
door de vele schulden achter de pc voor een sex-site zitten om geld te verdienen ...oh ja: zegt ze, ik hoef mijn kop niet te laten zien alleen onder mijn nek zie je alles

jullie zijn echt het uitschot van de wereld !


hei mohand luister jongen je kan wel zo over ze praten maar het zijn onze zusters nu eenmaal en niet iedereen is zo een pleaaaaaaaas als je een zonde ziet hou dat voor je want nu ben je het alleen maar erger een erger aan het maken een wat is het eind resultaat! nopes!!

Pagina's : [1] 2 3