Bekijk volle/desktop versie : Turkse series uitgewerkt..



Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21

25-05-2011, 09:50

Citaat door LAlAMina:
Hoi
Ik heb sila deel 1 gezien de laaste aflevering was dat ze zwanger was en dat ze moest bevallen en dat ze ging vluchten omdat ze bang was dat ze vermoord word,en dat haar man zijn neef heeft geschoten omdat hij achter haar aan zat om te voorkomendat ze vliegtuig in stapte om te vluchten>dat was de laaste aflevering
Hoop dat je me hier mee kan helpen.
laat het me weten
alvast bedankt



Citaat door lach_parel:
kun je me miss een link geven waar je sila op internet kijkt?


Heyy ik heb even voor je gezocht maar sila is in het turks ook bijna niet meer te vinden...in het arabisch kon ik alleen nog dit vinden

[URL="http://www.panet.co.il/Ext/series.php?name=folder&id=370"]Sila[/URL]

succes!!

25-05-2011, 21:22



Citaat door 2.ba_:
Samanyolu (Melkweg)

Nejat woont sinds de dood van zijn moeder bij zijn tante. Hij is verliefd op de dochter van zijn tante (zijn nichtje dus) Zülal. Hij kan echter zijn liefde niet aan haar verklaren. Uiteindelijk trouwt Zülal met een vriend van Nejat : Namik, maar is Ongelukkig getrouwd. Na een tijd merkt Zülal degene op die haar laat kennismaken met echte liefde.. Degene die van iemand heeft gehouden, met enkel de hoop dat zij ooit hem zal zien… Zülal begint gevoelens te krijgen voor Nejat.
Deze serie is een ‘verfilming’ van het gelijknamige boek van Kerime Nadir. En is al eerder opgenomen in de jaren 80/90 als serie..


Hey sorry ik kan hier niet meer over vertellen..heb de serie sowieso niet gezien maar daarnaast is er ook heel weinig info over te vinden..het heeft maar 29 afleveringen gehad..en IMDB geeft het als cijfer 2,5 op een schaal van 10...nja voor de personen die hem toch willen zien

in arabic :
http://www.panet.co.il/Ext/series.php?name=folder&id=450



Citaat door 2.ba_:

Van zigeuner naar prinses??


hier kan deze serie gevolgd worden
Gönülçelen Seizoen 1
Gönülçelen Seizoen 2

English subtitles episode 1:
Gönülçelen Episode 1 Part 1 English subs
Gönülçelen Episode 1 Part 2 English subs
Gönülçelen Episode 1 Part 3 English subs
Gönülçelen Episode 1 Part 4 English subs
Gönülçelen Episode 1 Part 5 English subs
Gönülçelen Episode 1 Part 6 English subs





Geweldig! Bedankt voor deze topic! Ben helemaal fan Tuba, vind haar echt super goed! Heb al haar series gezien. Asi ook iets van 4 keer. Kan er geen genoeg van krijgen. Nu ben ik aan het wachten op Gönülçelen lijkt me echt een geweldige serie. Bedankt voor de links. Ik heb een topic geopend over Tuba, vind je het goed als ik dan die informatie erbij zet in mijn topic..

Ik vind de acteur die Samanyolu, echt een mooie man. .

Blijf vooral door gaan! Check je hoekje

25-05-2011, 21:25

Citaat door getrouwd310709:
Omdat k nie in NL woon...

Ik woon In Palestina



Wauw, machAllah! Ben je ook Marokkaans?

26-05-2011, 01:00

Citaat door Quelle:
Geweldig! Bedankt voor deze topic! Ben helemaal fan Tuba, vind haar echt super goed! Heb al haar series gezien. Asi ook iets van 4 keer. Kan er geen genoeg van krijgen. Nu ben ik aan het wachten op Gönülçelen lijkt me echt een geweldige serie. Bedankt voor de links. Ik heb een topic geopend over Tuba, vind je het goed als ik dan die informatie erbij zet in mijn topic..

Ik vind de acteur die Samanyolu, echt een mooie man. .

Blijf vooral door gaan! Check je hoekje



Hahah zolang je dr bij zet waar je de info vandaan hebt (deze topic) mag je het van me plaatse waar je wil... Ja mijn naamgenoot is echt een goede actrice...) op jullie aanrade volg ik nu asi ben dr helemaal gek op

Ozcan deniz is wel leuk ja... Maar niet echt mijn type... dan zou ik liever voor Burak Ozcivit of Murat Yildirim of Kenan İmirzalioglu gaan

27-05-2011, 21:21


Wanneer komt yaprak dokumu seizoen 3 nouuuu? Ik heb een stukje van de laatste afl gezien, zoooooo zielig heb gewoon gehuild!

27-05-2011, 22:18

Citaat door Excusez-moi:
Wanneer komt yaprak dokumu seizoen 3 nouuuu? Ik heb een stukje van de laatste afl gezien, zoooooo zielig heb gewoon gehuild!


ik heb werkelijk geen idee.. op youtube en google is hij ook niet te vinden na de eerste paar afleveringen in het engels of arabisch... wat je WEL kan doen is het volgende:
er zijn wel aparte ondertitels te downloaden voor ALLE afleveringen...je kan vanaf youtube of een turkse website (waar ik je best wel mee wil helpen) hele afleveringen downloaden en dan met die subs kijken?? zeg maar of je dit wil dan kan ik verder zoeken

27-05-2011, 22:42
Eindeloze lied...we zijn op het herenigingsmoment van de liefde...Feraye heeft een kindertijd met veel pijn en verdriet gehad...gevolgd door een 15 jaar wat te vergelijken was met een nachtmerrie. Zij probeert ondanks alles vol te houden en in volle teugen te genieten van het leven...Haar grootste doel in haar leven is het terugvinden van haar zoon die ze is kwijtgeraakt...Voor dit doel heeft ze het over om door iedereen slecht aangekeken te worden en het slachtoffer te zijn van vooroordelen omdat ze werkt als een zangeres in een 'pavyon'(dit is een soort cafe waar ze voor mannen zingt..deze vrouwen worden meestal als hoxr bestempeld.). Feraye kan dan wel in een Pavyon werken..maar ze 'schoon'...Op een dag komt ze Yaman tegen. Yaman is de zoon van een rijke familie uit het Egeische gebied (Izmir en omgeving)..deze kennismaking zorgt ervoor dat alles in haar leven op zijn kop wordt gezet...het is haar eerste liefde..Het lot heeft hun dan wel samengebracht, maar hierdoor bereikt Feraye ook haar grootste dromen..ookal heeft ze het zelf niet door...

Berguzar Korel..Sehrazad uit 1001 Nacht (Binbir Gece) speelt Feraye..
Bulent Inal..die snorremans uit Ihlamurlar Altinda speelt yaman...






watch here:

Bitmeyen Sarki

27-05-2011, 23:05

Citaat door 2.ba_:
ik heb werkelijk geen idee.. op youtube en google is hij ook niet te vinden na de eerste paar afleveringen in het engels of arabisch... wat je WEL kan doen is het volgende:
er zijn wel aparte ondertitels te downloaden voor ALLE afleveringen...je kan vanaf youtube of een turkse website (waar ik je best wel mee wil helpen) hele afleveringen downloaden en dan met die subs kijken?? zeg maar of je dit wil dan kan ik verder zoeken



Ik heb zojuist op youtube de laatste afl kunnen checken... Daar staat het wel gewoon op! Ik kijk het liever gewoon in het arabisch Maar toch bedankt!!, lijkt me te veel moeite om alles te moeten downloaden. Ben nu wel even zoet met Samanyolu, maar ben benieuwd naar yaprak dokumu!

28-05-2011, 07:56

Citaat door Excusez-moi:
Ik heb zojuist op youtube de laatste afl kunnen checken... Daar staat het wel gewoon op! Ik kijk het liever gewoon in het arabisch Maar toch bedankt!!, lijkt me te veel moeite om alles te moeten downloaden. Ben nu wel even zoet met Samanyolu, maar ben benieuwd naar yaprak dokumu!


Klopt laatste afl had ik ook gevonde ma kd8 dat je daar nix aan zOu hebben?

28-05-2011, 17:10
ik vind adini feriha koydum de beste serie

28-05-2011, 18:12

Citaat door donia81:
ik vind adini feriha koydum de beste serie

ik wil die ook zien! kijk jij hem in het engels ondertiteld, of in het arabisch?

28-05-2011, 22:53
ik zie die serie via youtube en dat is engels ondertiteld van bolum 1 tot 14 is het allemaal ondertiteld

29-05-2011, 10:24



Citaat door donia81:
ik zie die serie via youtube en dat is engels ondertiteld van bolum 1 tot 14 is het allemaal ondertiteld

Ok, dankje

29-05-2011, 18:45

Citaat door 2.ba_:
Heyy ik heb even voor je gezocht maar sila is in het turks ook bijna niet meer te vinden...in het arabisch kon ik alleen nog dit vinden

[URL="http://www.panet.co.il/Ext/series.php?name=folder&id=370"]Sila[/URL]

succes!!


echt stom ik ben net klaar met Sila, en er is geen deel 2 meer
wat stom nu het net spannend werdt!

30-05-2011, 21:47
leuke topic meid..veel films al gezien...

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21