Bekijk volle/desktop versie : >>aangifte inkomstenbelasting vraagje<<



12-05-2011, 16:20
Hey mensen,

Ik heb dit nog nooit gedaan alhoewel ik al een paar jaar werk..

Kennen jullie iemand die dit voor mij kan invullen, dus kijken of het in mijn voordeel is of niet, want anders doe ik het niet...


12-05-2011, 16:23


Mijn man kan dat wel voor je doen

12-05-2011, 21:04
Je kan tegenwoordig de vooraf ingevulde gegevens al downloaden, meestal zijn dit de juiste gegevens. Alles gaat stap voor stap je kunt het zelf dus ook doen. Je kan het gewoon bekijken zonder het te ondertekenen en te verzenden indien het in je nadeel is.

http://www.belastingdienst.nl zal je verder wijzen !

Good luck.

13-05-2011, 09:38

Citaat door Linado:
Mijn man kan dat wel voor je doen


Kan je man ook aangifte over vennootschapbelasting handelen? Of alleen simpel gegevens overnemen van jaaropgave waarvoor mensen +- 50 euro moeten betalen?

13-05-2011, 10:22



Citaat door Immigrant:
Kan je man ook aangifte over vennootschapbelasting handelen? Of alleen simpel gegevens overnemen van jaaropgave waarvoor mensen +- 50 euro moeten betalen?


Ja als ik het zelf kan, dan doe ik het zelf wel.

Dankjewel ik ga even kijken, dan dien ik eerst een digi d aan te vragen toch.
Ik heb het nog nooit gedaan.... dus ga het over de laatste 5 jaar doen
Vanaf 2006 tot 2010..

13-05-2011, 10:22

Citaat door jallou04:
Je kan tegenwoordig de vooraf ingevulde gegevens al downloaden, meestal zijn dit de juiste gegevens. Alles gaat stap voor stap je kunt het zelf dus ook doen. Je kan het gewoon bekijken zonder het te ondertekenen en te verzenden indien het in je nadeel is.

http://www.belastingdienst.nl zal je verder wijzen !

Good luck.


Bedankt, zie aan mijn andere reactie....

13-05-2011, 10:54

Citaat door Immigrant:
Kan je man ook aangifte over vennootschapbelasting handelen? Of alleen simpel gegevens overnemen van jaaropgave waarvoor mensen +- 50 euro moeten betalen?

Ja dat kan hij ook. Hij vraagt er geen 50 euro voor . Hij doet het gratis voor mensen die hij kan helpen

13-05-2011, 11:15

Citaat door Linado:
Ja dat kan hij ook. Hij vraagt er geen 50 euro voor . Hij doet het gratis voor mensen die hij kan helpen


ooo egt lief...!!!