Bekijk volle/desktop versie : Chelsea bereidt miljoenenbod voor op Van der Vaart en Bale



12-05-2011, 15:33
Chelsea bereidt een miljoenenbod voor op Rafael van der Vaart en Gareth Bale van Tottenham Hotspur. De Londense club is volgens de Engelse krant The Guardian bereid om maar liefst 82 miljoen euro neer te leggen voor het tweetal.


Chelsea zou de selectie een flinke kwaliteitsinjectie willen geven om volgend seizoen Manchester United weer te kunnen onttronen als landskampioen.

Spurs-coach Harry Redknapp zou niet tevreden zijn over de fitheid van Van der Vaart en zou daarom wel mee willen werken aan een transfer. Dit bericht werd eerder deze week door de vader van Rafael van der Vaart tegen AD.nl overigens ontkracht.

Bale zal dit seizoen niet meer in actie komen voor de Spurs. De linkspoot werd zaterdag tegen Blackpool (1-1) uit de wedstrijd geschopt door Charlie Adam.

Chelsea zou ook interesse hebben in de Argentijnen Carlos Tevez (Manchester City), Sergio Agüero (Atletico Madrid) en de Chileen Alexis Sanchez (Udinese).

12-05-2011, 16:02


je bent neymar vergeten, die willen ze ook heel graag, maar ik denk dat ie nog een jaartje bij santos blijft.pff die sanchez is van harte welkom

12-05-2011, 16:11

Citaat door moesje:
je bent neymar vergeten, die willen ze ook heel graag, maar ik denk dat ie nog een jaartje bij santos blijft.pff die sanchez is van harte welkom


Neymar is allang bekend. ze proberen het elke keer maar het lukt niet, misschien idd dit keer wel. we will see

12-05-2011, 16:13
torres dus de mislukkeling van het jaar

12-05-2011, 16:20



Citaat door Modderfocker:
torres dus de mislukkeling van het jaar

tzz dat kan je ook over dzeko zeggen, die jongen heeft gwn wat tijd nodig

12-05-2011, 16:21

Citaat door BroodjeIzan12:
Neymar is allang bekend. ze proberen het elke keer maar het lukt niet, misschien idd dit keer wel. we will see

ik hoop et, maar neymar is fysiek niet zo sterk en in pl moetje fysiek sterk zijn