Bekijk volle/desktop versie : beste collega's mag ik even jullie aandacht



Pagina's : [1] 2

12-05-2011, 02:06
Hallo collega's

Ik hoop dat het met jullie allemaal goed gaat...

Maar had een vraag wie van jullie word er laatste tijd gebeld door een man. Met een berkane oujda accent
Deze man belt en voegd andere mensen toe... Ik word sinds vorige week woensdagastig gevallen door hem...

En niet alleen ik.. Ook een collega van een dakka groep...

Het is gewoon zo irritant...

....

Daarom vraag ik ook aan klante die me bellen, bel alsjeblieft met nummer( zal er geen misbruik van maken)
Maar prive bellers kan ik door deze man niet meer sireus nemen.. Hij voegt mannen en vrouwen toe..

En laatst ook nog gebeld door een vrouw.. Die za3ma een dj nodig had op een zondag ( dat kan natuurlijk) maar niet
In de ramadan.. Toen ik het tegen haar zei.. Ga je trouwen in de ramadan hing ze op...

Er word ook gescholden en het is zoooo irritant.. Me werk nummer heb ik bijna 4 jaar
En kan die nummer gewoon niet verandere of uit zetten...

Maar goed meld je even als je ook word lastig gevallen..

Mvg Dj marhaba

12-05-2011, 02:11


Schrijf de tijden en data op als je door deze gek wordt lastig gevallen.
Bel de klantenservice op en geef dit door. Zij kunnen met deze gegevens, contact met hem opnemen en waarschuwen.

Ik weet 100% zeker dat dit bij Vodafone kan. Andere providers weet ik niet.

12-05-2011, 02:40
Hij belt prive.. Zo verveld kind.. Is het dat als ik hem tegen kom dat hij gewoon levenslang in een hoek moet staan. En dat iedereen hem mag stenige...

12-05-2011, 08:56
Wat een levenloze mens zeg. Anders de onbekende beller niet meer te antwoorden. Heel vervelend voor jou. Kan best begrijpen dat het je kwaad maakt.

Liefs,

Sanae
Passion4decoration

12-05-2011, 09:00


Neem privé niet meer aan. !

12-05-2011, 09:06
Trieste gevallen...

12-05-2011, 11:57
ja niet prive opnemen.. Maar weet je hoeveel klante ook prive bellen..

12-05-2011, 13:30
Ik werd vorige week ook door (denk ik) dezelfde man gebeld, hij belde inderdaad prive. Hij was erg irritant, uiteindelijk heb ik na 2 keer opgenomen te hebben maar daarna niet meer opgenomen toen de telefoon weer overging.

DJ Maghrabia

12-05-2011, 14:08
Die mensen hebben echt geen leven :S
Super vervelend voor je!

12-05-2011, 14:43
Ook al bellen ze prive. De nr is gewoon te traceren. Je moet alleen de datum en tijdstip noteren en de klantenservice doet de rest

12-05-2011, 14:59
Hey,

Het is inderdaad vervelend.
Helaas bellen veel klanten prive, maar goed niks aan te doen.


Hoop dat het gaat ophouden.

Groetjes Houria

12-05-2011, 15:13
Ik vind het sowieso asso om prive te bellen dan tig keer achter elkar en boos worden als je niet opneemnt!

12-05-2011, 15:19



Citaat door SarahQuaddouri:
Die mensen hebben echt geen leven :S
Super vervelend voor je!



Tja je denkt dat je dan een klant aan de telefoon hebt....blijkt het gewoon een irritante vieze hijger....ughh..... ...hij heeft inderdaad geen leven!!

12-05-2011, 16:03
ik snap echt niet waar je de tijd en moeite haalt om mensen te gaan stalken die hebben denk ik echt niks beters te doen. maar super vervelend voor je

12-05-2011, 16:06
geen privé gesprekken meer aannemen joh

Pagina's : [1] 2