Bekijk volle/desktop versie : Azaouagh: ' Het is nog steeds men grote droom om het shirt van Marokko te dragen'.



12-05-2011, 01:17
SPOX: Do you expect again the focus of the Moroccan national team to move in, Bochum should continue to be successful so?

Azaouagh: Contact with the Moroccan Association's summer unfortunately fallen asleep. But I suppose that they will promptly report to me, if I keep my form. It is probably not a disadvantage that the new coach Erik Gerets in Germany and knows the first and second division just watched hopefully. It is still my big dream, one day the jersey of my country and for Morocco überzustreifen aground after. It's hard to put into words what a great honor for me would be.

http://www.spox.com/de/sport/fussball/zweiteliga/1101/Artikel/mimoun-azaouagh-vfl-bochum-friedhelm-funkel-juergen-klopp-klaus-gerster.html



Hij is een half jaar uit de selectie gezet en moest met het 2e van Bochum meedoen. Vanwege zijn gedrag. Hij is al 28.

12-05-2011, 08:27


Hij is helaas niet van toegevoegde waarde.

12-05-2011, 09:16
het gaat bij dromen blijven mafketel

12-05-2011, 11:41
Dit was toch een jongen die altijd al voor duitsland wilde spelen? Nu hij nooit het Duitse niveau heeft gehaald wil hij voor Marokko spelen. Zo werkt dat natuurlijk niet.

12-05-2011, 11:43


28 is te laat chef. Jammer dat de bond je nooit eerder had gevraagd. Maar aangezien je nu nog in de tweede divisie in Duitsland speelt, geef ik je weinig kans om te behoren tot een kwalitatieve wk-selectie.

12-05-2011, 12:17
Azaouagh betekent de rode op zen tashel7iet en soussia

12-05-2011, 12:23

Citaat door Fouadman:
Dit was toch een jongen die altijd al voor duitsland wilde spelen? Nu hij nooit het Duitse niveau heeft gehaald wil hij voor Marokko spelen. Zo werkt dat natuurlijk niet.



Hahaha ja daar dacht ik ook aan. Nu Duitsland niet haalbaar is, is het van Marokko is mijn droom dit dat. Terwijl die eerst Marokko niet eens zag staan.

12-05-2011, 12:25

Citaat door groove:
28 is te laat chef. Jammer dat de bond je nooit eerder had gevraagd. Maar aangezien je nu nog in de tweede divisie in Duitsland speelt, geef ik je weinig kans om te behoren tot een kwalitatieve wk-selectie.


Zijn club(Bochum) staat op het punt om te promoveren naar de 1e Bundesliga


Citaat door Held_86:
Azaouagh betekent de rode op zen tashel7iet en soussia


Mimoun Azaouagh (born 17 November 1982 in Benisidel, Nador Province, Morocco) is a Moroccan-born German footballer. He currently plays for the Bundesliga club VfL Bochum.


12-05-2011, 12:43

Citaat door groove:
28 is te laat chef. Jammer dat de bond je nooit eerder had gevraagd. Maar aangezien je nu nog in de tweede divisie in Duitsland speelt, geef ik je weinig kans om te behoren tot een kwalitatieve wk-selectie.


Is wel gebeurd, hij had een uitnodiging om voor het Marokkaans elftal uit te komen naast zich neergelegd, omdat hij graag de kleuren van die mannschaft wilde verdedigen ipv Marokko. Maar in 2007 werd hij nogmaals opgeroepen voor het vriendschappelijk duel tegen Frankrijk, hier ging hij wel akkoord. Hij was destijds volgens mij zelfs afgereisd naar Frankrijk, maar de FIFA gaf aan dat hij niet meer voor Marokko uit kon komen omdat hij de leeftijd van 21 was gepasseerd waardoor hij gelijk weer moest terugkeren naar zijn Duitsland 'BAM in ya face, Mimoun'. Nu heeft hij weer hoop, omdat die regel is afgeschaft.