Bekijk volle/desktop versie : Kantari is maanden uitgeschakeld



12-05-2011, 00:31
Geen Marokko- Algerije voor hem en dat is een grote domper.

Wie kan hem vervangen? El Kaoutari heeft nog geen toestemming en het is nog maar de vraag of die toestemming er wel op tijd komt. Pff.

Als Gerets weer dom gaat doen vrees ik het ergste.

12-05-2011, 00:38



Citaat door moesje:
boukhris?



Ik heb hem nooit zien spelen, jij wel? Boukhriss heeft zijn debuut voor Standard nog niet eens mogen maken en mag waarschijnlijk in de zomer weer vertrekken. Ik denk dat dat wel veel zegt over zijn kwaliteiten.

12-05-2011, 00:40
boukhriss heeft in geen maanden een match gespeeld zijn trainer zei dat hij nog in de 'koelkast' zit dus voor volgend seizoen. ik denk dat gerets nu gaat rondkijken in de botola daar lopen genoeg beren rond in de verdediging

12-05-2011, 00:47

Citaat door amstermoro:
Ik heb hem nooit zien spelen, jij wel? Boukhriss heeft zijn debuut voor Standard nog niet eens mogen maken en mag waarschijnlijk in de zomer weer vertrekken. Ik denk dat dat wel veel zegt over zijn kwaliteiten.


Normaal is kans klein dat je speelt als je selectie uit 13 verdedigers bestaat

12-05-2011, 00:49



Citaat door Buurmattie:
Normaal is kans klein dat je speelt als je selectie uit 13 verdedigers bestaat



Heeft Standard 13 verdedigers?

12-05-2011, 00:50
Ewa we zien morgen wel .... want toen die eruit ging ... in de 16e minuut ging die direct zitten op de bank .. hij werd niet behandelt ofzo...
En inchallah wordt die beter en gaat die spelen tegen algerije ... met een kleine blessure kan die ook wel spelen.
Want dat deed Sallehedine Bassir ook in 1997 kwalificatie wedstrijd tegen ghana voor wk ... hij kwam daar met kapotte knie ... hij speelde 70minuten toen kwam ene speler van ghana met een karate trap toen moest bassir eruit.

12-05-2011, 00:54
Tel maar hij moet daar weg man tuurlijk maakt hij daar geen kans

http://nl.wikipedia.org/wiki/Standard_Luik

12-05-2011, 03:09

Citaat door amstermoro:
Heeft Standard 13 verdedigers?

http://standard.sudpresse.be/saison/l-equipe/noyau-a-12.htm?lng=nl

12-05-2011, 10:02

Citaat door amstermoro:
Ik heb hem nooit zien spelen, jij wel? Boukhriss heeft zijn debuut voor Standard nog niet eens mogen maken en mag waarschijnlijk in de zomer weer vertrekken. Ik denk dat dat wel veel zegt over zijn kwaliteiten.



nee joh boukriss komt uit Afrika en heeft gewoon een seizoen nodig om zich aan te passen aan het gevraagde niveau