Bekijk volle/desktop versie : Beste Youssef,



Pagina's : [1] 2 3 4 5

11-05-2011, 22:04
Langs deze weg wil ik jou duidelijk maken dat ik onze verhouding in zijn geheel strontzat ben. Als jij je nu zit af te vragen waarom, dan moet ik jou kennelijk nog lager inschatten dan ik voor mogelijk had gehouden. Weet-ik-hoe-lang heb ik jouw beloftes, geleuter, niet-nagekomen afspraken en je vervloekte afstandelijkheid getolereerd. Je hebt geen idee hoe blij ik ben dat ik daar, vanaf nu, niet meer mee geconfronteerd hoef te worden.
Één ding is zeker, je bent onzeker en je weet niet wat je wilt. Ik wou je dol- maar dan ook dolgraag erdoorheen helpen, maar zoals je nogmaals zelf aangaf, “geef jij mij daar de kans niet voor”. Weet dat ìk weet dat er niks mis met mij is. Het ligt geheel aan jezelf.

Laat één ding duidelijk zijn: jij hebt je kansen gehad. Doe jezelf een lol en doe je ding in je leven. Ik snap alles, je wilt je jonge leven vrij leiden, maar tegelijkertijd wil je mij aan het lijntje houden omdat je weet “dat je wat aan mij hebt”. Van mij hoef je niets meer te verwachten. Ik stel voor dat je dit nog een paar keer doorleest, zodat er geen misverstanden zullen optreden.

Mocht je mij nog in de toekomst zien, hoef ik ook niet te verwachten dat je leuk en aardig naar mij toe stapt om even “gedag” te zeggen. Doe geen moeite en vergeet mij.

Ik wens je het allerbeste toe in dit leven. Stel jezelf in de toekomst alsjeblieft niet teleur. Als je een kans krijgt, grijp die dan met wijde armen. Stel het niet uit. Want de reden dat ik je wou helpen is omdat ik potentie in je zie. Waarom ik hierbij niet in de verledentijdsvorm spreek, is omdat het een feit is en het nog steeds van groot belang is in je leven. Potentie heb je, alleen gebruik maken van, is klaarblijkelijk een barriére die je niet overtreden kan.

Vriendelijke groeten,

SPARKLING_

11-05-2011, 22:06


Ohhhh, en je was nog zo gelukkig met hem. Althans, zo kwam het over.

Zucht.

11-05-2011, 22:08
heb je deze mail naar je vriend gestuurd?

ik wens je dan veel sterkte !

11-05-2011, 22:09
Ging jij niet trouwen?

11-05-2011, 22:09


Tering wat een slecht bericht..absurde formulatie..te theatraal..to much

11-05-2011, 22:11

Citaat door LaMarroqui:
Tering wat een slecht bericht..absurde formulatie..te theatraal..to much

Welcome to the club then .

11-05-2011, 22:11
Verlaag je je aub niet om zo een brief naar hem te sturen. Negeer hem en ga verder met je leven.

11-05-2011, 22:12
M-m-ma-ma-ma

11-05-2011, 22:12
Ik hoop dat Youss reageert.

Ik hou wel van een beetje drama. Tenzij dit nep is

11-05-2011, 22:13
He babes! Ur back... maar ik volg je topic niet echt

Ben een oud lid

11-05-2011, 22:15
Doodzwijgen, is echt zoveel beter dan deze vreselijke zo niet duidelijk aankomende brief.

11-05-2011, 22:15
Niet verwacht!

Sterkte meid!

11-05-2011, 22:15



Citaat door BoraSita:
Ik hoop dat Youss reageert.

Ik hou wel van een beetje drama. Tenzij dit nep is
Het is zo nep als maar kan.

Citaat door Poetica:
He babes! Ur back... maar ik volg je topic niet echt

Ben een oud lid

Ben ik back?

11-05-2011, 22:15

Citaat door amahoela:
Verlaag je je aub niet om zo een brief naar hem te sturen. Negeer hem en ga verder met je leven.


Echt he. Zoveel zinnen waarin ze alleen maar haar best lijkt te doen zich te bewijzen. 3la onzin. Als jij weet dat je oprecht was hoef je dat niet continue te herhalen of iemand duidelijk maken. Laat dat voor wat het is. Zogenaamde maak wat van je leven geleuter..oh please. Move the fuck on.

11-05-2011, 22:16
sorry, ik vind het een erg slechte brief. zeg gewoon wat je op je hart hebt zonder al die raar geformuleerde zinnen. succes!

Pagina's : [1] 2 3 4 5