Bekijk volle/desktop versie : Wilders in Canada: Joden en autochtone journalisten niet welkom

Pagina's : [1] 2 3

11-05-2011, 19:59
Titel is sarcastich bedoeld en een spiegel voor "moslim en allochtone journalisten".

Toronto Sun reporter Jenny Yuen went to airport upon the Dutch parliamentarianâs arrival Sunday for several Canadian anti-Islam speeches and found out that freedom of reporting did not apply to her.

Wilders was in a room spewing out all of his âIslam is badâ mantra when his Party For Freedom âpublic relations officer chairman Ms. G (Gaelle) de Graaffâ not only demanded her notes but also confiscated them.

Islam a threat to Western freedom: Wilders

Only if immigration from Islamic countries is suspended can the cultural deterioration of the country be stopped

"The presence of Muslims in Canada threatens the country's freedoms and democracy, and only if immigration from Islamic countries is suspended can the cultural deterioration of the country be stopped, controversial Dutch politician Geert Wilders told a packed house Monday night in Toronto.

"Our Western culture is far superior to Islamic culture," Mr. Wilders said. "And only once we are convinced of this will we be able to defend our civilization."

The event, held at the Canadian Evangelic Christian College in north Toronto, marked Mr. Wilders' second stop on a three-city tour. The visit, his first to Canada, is sponsored by the International Free Press Society."

De president van de International Free Press Society, Lars Hedegaard, werd schuldig bevonden aan het doen van racistische uitspraken. Vandaag werd Hedegaard volgens artikel 266b van het Deense Wetboek van Strafrecht schuldig bevonden aan âhaat zaaienâ. De achtergrond is een ruim 35 minuten durend interview voor de site snaphanen.dk, dat Hedegaard in december 2009 had gegeven.

Daarin had Hedegaard o.a. gezegd, dat âmeisjes in islamitische families door hun ooms, neven of hun eigen vader verkracht zouden wordenâ.

Joodse lobby
Daniel Pipes (oprichter en hoofd van het Middle East Forum (MEF), een denktank in Philadelphia) schatte dat het vrije Westen nog tien jaar had om het tij van de islamisering te keren. âWilders geeft dergelijke gevoelens een gezicht, hij wint er geen doekjes om, zegt dat er maatregelen moeten worden genomen en wijst de weg.

It also quotes Daniel Pipes as saying that he had gathered a "six-figure sum" to defray Wilders's legal costsx.

Wilders "'we are all Israel'" ga naar uitzending gemist 3:57

Joodse lobby en wilders

Evangelische lobby inclusief Tea party clubje waar Pamela geller lid van is.
http://rt.com/programs/documentary/11-america-part-1/
http://rt.com/programs/documentary/11-america-part-2/

In een van zijn bezoeken aan een amerikaanse synagoge werd de anti islamitische haatpropaganda van wilders met luid appluis werd ontvangen.

Deze joodse extremiste, pamela Geller is degene die de israelische pion wilders naar VS had gehaald en waar ze o.a in extreme talmudscholen miljoenen dollars voor wilders heeft verzamelt. Zij stelt o.a dat Obama geen amerikaan is en dat hij niet te vertrouwen is omdat Obama in een islamitisch land heeft gewoond. Wilders beaamde deze uitspraak van Pamela. Verder stelt deze joodextremiste dat de 8000 vermoordde bosniers, zelfmoord hebben gepleegd om de serviers in diskrediet te brengen.

Pamela wrote an article defending Radovan Karadžic, indicted for genocide and other war crimes against Bosnian Muslims and Croats during the Siege of Sarajevo and Srebrenica Massacre; the article argued that the Muslims were not murdered but committed suicide to embarrass their enemies.[29]

Vergelijking met koran met Mein kampf vals

"leon de winter en rookgordijn radicale Islam" en zie wie achter de ayaans, jamis en efsan elians zit. Wie nog twijfelt over het feit dat Efsan op de loonlijst staan van schimmige clubs als AEI, Hudon, Aipac enz.

Zie de gedirigeerde israelische propaganda actie op VK opinie (moslimhater rutenfrans) pagina van Efsan, Pinto, yonach en Naftaniel op maar liefst dezelfde dag.

Every day, more celebrated Jewish personalities â writers, artists, academics â are depicting Israel as a racist, vicious and inhumane âentityâ that has to be dismantled. Many of them have assumed pivotal roles in the global campaign to delegitimize the Jewish State. Their relentless attacks could well play out in ways that indeed puts an end to Israeli sovereignty.

De gecoordineerde propaganda actie van de joodse lobby waarvoor ze op dezelfde dag Efsan Elian, Naftaniel, David Pinto en Jonachan gebruikten om op een van hun podiums, Volkskrant, is het voornemen van CDA, VVD en PVV aan voorgegaan. Die hebben namens Irael gesteld zich voor te nemen om "Israel bashing" tegen te gaan. Pardon Rutte? Wat bedoel je met bashing? Probeer eens hier uit te kronkelen in bijzijn van een kritische journalist die er in Nederland niet zijn. Ook een Kustaw bessems wordt de schimmige pion van de mossad, Leon de Winter (liason mossad Nederland) aangestuurd.

Oproep I
Besef dat joden hier al 500 jaar zitten, gedwongen werden om zich te assimileren binnen de gristelijk blanke samenleving. Mochten bepaalde banen niet uitoefenen, werden gedemoniseerd en gecriminaliseerd en uiteindelijk vanwege o.a een goede etnische administratie en gewillige samenwerking met de gristelijke nazi-broeders een voor een door hun buren voor een knaakje uitgeleverd aan de nazis. Besef dat uit limburg en drente de meeste aanhang voor de NSB kwam en relatief in europa de meeste vrijwilligers voor het nazi leger uit nederland kwamen. Relatief de meeste joden uit nederland gedeporteerd werden en dat kwam niet alleen door goede etnische administratie maar ook vanwege de heersende jodenhaat.

Besef ook dat het begrip apartheid een nederlandse uitvinding was en zelfs een Mandela door nederland als een terrorist werd bestempeld.
Nederland was een van de laatste steunpilaren van het racistische apartheidsregime de blanke afrikaner regime. Besef dat dit allemaal niet zolang geleden is gebeurd, amper 70 jaar. Door de welvaart is er een cosmetisch laagje er over heen gegoten maar de racitistische geest is nog lang niet uit de fles verdwenen. Alleen krijgen nu deze racisten steun van racistische joden die daarmee toekomstige vlucht naar europa onmogelijk maken. Die moeten immers terugkeren naar een haatklimaat jegens andersgelovigen waar ze zelf aan bijdragen. Zelfs een CIA voorspelt vanwege het apartheidskarakter van de joodse terreurstaat Israel een kort leven van amper nog 20 jaar is beschoren.

Om te voorkomen dat we hetzelfde lot ondergaan moeten wij moslims samenwerken en onze Ummah herstellen. Zie hier het stappenplan.

11-05-2011, 20:00

Oproep II
Geloof niet in de propaganda die gebruikt wordt om de islam te demoniseren en moslims te dehumaniseren. Alles wat je van Bin laden weet is afkomstig van een israelische spionne Rita Katz. Open your mind en onderscheid van fictie van feit. Geen enkele kritische journalist zal zich verdiepen in het de vraag hoe Rita Katz aan de informatie komt. Geloof niet wat je aan beeld ziet, herhaling van leugens is de kunst van indoctrinatie. Tegenwoordig kan men alles manipuleren. Zie hier dossier Rita Katz enBin Laden. Zie ook fitna tussen moslims en de rol van Nina Brink. Kopier de stukken en post ze herhaaldelijk op diverse forums, ook van nieuwssites. Geloof niet in bewijs als al qaeda said so [/URL]of Taliban bevestigd. En zeker niet de info uit pakistan vertrouwen. Pakistaan dictators krijgen net als Mubarak miljarden om de eigen bevolking te onderdrukken, uit te moorden en ontwikkeling te belemmeren.

Zie hier ook mijn persoonlijke dossier (vanaf deze pagina)met Wilders die nog het knaapje van van aarsten was. Ik ben de eerste die vanwege een mening op het forum in 2004 veroordeeld is voor 120 uur die ik met plezier in een bejaardentehuis heb gewerkt. Wilders daartegenover heeft zich zelf blijkbaar ook plezier levenslang gegeven en denkt nederland van moslims te kunnen zuiveren zodat hij en Israel zich veilig kunnen wanen. En wat wilders betreft zoals ik ook in de rechtbank had aangegeven, van mij mag hij nog steeds doodvallen. Ik zal er geen seconde om treuren. Immers mijn mening op het forum was geen dreigement gericht aan hem. Wist ik veel dat hij dagelijks googlet naar postings die hij als bedreigend kan typeren om vervolgens naar media en politie te rennen. Van de 180 aangiften die wilders vanwege internet forumpostings heeft gedaan zijn er een handjevol door dubieuze rechters behandeld.

Kamervragen die Wilders stelt worden volgens zijn oude leermeester van aartsen (niet de minste) door de israelische ambassade aangereikt. Wilders stel als reactie en als een gebeten hond "Dat is niet waar, ik heb ze zelf geschreven". Wie liegt ? Beiden kunnen de waarheid spreken, immers de inhoud wordt aangereikt en wilders zet het op schrift. Het kan technisch gesproken de waarheid zijn, maar het openbaren van Wilders kasboek zal boekdelen spreken. Los van feiten dat Wilders in de VS o.a in een conservatieve Talmudschool fondsen heeft geworven.

Neem de moeite om bedrijven als Al Manhal Group aan te schrijven en te wijzen op het feit dat ze in een provincie investeren die in het bijzonder falikant anti-islamitisch is en in het algemeen tegen buitenlanders. Google trouwens ook de uitslag van de provinciale verkiezingen in de jaren dertig waar de NSB op dezelfde wijze de meeste stemmen uit Tilburg heeft gekregen.

PVV voorstel:
Moslima's met hoofddoek uit de bus sleuren, maar hoofddoek van een christelijke vrouw of een keppel van een joodse man ongemoeid laten.

Hoe wil je dit rechtbreien? Democratie omdat de meerderheid (lees 1 zetel van aso die bij bejaarden in de brievenbus pist en terroriseert)? apartheid is de juiste benaming. Vergeet trouwens niet dat het internationale begrip "apartheid" een nederlandse uitvinding is.

Ja maar "jullie marokkanen" spugen, slaan en stelen relatief vaker dan de grote bulk autochtone aso's of christelijke antilianen en surinamers. Tja, steekhoudend, ja maar jullie ...vaker pedofieler? En wat moet ik daarmee? Dat alle nederlanders potentiele pedofielen zijn? Of alle kerken sluiten voor het geval er weer een pastoor over de scheef gaat?

wilders strategie is om de Islam neer te zetten als ideologie zodat hij vrijuit kan discrimineren en daarmee Vrouw Justitia dwingen om stiekem onder haar blinddoek te kijken wie in het beklaagdenbankje zit. Hij onderbouwt zijn stelling door te stellen dat Koran gelijk is aan Mein Kampf.

quotes from Mein Kampf
Hitler wrote: "I believe that I am acting in accordance with the will of the Almighty Creator: by defending myself against the Jew, I am fighting for the work of the Lord.."

quotes from Mein Kampf
Only a handful of Germans in the Reich had the slightest conception of the eternal and merciless struggle for the German language, German schools, and a German way of life. Only today, when the same deplorable misery is forced on many millions of Germans from the Reich, who under foreign rule dream of their common fatherland and strive, amid their longing, at least to preserve their holy right to their mother tongue, do wider circles understand what it means to be forced to fight for one's nationality.

Koran vergelijken met Mein kampf waarin directe verwijzingen te vinden zijn naar het christendom? Laten we de koran er bij nemen. je kunt natuurlijk zoals wilders en co selectief shoppen uit de koran om de eigen verwrongen kijk op realiteit bevestigd te zijn, maar daarmee houdt je enkel jezelf voor de gek.

11-05-2011, 20:11
Zie boven de informatie over Rita katz. Alles wat het westen van Qaeda en Bin laden weet is afkomstig van haar hand.

Wie zijn de Al Qaeda leden?

11-05-2011, 20:15
Israel is paying internet workers to manipulate online content

11-05-2011, 20:22

Deze PVVarkens doen er alles aan om moslims te beperken in hun vrijheid.

Geert Wildersâ anti-moslim Partij voor de Vrijheid (PVV) wil een onderzoek naar het âsnel toenemende aantalâ vrouwen met hoofddoekjes achter het stuur. De hoofddoek zou het blikveld van vrouwelijke bestuursters flink versmallen, waardoor zij fietsers en voetgangers te laat opmerken bij het afslaan.

Dat stelt het Kamerlid Barry Madlener van de PVV, die wil dat minister Eurlings van Verkeer de gevaren van het hoofddoekje en de burka gaat onderzoeken. âIk heb al van meerdere mensen gehoord dat zij bijna overhoop zijn gereden door een vrouw met hoofddoekje. Normaal zie je vanuit je ooghoeken nog wel bewegingen, maar met zoân ding op niet â, legt Madlener uit. Bovendien zouden verkeersdeelnemers die het hoofddeksel dragen minder horen.

11-05-2011, 20:28
Are you on the JIDF hitlist? Check for urself http://www.thejidf.org/

11-05-2011, 20:31
Alle nazi georienteerde partijen hebben het woord vrijheid in hun partij propaganda. Maar in feite hebben ze verdeelheid en apartheid in gedachte wanneer ze het woord vrijheid in de mond nemen. Die is een orgineel partij pamflet van de NSB.

11-05-2011, 20:42
Pffffffffffffffff.. vind je het erg als ik een andere keer reageer?

11-05-2011, 20:45
Wanneer heb jij ooit inhoudelijk gereageerd? Zodra het woord jood valt sta je al bijvoorbaat als een gebeten hond moord en brand te krijsen.

11-05-2011, 20:49

Citaat door palestijntje:
Wanneer heb jij ooit inhoudelijk gereageerd? Zodra het woord jood valt sta je al bijvoorbaat als een gebeten hond moord en brand te krijsen.

Het zijn altijd van die lappen tekst en dan ook nog twee films. Ik word al moe bij de gedachte. Meestal bestaan je topics trouwens voor 90% uit lappen tekst die nauwelijks iemand leest behalve jijzelf. Valt je dat nooit op?

11-05-2011, 20:54
Blijkbaar last van helderzienheid zoals Nina brink gezien het feit je namens anderen denkt te kunnen spreken. Het zal me werkelijk een zorg zijn wat jij van de postings vind. Ken je al wat langer, je bent noot in staat geweest inhoudelijk een discussie te voeren en doet elke kritiek op de joodse lobby en de joodse terreurstaat af als "moslimhaat". Get toch a life mens!

11-05-2011, 20:55
WEER zo'n zelfde topic.

Maak je eens druk om de moslims die het door andere moslims heel moeilijk hebben, moeilijker dan al die Palestijnen

11-05-2011, 20:55

Citaat door led_zeppelin:
Het zijn altijd van die lappen tekst en dan ook nog twee films. Ik word al moe bij de gedachte. Meestal bestaan je topics trouwens voor 90% uit lappen tekst die nauwelijks iemand leest behalve jijzelf. Valt je dat nooit op?

Dat klopt ik heb het eerste gedeelte gelezen maar daarna kwam er nog zoveel tekst dat ik dacht ok hierop reageren heeft geen zin... hoewel het onderwerp best intressant is....

11-05-2011, 20:57

Citaat door palestijntje:
Blijk last van helderzienheid zoals Nina brink gezien het feit je namens anderen denkt te kunnen spreken. Het zal me werkelijk een zorg zijn wat jij van de postings vind. Ken je al wat langer, je bent noot in staat geweest inhoudelijk een discussie te voeren en doet elke kritiek op de joodse lobby en de joodse terreurstaat af als "moslimhaat". Get toch a life mens!

Ja, ik ben namelijk een Jood. En een PVVer.

Ik ga even in de stad eten met mijn vriendin. Dag schat. Succes met je lappen tekst.

11-05-2011, 21:02
Ik lees graag zijn topics. Het laat zien hoe diep de joodse lobby is genesteld en hun haatpropaganda wordt verspreid en dat je niet alles als zoete koek moet nemen wat Amerika je influisterd

Pagina's : [1] 2 3