Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Klysma oftewel darmspoeling...



09-10-2004, 22:42
Wie heeft dat wel eens gedaan. Schijnt heel goed te zijn om je darmen goed leeg te krijgen. Al het oude aangekoekte spul eruit. En dan word je ook gezonder.

Zegt men.

Ja, zonet was een programma van Patty Brard op Yorin daar deden ze het.

09-10-2004, 22:53


Ik heb et nog nooit gedaan! et lijkt me niet prettig, je moet je alleen ontspannen haha...
Maar ik heb er geen ervaringen mee...een vriendin van mij heeft et weleens gedaan! ze vond het niet prettig!

09-10-2004, 22:59
Nee...zag er niet lekker uit. En die Patty ging ook van "Ik heb zoveel pijn, zoveel pijn..."

Brrr...

Misschien had ze niet genoeg smeermiddel erop gedaan.

10-10-2004, 00:03
whuahahahhah sorry maar patty overdrijft altijd want het kwam ook vandaag bij mtv beroemdheden doen dat ook en iemand deed het en die gilden niet en zo

maar patty lag er bij te kreunen man, echte stelletjes gekke daar

10-10-2004, 13:59



Citaat door obl2:
Gister op MTV gezien

Het zal wel goed zijn voor je, maar het werkt pas na 20 behandelingen. Na 30 behandelingen is al het vuil eruit

Jarenplan. Gewoon sporten, gezond eten dan komt alles wel goed
die van mtv heb ik ook gezien usher doet het ook he ieuwwwwwwwwwwwww maar je had die van patty brard moeten zien ze lag echt te kreunen man

had je bij mtv ook dat harsen gezien die vrouw riep auw auw auww en toen ze eruit kwam zei ze viel mee

10-10-2004, 14:00
Goed voor je darmen..Een lachertje....

10-10-2004, 20:01
Er komt alleen warm water in je darmen.. Maar misschien krijg je er krampen van.
Je weet wel als je je poep ophoudt dan krijg je soms ook van die steken.

10-10-2004, 20:03
Ik vind het bizar...ik bedoel Egyptenaren 2000 jaar geleden deden dat toch ook niet...
Het is niet natuurlijk.

10-10-2004, 20:51
Al die troep dat wij nu eten, aten ze 2000 jaar geleden ook niet. De meeste mensen leven nu zo ongezond dat een klysma veel voor hun kan betekenen.
Ikzelf.. voel er niet zoveel voor...

11-10-2004, 10:52
yeghhhhhhhhhhhhhhh het zag er echt eng uit bij Patty. het leek wel alsof ze aan het bevallen was . Maar ikzelf zou het echt nooit doen gewoon opletten met wat ik naar binnen werk . Als mensen te veel geld hebben dan gaan ze de gekste dingen doen


:blauwkus:

11-10-2004, 12:07
Er zitten ook bacteriën in je darmen en als die weg zijn kunnen je darmen flink van slag raken en soms is dat zelfs blijvend mij lijkt zo'n klysma dus niet erg gezond.