Bekijk volle/desktop versie : Too much INFORMATION



10-05-2011, 23:22
We hadden dag twee van onze jaarlijkse "belangrijke overleggen". Een moment van reflectie, alleen was het TE reflecterend.

We hadden een workshop. In die workshop was het motto: door samen te delen wordt je hechter.

We moesten in groepen van 5 aan de slag. Dus daar zaten we met zijn 5-en in een kring. Ik, 3 Nederlandse mannen en een Nederlandse dame. Die dame die ken ik goed, die was mijn direct collega en die mannen waren van een andere afdeling. Mouhiem toen moesten we 3 persoolijke dingen met elkaar delen. De hollandia begon: In mijn prive leven ben ik getrouwd met Hans, ik heb 2 kids en ik hou van tennisen.

Zo kwam iedereen aan de beurt. Ik kwam ook aan de beurt en vertelde dat ik van koken hou, boekenlezen (kon niets verzinnen) en maatschappelijke betrokken ben.

Ik dacht zo dat is lekker leuk om te delen.

Komt die coach langs zegt die: kan wat meer persoonlijker.

Komt de laatste hollandie aan de beurt: Ik hou van uitgaan, ben single en ben opzoek naar een vrouwtje.

Ik dacht: say what?


Nu komt het. Die hollandie kreeg tijdens de lunch het podium. Nou Marcel we hoorde dat je een vrouw zoekt.

Ja zei Marcel. Een lekkere vrouw. Hahahah in koor.

Wat is een lekkere vrouw?

Een vrouw met grote boezem hahahaha in koor.

Goh marcel je bent dus een borstenman.

Marcel lachend: wacht dacht jij dan hahahaha in koor.

Ik zat samen met mijn secretaresse in de buurt van die mannen en my god begon uit plaatsvervangende schaamte mijn rijstkorreltjes op mijn bord te tellen.


Soms kun je je echt schamen voor mensen die je niet eens prive kent.

10-05-2011, 23:27



10-05-2011, 23:30

Citaat door hawael:



Heb je trouwens ook een icoontje voor: verboden voor mannen?


Zou wel van nut kunnen komen!

10-05-2011, 23:52
[Bord] verboden voor hollanders zonder schaamte[/bord]

10-05-2011, 23:54


hahaha nee maar deze kwam ik ergens tegen en vond hem wel grappig, maar nu ben ik erg on-topic

11-05-2011, 00:02

Citaat door EspaRanzAa:
[Bord] verboden voor hollanders zonder schaamte[/bord]



Dat is een goede bord.

Maar ze kennen inderdaad geen schaamte. Ik zou dus never nooit vertellen wat mijn sexuele voorkeuren zijn. De vraag is: waarom zou men dat willen weten?


Vergis je niet Marokkaanse vrouwen kunnen er ook van. Ik ga je nu wat vertellen, wat me heeft getraumatiseerd.

Ik was met mijn ma met een buurvrouw naar een andere buurvrouw gegaan. Ze had mijn ma uitgenodigd voor thee en ik mijn ma zei kom ook mee. Dus ik was gegaan. Daar aankomende zei die buurvrouw van sorry dat ik me niet netjes heb aangekleed maar heb net mijn "puntje puntje puntje" aan mijn man gegeven waarvan ze even voor "de gein" haar jurkje naar boven trok. Iedereen lachen, maar ik was gewoon getraumatiseerd.

A. ik wil mijn buurvrouw als een respectvolle dame zien
B. Ik wil niet uit de monden van andere vrouwen de bevestiging krijgen dat oudjes ook aan sex doen
C. Waarom moest ik dit ervaren met mijn ma in de buurt.

Echt trauma wa safi.



Citaat door hawael:
hahaha nee maar deze kwam ik ergens tegen en vond hem wel grappig, maar nu ben ik erg on-topic


Ik vind hem ook geinig hoor, daarom vroeg ik het ook.

11-05-2011, 10:38

Citaat door Respectvol_25:
Dat is een goede bord.

Maar ze kennen inderdaad geen schaamte. Ik zou dus never nooit vertellen wat mijn sexuele voorkeuren zijn. De vraag is: waarom zou men dat willen weten?


Vergis je niet Marokkaanse vrouwen kunnen er ook van. Ik ga je nu wat vertellen, wat me heeft getraumatiseerd.

Ik was met mijn ma met een buurvrouw naar een andere buurvrouw gegaan. Ze had mijn ma uitgenodigd voor thee en ik mijn ma zei kom ook mee. Dus ik was gegaan. Daar aankomende zei die buurvrouw van sorry dat ik me niet netjes heb aangekleed maar heb net mijn "puntje puntje puntje" aan mijn man gegeven waarvan ze even voor "de gein" haar jurkje naar boven trok. Iedereen lachen, maar ik was gewoon getraumatiseerd.

A. ik wil mijn buurvrouw als een respectvolle dame zien
B. Ik wil niet uit de monden van andere vrouwen de bevestiging krijgen dat oudjes ook aan sex doenC. Waarom moest ik dit ervaren met mijn ma in de buurt.

Echt trauma wa safi.




Ik vind hem ook geinig hoor, daarom vroeg ik het ook.