Bekijk volle/desktop versie : Welke vent zou echt gaan voor een gescheiden vrouw?



Pagina's : [1] 2

10-05-2011, 21:37
Zou jij gaan voor een gescheiden jongedame?
Of eisen jullie allemaal een maagd op jullie boterham? Had het toevallig net met een vriend van me erover. Volgens hem zijn de gescheiden vrouwen niet te vertrouwen.

Elk vent kan misbruik maken van haar ontmaagding. Eens?

10-05-2011, 21:38


Een illiekallie men du bled

10-05-2011, 21:41
En de gescheiden mannen, die trouwen met een maagd? Neeee daar is niets mis mee hé.

10-05-2011, 21:44

Citaat door GrOentjes__:
En de gescheiden mannen, die trouwen met een maagd? Neeee daar is niets mis mee hé.


Een dikke streep door gescheiden mannen. Ben geen voorstander van iemand die het huwelijk al eerder heeft betreedt met een ander. Geef mij maar zo een rijp vers vruchtje.

10-05-2011, 21:47


Maagd of geen maagd voor het huwelijk, is iets tussen hem en Allah swt, en dus geen zaak voor mij laatstaan een eis.

10-05-2011, 21:47

Citaat door honnybunny:
Een dikke streep door gescheiden mannen. Ben geen voorstander van iemand die het huwelijk al eerder heeft betreedt met een ander. Geef mij maar zo een rijp vers vruchtje.

Ik vind daar niets mis mee, iedereen verdient een 2é kans. Stel het is niet zijn fout maar die van haar? Wie zijn wij eigenlijk om een broeder/zuster te beoordelen om dingen uit zijn/haar verleden?

10-05-2011, 21:50

Citaat door GrOentjes__:
Ik vind daar niets mis mee, iedereen verdient een 2é kans. Stel het is niet zijn fout maar die van haar? Wie zijn wij eigenlijk om een broeder/zuster te beoordelen om dingen uit zijn/haar verleden?


Het heeft niks met 2de kansen misgunnen of iets in die richting. Ik wil een persoon hebben voor wie ik de eerste en de laatste voor hem ben en hij voor mij. Vind het fijner.

10-05-2011, 21:52

Citaat door honnybunny:
Het heeft niks met 2de kansen misgunnen of iets in die richting. Ik wil een persoon hebben voor wie ik de eerste en de laatste voor hem ben en hij voor mij. Vind het fijner.

Oowh zoo, nee ik begrijp je wel. Maar zijn ex-vriendinnen dan?

10-05-2011, 21:52
Gescheiden maakt niet uit,
als ze een kind heeft dan is het een no go.

10-05-2011, 21:53
Zou me niet lukken, de gedachte alleen al..

10-05-2011, 21:53

Citaat door GloriousBastard:
Gescheiden maakt niet uit,
als ze een kind heeft dan is het een no go.


zelfs als ze kinderen zou hebben

10-05-2011, 21:55

Citaat door GrOentjes__:
Oowh zoo, nee ik begrijp je wel. Maar zijn ex-vriendinnen dan?


Waar vind je tegenwoordig nog een man zonder enige ex-vriendinnen? Als je der 1 vind, stuur 'm maar door naar mij..

10-05-2011, 21:55



Citaat door honnybunny:
Zou jij gaan voor een gescheiden jongedame?
Of eisen jullie allemaal een maagd op jullie boterham? Had het toevallig net met een vriend van me erover. Volgens hem zijn de gescheiden vrouwen niet te vertrouwen.

Elk vent kan misbruik maken van haar ontmaagding. Eens?


Wist u dat het hebben van een "vriend" haram is? Zij het relatie of anders. Er is verder niks mis met een gescheiden vrouw. Het huwen van dezen is echter moeilijk(er) gezien de ouders en hun wensen. Moslima`s met vriendjes en haram relaties is een ander verhaal.

10-05-2011, 21:55

Citaat door honnybunny:
Een dikke streep door gescheiden mannen. Ben geen voorstander van iemand die het huwelijk al eerder heeft betreedt met een ander. Geef mij maar zo een rijp vers vruchtje.

Ben het niet met je eens maar dat is gewoon te grappig

10-05-2011, 21:56

Citaat door honnybunny:
Zou jij gaan voor een gescheiden jongedame?
Of eisen jullie allemaal een maagd op jullie boterham? Had het toevallig net met een vriend van me erover. Volgens hem zijn de gescheiden vrouwen niet te vertrouwen.

Elk vent kan misbruik maken van haar ontmaagding. Eens?


Waarom noemen mensen het misbruik als ze halal voor elkaar zijn?

Pagina's : [1] 2