Bekijk volle/desktop versie : Hoe is het wonen in Weesp?



10-05-2011, 17:27
Tell me ladies die daar altijd hebben gewoond en dames die er naartoe zijn verhuist.. Wat zijn de plus en minpunten van Weesp?

10-05-2011, 17:48


minpunten geen leuke winkelcentrum, ziet er zo volendam uit.
ik vind het persoonlijk erg saaai.
almere daarentegen is steeds leuker aan het worden.

10-05-2011, 17:55

Citaat door NoLoveNoCry:
minpunten geen leuke winkelcentrum, ziet er zo volendam uit.
ik vind het persoonlijk erg saaai.
almere daarentegen is steeds leuker aan het worden.


Woon jij er zelf ook? Vol met Hollanders of heb je daar ook zat buitenlanders? Is Amsterdam makkelijk te bereiken vanuit Weesp?

10-05-2011, 18:00

Citaat door FaithfullFlower:
Woon jij er zelf ook? Vol met Hollanders of heb je daar ook zat buitenlanders? Is Amsterdam makkelijk te bereiken vanuit Weesp?


nee ik zelf kom uit almere maar ik heb gewerkt in weesp.
er wonen genoeg marokkanen, waar niet??
a'dam is absoluut makkelijk te bereiken via auto of trein, binnen 15 minuten ben je er al met de trein, a'dam hangt vanaf waar je vandaan komt woon je in west doe je er 25 min. met de auto afhankelijk van de file.
maar de stad/dorp zelf trekt mij niet zo..kwa winkels hebben ze bijna niks..de meeste gaan toch shoppen in a'dam of almere.

10-05-2011, 18:23



Citaat door NoLoveNoCry:
nee ik zelf kom uit almere maar ik heb gewerkt in weesp.
er wonen genoeg marokkanen, waar niet??
a'dam is absoluut makkelijk te bereiken via auto of trein, binnen 15 minuten ben je er al met de trein, a'dam hangt vanaf waar je vandaan komt woon je in west doe je er 25 min. met de auto afhankelijk van de file.
maar de stad/dorp zelf trekt mij niet zo..kwa winkels hebben ze bijna niks..de meeste gaan toch shoppen in a'dam of almere.


Aha, dus weesp is dus ook niet super klein aangezien je noord, oost, zuid en west hebt. Is t niet zo dat iedereen elkaar kent de Marokkanen daar? Jammer man van die winkelcentrum.

10-05-2011, 18:26
Weesp heeft inderdaad niet zoveel. Het ligt tussen Hilversum en Amsterdam.. dus de meeste winkelen ook in Hilversum. Ik zou zeggen; neem een kijkje in Weesp.. even touren met de auto. Met de trein is het gemakkelijk te bereiken, dat scheelt.

10-05-2011, 18:32

Citaat door love_tinghir:
Weesp heeft inderdaad niet zoveel. Het ligt tussen Hilversum en Amsterdam.. dus de meeste winkelen ook in Hilversum. Ik zou zeggen; neem een kijkje in Weesp.. even touren met de auto. Met de trein is het gemakkelijk te bereiken, dat scheelt.


Woon je er zelf ook? Los van het winkelen etc, hoe vind je het daar wonen?

10-05-2011, 18:34

Citaat door FaithfullFlower:
Woon je er zelf ook? Los van het winkelen etc, hoe vind je het daar wonen?


Nee, lief. Ik kom niet uit Weesp...

10-05-2011, 18:53
Thank you!

Kom op dames, woont er ineens niemand in Weesp?

10-05-2011, 19:07

Citaat door FaithfullFlower:
Aha, dus weesp is dus ook niet super klein aangezien je noord, oost, zuid en west hebt. Is t niet zo dat iedereen elkaar kent de Marokkanen daar? Jammer man van die winkelcentrum.



nee schat ik bedoel noord/oost/zuid/west van a'dam.
weesp heeft denk ik dat niet.

10-05-2011, 19:12

Citaat door NoLoveNoCry:
nee schat ik bedoel noord/oost/zuid/west van a'dam.
weesp heeft denk ik dat niet.


Aha, dus toch.

Dank je wel voor je reacties meid!

11-08-2012, 13:49
Hartstikke gezellig...!!!! lekker rustig..!

11-08-2012, 14:03


Weesp is super leuk. Ik ben er praktisch geboren en getogen. Het klopt idd dat er geen Marokkaanse winkels zijn. je hebt de AH, Deen, kleine Hema, Kruidvat en wat kleine lokale winkels en het lekkerste ijs Nelis.

Maar daaraantegen is het gewoon een historisch stadje met ontzettende veel leuke plekken om te wonen. Er zijn een aantal wijken waar je absoluut niet moet gaan wonen. Een teveel ons kent ons en we letten op je wijken, als je begrijpt wat ik bedoel.

Voor kinderen is het een ideale plek om op te groeien. Veel basisscholen, veel groen. Kortom in vind het ideaal en ik zou er zo gaan wonen als ik de kans zou krijgen.