Bekijk volle/desktop versie : Al Dat...



Pagina's : [1] 2

10-05-2011, 16:24
[Al dat vrouwelijk naakt op straat als het zonnetje schijnt]It's Making me CRAZY! [Het mag niet, maar verleiding om te bijten is gwn te groot]

10-05-2011, 16:41



Citaat door CommeLaColombe:
Vasten eh jongen.. Al beetje oefenen voor Ramadan.


In de vastenmaand zijn mannen/vrouwen juist het geilst. Ik begrijp mensen niet die dit standaard roepen.

Probeer eens vijf minuten lang NIET aan een roze olifant te denken.

10-05-2011, 16:42
Waarom is dat nou zo moeilijk??

10-05-2011, 16:42

Citaat door LaNerdette:
Waarom is dat nou zo moeilijk??


Wat is moeilijk?

10-05-2011, 16:44


Hannibal Lecter?

10-05-2011, 17:04

Citaat door CommeLaColombe:
Ah 'k weet ni uhm, omdat de Profeet het zei.
Trouwens van dat geil zijn.. Spreek voor jezelf aub.

En je ogen naar de grond richten (of de lucht for all I care) is natuurlijk ook een héél goed advies


Was je erbij toen hij dat zei?

Gelieve niet over mij te fantaseren.

Naar de grond kijken is goed advies?

10-05-2011, 17:14

Citaat door Zero:
Was je erbij toen hij dat zei?

Gelieve niet over mij te fantaseren.

Naar de grond kijken is goed advies?

Ben jij uberhaupt gelovig?

10-05-2011, 17:24

Citaat door Saaffiya:
Ben jij uberhaupt gelovig?


Ben jij überhaupt suggestief?

10-05-2011, 17:31
Sla je blikken neer en sla de gedachten van je af, verder blijf weg van die plekken..

Wat het oog niet heeft gezien daar zal het hart niet om treuren en de edele delen niet ernaar laten handelen..

10-05-2011, 17:38

Citaat door MAGRIBIIII:
Sla je blikken neer en sla de gedachten van je af, verder blijf weg van die plekken..

Wat het oog niet heeft gezien daar zal het hart niet om treuren en de edele delen niet ernaar laten handelen..


Je kan gedachten niet van je afslaan, dat werkt averechts.

Dan kan je net zo goed blind worden vind jij niet?

10-05-2011, 17:42

Citaat door Zero:
Je kan gedachten niet van je afslaan, dat werkt averechts.

Dan kan je net zo goed blind worden vind jij niet?


Kan wel met vrees..

Blind zijn is inderdaad een zegen in dat opzicht..

10-05-2011, 17:47

Citaat door MAGRIBIIII:
Kan wel met vrees..

Blind zijn is inderdaad een zegen in dat opzicht..


Mijn gedragingen vloeit uit betekenis en niet uit vrees. Vrees is onbetrouwbaar, daarnaast ben je in een kwetsbaar/zwak positie.

Ik wist wel dat je dat zou zeggen.

10-05-2011, 18:01



Citaat door MAGRIBIIII:
Sla je blikken neer en sla de gedachten van je af, verder blijf weg van die plekken..

Wat het oog niet heeft gezien daar zal het hart niet om treuren en de edele delen niet ernaar laten handelen..


Proberen we, proberen we, maar van welke plaatsen moet ik weg blijven, zelfs onderweg naar de moskee kom je de meest verleidelijke combinaties tegen.

Zouden we leven in de tijd van de hadeeth, dat spreekt over gekleed maar toch naakt?

10-05-2011, 18:04
Ja joh, soms zie je van die hele strakke broeken met goedgevulde dikkonten waar je gewoon in wil bijten. En dan denk je weer aan Allah en dan ga je maar naar lucht happen. Das beter.

10-05-2011, 18:04

Citaat door Infamous.:
Proberen we, proberen we, maar van welke plaatsen moet ik weg blijven, zelfs onderweg naar de moskee kom je de meest verleidelijke combinaties tegen.

Zouden we leven in de tijd van de hadeeth, dat spreekt over gekleed maar toch naakt?

Yes!

Wij vrouwen hebben hier minder/geen last van. Dus ik weet ook niet hoe het voor een man moet voelen om al die schaarsgeklede vrouwen te zien. Maar je moet het zien als een beproeving. Geef je je over aan je lusten of blijf je sterk in je schoenen staan?

Pagina's : [1] 2