Bekijk volle/desktop versie : PVV-censuur: ook voor buitenlandse pers



Pagina's : [1] 2

10-05-2011, 12:26
Wilders' censuur: ook voor buitenlandse pers

Medewerkers van de PVV-leider nemen Canadese journaliste aantekeningen af en 'leren' haar wat ze wel en niet mag schrijven

Geert Wilders zucht naar censuur kent geen grenzen. Nadat in eigen land al cartoons, lezingen, songteksten en grappen de toorn van de PVV mochten ondervinden, zijn nu de buitenlandse journalisten aan de beurt. Een Canadese journaliste bleef afgelopen zondag verbouwereerd achter toen medewerkers van Wilders haar aantekeningen afpakten en haar vertelden wat ze voortaan wel en niet mocht schrijven. Dat meldt haar krant de Toronto Sun.

Toronto Sun-verslaggeefster Jenny Yuen toog zondag naar het vliegveld van Toronto waar Wilders aankwam voor een serie anti-islamspeeches. Terwijl de PVV-voorman zijn anti-islammantra stond te verkondigen, ging zijn woordvoerster Gaelle de Graaff op hoge poten naar de journaliste toe om haar aantekeningen op te eisen. Vervolgens pakte ze deze ook daadwerkelijk af en gaf ze aan een andere PVV-adept, Naresh Raghubeer. Raghubeer belde Yuen later op om haar de jas uit te vegen en mailde daarna op hoge toon wat ze allemaal wel en niet over Wilders' verschijningen mocht opschrijven. Daarbij beschuldigde hij haar beschuldigde van vooringenomenheid tegen zijn leider.

Uit het artikel dat de Toronto Sun hierover heeft gepubliceerd blijken de journaliste en haar collega's vooral verbijsterd dat deze man die zo de mond vol heeft van vrijheid, deze vrijheid niet gunt aan anderen.

Lees het hele verhaal bij de Toronto Sun: Freedom should extend to Canadians too, Geert

10-05-2011, 12:31


Journalisten kunnen niets eens normaal hun werk doen, echt ziek!

10-05-2011, 12:36
Wahaha ergens is dit kapotgrappig, welke idioot pakt zomaar de aantekeningen af van een journalist? Ik zie het helemaal voor me, die journalist met grote ogen nastarend naar die PVV-malloot

10-05-2011, 12:39
Partij Voor de Vrijheid, kuch.

10-05-2011, 12:49




Zouden de PVV aanhangers er trots op zijn wat ze hebben gedaan..
Ik wacht wel op hun reactie

10-05-2011, 12:53
woahahahhahah het wordt steeds gekker! greet is echt de weg kwijt.

10-05-2011, 13:26
Waar blijven toch die PVV'ers, voor Bin Laden hebben ze wel tijd..

10-05-2011, 13:31
JOOPBLOG het linkse blog dat graag Wilders wenst zwart te maken .......... betrouwbare bron voor een zogenaamd feitenrelaas

10-05-2011, 13:34

Citaat door fries26:
JOOPBLOG het linkse blog dat graag Wilders wenst zwart te maken .......... betrouwbare bron voor een zogenaamd feitenrelaas


IK WIST HET!!!
Je bent een gelezen boek!!
Elke x als iemand tegen PVV is het wel een zogenaamde bla bla bla!!

10-05-2011, 13:36

Citaat door Paxes:


Raghubeer belde Yuen later op om haar de jas uit te vegen en mailde daarna op hoge toon wat ze allemaal wel en niet over Wilders' verschijningen mocht opschrijven. Daarbij beschuldigde hij haar beschuldigde van vooringenomenheid tegen zijn leider.

[/URL]


Doet me denken aan noord-korea...

10-05-2011, 13:40
moet je na gaan wat deze hitler in de maak gaat doen als hij alle macht heeft.

10-05-2011, 13:42

Citaat door fries26:
JOOPBLOG het linkse blog dat graag Wilders wenst zwart te maken .......... betrouwbare bron voor een zogenaamd feitenrelaas


Je reactie bewijst weer eens waarom ik jou nooit serieus neem op marokko.nl

10-05-2011, 13:43



Citaat door fries26:
JOOPBLOG het linkse blog dat graag Wilders wenst zwart te maken .......... betrouwbare bron voor een zogenaamd feitenrelaas


Joopblog? Het staat simpelweg op de site van de Toronto Sun...of is die ineens ook een onbetrouwbare bevooroordeelde bron?

Salutem

10-05-2011, 13:44

Citaat door Bokitoo_:
moet je na gaan wat deze hitler in de maak gaat doen als hij alle macht heeft.


Gelukkig is er in nederland een partijenstelsel... En ik denk dat hij met zijn partij nooit 75+1 zetel haalt... Dus ja het zal bij roepen en schreeuwen blijven... Doen dieren ook in de dierentuin..waar hij als zwijn thuishoort...

10-05-2011, 13:56

Citaat door BroodjeIzan12:
Je reactie bewijst weer eens waarom ik jou nooit serieus neem op marokko.nl


Ik bespeur bij fries26 (helaas) de neiging om iets te deponeren waarbij mensen argumenten aanvoeren die zijn stelling of opvatting ontkrachten, waarop hij dan vervolgens niet in gaat.

Salutem

Pagina's : [1] 2