Bekijk volle/desktop versie : Waar moet ik boeken in Turkije?



Pagina's : [1] 2 3

10-05-2011, 11:49
Hoi lieverds,

Ik wil graag naar Turkije, maar ik hoor van alle streken positieve verhalen over de verschillende plaatsen en steden.

Dodrum, Kemir, Izmir etc..
Istanbul lijkt me super, maar liever geen hotel daar gezien het geen strand heeft.

Hebben de meiden die ooit in Turkije geweest zijn nog tips?

Geen Alanya, want dat is me té toeristisch..

10-05-2011, 11:51


Ik ga vrijdag naar Kemer. Ben eerder al in Bodrum geweest.

10-05-2011, 12:19

Citaat door ImeneBella:
Ik ga vrijdag naar Kemer. Ben eerder al in Bodrum geweest.



Hoe is het in Bodrum? Mooie stranden? Is Istanbul daar in de buurt??

10-05-2011, 12:23
wij zijn heel vaak in antalya zelf geweest daar heb je een heel groot lang strand (konyaalti) alanya is idd niks aan, we zijn in kemer, side belek geweest.
antalya vind ik het leukst, mooie nette stranden, mooie resorts hotels all in clusive, leuke bazaar, intens grote shopping mall overdekt.
verder in het oude gedeelte van de stad zie je nog hoe het vroeger was, dus erg veel te beleven.
lara beach is in antalya.
kemer is ook erg leuk om te shoppen en mooie hotels maar dat heb je ook met belek. in belek en side weinig te beleven omdat deze best ver van de steden staan dus alleen de resorts heb je all inclusive.
anders moet je richting bodrum, fetiyhe, kas kalkan, richtind dode zee (prachtiggg het water staat gewoon stil en je kan kilometers lang lopen in het water) deze heet onur deniz.
wij boeken altijd via sunweb.

10-05-2011, 12:26



Citaat door NoLoveNoCry:
wij zijn heel vaak in antalya zelf geweest daar heb je een heel groot lang strand (konyaalti) alanya is idd niks aan, we zijn in kemer, side belek geweest.
antalya vind ik het leukst, mooie nette stranden, mooie resorts hotels all in clusive, leuke bazaar, intens grote shopping mall overdekt.
verder in het oude gedeelte van de stad zie je nog hoe het vroeger was, dus erg veel te beleven.
lara beach is in antalya.
kemer is ook erg leuk om te shoppen en mooie hotels maar dat heb je ook met belek. in belek en side weinig te beleven omdat deze best ver van de steden staan dus alleen de resorts heb je all inclusive.
anders moet je richting bodrum, fetiyhe, kas kalkan, richtind dode zee (prachtiggg het water staat gewoon stil en je kan kilometers lang lopen in het water) deze heet onur deniz.
wij boeken altijd via sunweb.

Hoe lang ben je gegaan en hoeveel had je betaald?

10-05-2011, 12:29

Citaat door BIESMIELEH.:
Hoe lang ben je gegaan en hoeveel had je betaald?



wj gaan wweer binnenkort weer naar kemer voor 8 dagen samen met mijn broer en zijn vrouw en we hebben ongeveer 2000 euro betaald all in clusive 5 sterren hotel, met alles erop en eraan, dit hotel staat midden in het centrum van kemer.

10-05-2011, 12:30
Istanbul

http://www.womanxyz.com/2011/02/istanbul-voor-beginners/

10-05-2011, 12:35

Citaat door NoLoveNoCry:
wij zijn heel vaak in antalya zelf geweest daar heb je een heel groot lang strand (konyaalti) alanya is idd niks aan, we zijn in kemer, side belek geweest.
antalya vind ik het leukst, mooie nette stranden, mooie resorts hotels all in clusive, leuke bazaar, intens grote shopping mall overdekt.
verder in het oude gedeelte van de stad zie je nog hoe het vroeger was, dus erg veel te beleven.
lara beach is in antalya.
kemer is ook erg leuk om te shoppen en mooie hotels maar dat heb je ook met belek. in belek en side weinig te beleven omdat deze best ver van de steden staan dus alleen de resorts heb je all inclusive.
anders moet je richting bodrum, fetiyhe, kas kalkan, richtind dode zee (prachtiggg het water staat gewoon stil en je kan kilometers lang lopen in het water) deze heet onur deniz.
wij boeken altijd via sunweb.



Hmm.. Antalya is zo te zien een zware aanrader?
De dode zee lijkt me inderdaad ook heeel mooi.. ik ga gelijk even kijken.
Heb je ook nog tips voor hotels? All inn of toch alleen maar ontbijt?

10-05-2011, 12:36
Ik ga over een paar weekies naar Istanbul toe..Iemand nog tips?


De rest van de reizen naar andere gebieden zijn mij té veel op het strand, zwembaden en toeristen gericht.

10-05-2011, 12:36

Citaat door _HomeDecoration:
Alanya, Antalya en Kemer vond ik té toeristisch. Je zag teveel Duitsers en Russen. Als je naar Turkije gaat wil je Turken zien!! Ik vond Istanbul véél leuker. Bodrum lijkt me ook leuk.



Istanbul heeft geen zee toch?

10-05-2011, 12:36
antalya is niets joh teveel toeristen!!!

10-05-2011, 12:37

Citaat door Cristal:
Hoe is het in Bodrum? Mooie stranden? Is Istanbul daar in de buurt??


Bodrum is wel leuk, het is daar anders dan bv in Antalya. Antalya is veel toeristischer en vooral veel Russen. Bodrum is wat netter en daar zie je meer van het volk zelf, vind ik.

Of Istanbul daar in de buurt zit?? Kijk op google maps, zou ik zeggen.
Istanbal is helemaal in het noorden. Bodrum en co in het zuiden.

10-05-2011, 12:38



Citaat door NoLoveNoCry:
wj gaan wweer binnenkort weer naar kemer voor 8 dagen samen met mijn broer en zijn vrouw en we hebben ongeveer 2000 euro betaald all in clusive 5 sterren hotel, met alles erop en eraan, dit hotel staat midden in het centrum van kemer.


Zitten jullie dan ook continu samen of is het een Islamitische hotel? Dus dat vrouwen en mannen een eigen zwembad hebben?

10-05-2011, 12:43

Citaat door Cristal:
Hmm.. Antalya is zo te zien een zware aanrader?
De dode zee lijkt me inderdaad ook heeel mooi.. ik ga gelijk even kijken.
Heb je ook nog tips voor hotels? All inn of toch alleen maar ontbijt?



we gaan met twee kleine kinderen en dus vind ik het prettiger om all in te nemen en we verblijven dan ook gewoon in het hotel, heerlijk luieren en niks doen. de laatste dag gaan we altijd wel even de stad in centrum om te winkelen.
als je in antalya wil dan kan je gewoon kijken naar hotels all inclusive we zijn geweest in saturn palace bij lara beach, deze is wel aan te raden lekker schoon, goed ontbijtje elke ochtend en avondeten was ook te doen.
of alleen een ontbijtje is ook te doen. er zitten nadelen aan vast maar ook voordelen aan alleen een ontbijtje nemen in hotels, ik vind het niet prettig om overal te gaan eten maar aan de andere kant je zit vast aan bepaalde tijden in all inclusive's hotels..
het is net wat jij juist vindt.

10-05-2011, 12:44

Citaat door ImeneBella:
Zitten jullie dan ook continu samen of is het een Islamitische hotel? Dus dat vrouwen en mannen een eigen zwembad hebben?


wij zitten gewoon samen ik en mijn man en de kids.
jullie wel?
ik wist niet dat turkije ook van die islamitische hotels heeft??

Pagina's : [1] 2 3