Bekijk volle/desktop versie : prive arabisch les voor 2 lieve meisjes omgv utrecht gezocht!!! spoed aub



10-05-2011, 10:35
prive arabisch les voor 2 lieve meisjes omgv utrecht gezocht!!! spoed aub

--------------------------------------------------------------------------------

Dames ik zoek iemand die aan huis komt voor mij lieve kleine zusjes 1 van 7 jaar en 1 van 4 jaar. Het gaat om 2 a 3 uurtjes in de week, dat ze leren lezen en schrijven maar natuurlijk wat ik belangrijk vind ook les krijgen over het geloof.


willen jullie mee uppen

10-05-2011, 12:38


Mocht je niemand kunnen vinden dan zou je je zusjes ook zelf les kunnen geven. Als je de Arabische taal niet machtig bent, dan kun je bijvoorbeeld wekelijks godsdienst les geven.

10-05-2011, 13:05

Citaat door Saaffiya:
Mocht je niemand kunnen vinden dan zou je je zusjes ook zelf les kunnen geven. Als je de Arabische taal niet machtig bent, dan kun je bijvoorbeeld wekelijks godsdienst les geven.

Dan zou ik dat indd zelf hebben gedaan en geen topic hdebben geplaatst! ik werk zelf fulltime en heb in prive tijd ook werk. Vandaar dit

10-05-2011, 13:40

Citaat door elmaffia_girl:
Dan zou ik dat indd zelf hebben gedaan en geen topic hdebben geplaatst! ik werk zelf fulltime en heb in prive tijd ook werk. Vandaar dit

Oké, was gewoon een tip he voor plan B

10-05-2011, 18:00



Citaat door Saaffiya:
Oké, was gewoon een tip he voor plan B

nergens was het ook aanvallend bedoeld vandaar mijn knipoog. Maar je begrijpt me toch ook wel dat ik niet zomaar een topic erover open?? anders had ik het indd zelf gedaan!