Bekijk volle/desktop versie : vriendinnetjes van getrouwde mannen, ff het omgekeerde



Pagina's : [1] 2

09-05-2011, 17:18
Wie durft hier eerlijk toe geven dat zij het vriendinnetje is van een getrouwde man? Het is allemaal anoniem, niemand kan achter jou gegevens komen, so speak up...


Dus je beseft en weet dat je het vriendinnetje bent van een getrouwde man en je hoopt hoe dan ook dat hij zijn vrouw voor jou verlaat.



vroeg mij dus af of er ook zo n typetjes zijn en zich vrouw genoeg vinden daar eerlijk voor uit te komen.

09-05-2011, 17:20


Nou ben benieuwd...

09-05-2011, 17:22
Ik dus ook. so UP

09-05-2011, 17:24

Citaat:
Ik heb een geheime affaire met een getrouwde man. Hij is alleen getrouwd op papier en deelt het bed niet met haar
Ik haal het zo weg, dus niet citeren aub.

09-05-2011, 17:24


Denk je nou echt dat iemand dat zomaar hier gaat zetten? Kansloze topic, je kon beter andere vraag stellen: wie is ooit met een getrouwde man geweest, dan krijg je veel reacties.

09-05-2011, 17:27
Ik ben dan benieuwd of ze dan ook durven te melden wiens man het is. Nickname mag of voornaam.

09-05-2011, 17:28

Citaat door Oennetje:
Nou ik ben er wel eens eentje geweest ... totdat ze vrouw me opbelde. Ze belde me met haar naam en achternaam.. dus ik denk hiep hooi, ze zus belt me met een aankondiging ofzo...

Bleek het zijn vrouwww!! Ik voelde letterlijk het bloed uit me lichaam trekken...

Maar hij had echt een goeie aan me want ik heb zn straatje helemaal schoongeveegd mafkees... Overigens was het opmerkelijk dat hij zich zooo heilig voordeed... twas ook to good to be true ... haahah

Ook had hij soms geen bereik in zijn huis omdat hij in een afgelegen gebied woonde toevallig... Maar die uren lange gesprekken s`avonds en zn vrienden die hij aan mij voorstelde... i don`t get ittt!!:S

Hij is nu nog steeds bij haar dus ze heeft het hem duidelijk vergeven .. misschien maar goed ook... we hebben nooit iets fysieks gedaan hmdl... maar dat praat overigens niets goed.

Nu heb ik een veeeeeel leukere man, lief en betrouwbaar (voorzover ik weet :P)



God zeg zo erg. Ik begrijp overigens niet waarom een man vreemd gaat. dan heb ik het over die mannen die hun vrouw zelf hebben uitgekozen. Don;t get it. Hoop voor jou dat je je lesje hebt geleerd!

09-05-2011, 17:28

Citaat door Ayah009:
God zeg zo erg. Ik begrijp overigens niet waarom een man vreemd gaat. dan heb ik het over die mannen die hun vrouw zelf hebben uitgekozen. Don;t get it. Hoop voor jou dat je je lesje hebt geleerd!



hahah ik waag me voortaan alleen aan mijn eigen getrouwde man hahaha

09-05-2011, 17:29

Citaat door Ibtisam..:
Denk je nou echt dat iemand dat zomaar hier gaat zetten? Kansloze topic, je kon beter andere vraag stellen: wie is ooit met een getrouwde man geweest, dan krijg je veel reacties.



heb er al twee.

09-05-2011, 17:29

Citaat door AntiClimax:
Ik ben dan benieuwd of ze dan ook durven te melden wiens man het is. Nickname mag of voornaam.

Het is een zuster.

09-05-2011, 17:29

Citaat door Oennetje:
hahah ik waag me voortaan alleen aan mijn eigen getrouwde man hahaha





09-05-2011, 17:30
Borasita geloof ik niet. Je lijkt mij niet zo n dame

09-05-2011, 17:32



Citaat door Ayah009:
Borasita geloof ik niet. Je lijkt mij niet zo n dame

Maar ik hou van hem

09-05-2011, 17:42

Citaat door BoraSita:
Maar ik hou van hem



En toch is het niet zo... foei borasita

09-05-2011, 17:44

Citaat door Ayah009:
En toch is het niet zo... foei borasita



Wel leuk geprobeerd of niet.

Pagina's : [1] 2