Bekijk volle/desktop versie : Zouden jullie mij advies willen geven over deze jurk?



09-05-2011, 16:26
Ik wil deze jurk laten maken
Ik twijfel over 2 dingen

Is die kleur niet te opvallend en te ? En of de kleur wel past bij want ik ben net zo blank als dat meisje.

Zijn het trouwens 2 soorten gele stoffen die ze daar geeft?



Ik twijfel over de mouw want het is zo beetje te naakt


of zo?

09-05-2011, 16:30


Vraag 1: Nee is niet opvallend..
Vraag 3 :Ja het zijn 2 verschillende soorten stof(geel)

09-05-2011, 16:31
Defenitly de eerste mouw !
Vind de kleur mooi, alleen moet het je wel staan.
Volgens mij zijn het idd 2 verschillende gele stoffen.
Het onderste is doorzichtig als ik het goed zie.

09-05-2011, 16:34
volgens mij is de onderste stof doorzichtig, de bovenkant van satijn.
vind het wel een aparte kleur, wel opvallend, maar dat zijn de meeste marokkaanse jurken. Ik zelf hou niet van mouwloze of korte mouwen voor een Marokkaanse jurk, maar dat is mijn persoonlijke mening
vind het gewoon niet zo mooi en netjes

09-05-2011, 16:48


Voor zo een jurk heb je 4 stukken stof nodig. Bovenste deel is satijn. Onderkant is gemaakt als rok. Onderste deel is witte satijn, daarna kant en daarna doorzichtige stof.

En mocht je toch lange mouwen willen doen, dan raad ik je mobra aan ipv satijnen mouwen. Dat vind ik persoonlijk mooier ogen.

09-05-2011, 16:48
Geel staat mooi als je een beetje een kleurtje hebt dus nie spierwit, en ik zou hem dan gwn zo naaien de mouwen zijn juist leuk zo de laatste mouw kan ook wel.

En ik denk idd dat de bovenste laag geel feller is dan de laag eronder.

09-05-2011, 16:50
Correctie dr is 1 laag gele stof de bovenstuk dus bij de boezem is satijn en vanaf de riem tot de grond is doorzichtig gele stof. Daaronder kant en daaronder wit satijn.

09-05-2011, 16:52
De eerste mouw en heel mooi meid!

10-05-2011, 12:08
aaah dankjulliewel, weet jullie ook of ik verder nog wat moet kopen? Bij dat geglitter van dat zilver ofzo.

15-05-2011, 11:35

Citaat door GoudAppeltje20:
Voor zo een jurk heb je 4 stukken stof nodig. Bovenste deel is satijn. Onderkant is gemaakt als rok. Onderste deel is witte satijn, daarna kant en daarna doorzichtige stof.

En mocht je toch lange mouwen willen doen, dan raad ik je mobra aan ipv satijnen mouwen. Dat vind ik persoonlijk mooier ogen.


Mobra geel? Lijkt me eigelijk niet zo mooi. Klopt satijne mauwen zijn niet zo wauw

15-05-2011, 11:55
Ik zou deze mauwen doen in dezelfde kleur geel als de onderjurk maar dan meer transparant dus van chiffon, met een bandje van satijn wit en zilver

onderjurk is van muslin


23-05-2011, 00:15

Citaat door -Sweetnes:
Ik wil deze jurk laten maken
Ik twijfel over 2 dingen

Is die kleur niet te opvallend en te ? En of de kleur wel past bij want ik ben net zo blank als dat meisje.

Zijn het trouwens 2 soorten gele stoffen die ze daar geeft?



Ik twijfel over de mouw want het is zo beetje te naakt


of zo?



Bovenste is satijn en onderste mobra geloof ik. Ik zou de mouw 3 kwart doen. Net wat korter dan de eerste mouw, maar wel langer dan de tweede mouw. Als je slanke armen hebt dan zou ik gewoon voor de 2de mouw gaan. Met een te lange mouw oogt het teveel GEEL