Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk bijkomen bij je billen



Pagina's : [1] 2

09-10-2004, 15:51
hallo ik heb een vraagje??
en ik hoop dat jullie ermee helpen en niet zielig gaan lopen doe zoals sommige meiden op deze site!!?

maar ik vraag me al heel lang ap of er niet een voeding middel is waarvan je bijkomt bij je billen niet bij je buik want die wil ik kwijt ik ben een lang slank meisje en heb een kleine bolle kont maar ik wil een dikke dus aub help me oke zusters ik schaam me echt maar tog bedankt

09-10-2004, 16:50



Citaat door miss_tanger:
hallo ik heb een vraagje??
en ik hoop dat jullie ermee helpen en niet zielig gaan lopen doe zoals sommige meiden op deze site!!?

maar ik vraag me al heel lang ap of er niet een voeding middel is waarvan je bijkomt bij je billen niet bij je buik want die wil ik kwijt ik ben een lang slank meisje en heb een kleine bolle kont maar ik wil een dikke dus aub help me oke zusters ik schaam me echt maar tog bedankt
Dat is grappig...het enige wat bij mij bijkomt is me kont......ik heb een smalle middel en een xxxxxachterwerk......

Dus ik wil weten of er misschien een voedingmiddel is wat er voor zorgt dat je overal bijkomt en niet alleen op je achterste.....


Miss_Tanger...misschien kan jij me helpen?

10-10-2004, 12:49
Ik denk dat het enige middel sporten zal zijn.

Het sporten van je bilspieren.

Meiden hebben jullie ook last van striemen en rode plekken ( wat lijkt op bloeduitstorting)?

10-10-2004, 13:09
Ik had zo een striemlijntje op me been en het is nu weg alhamdoulilah
Khad gehoord dat da nooit weggaat
Eééééh Tanger ik geloof nie dat da bestaat waar ge alleen bijkomt bij u billen
Da verschilt per mens zenne

En ik dan kom gewoon aan me gezicht bij en me lichaam nooit

10-10-2004, 15:49


chocola eten

10-10-2004, 16:34
dat bijkomen bij alleen je kont is denk ik onmogelijk.....of je komt in alles bij of alleen je buik of iets anders dat is bij iedereen anders...je figuur is erfelijk bepaald....of je moet veel marokaans dansen dan train je je bil als het waren..hihihi

13-10-2004, 17:35
Bijkomen= Aankomen
Je Nederlands :d

15-10-2004, 22:40
are you serious? damn...

16-10-2004, 07:14
SOWW..Ik zou er juist wat vanaf willen(mijn kont).. Ik heb een smalle middel en een xxx kont..

16-10-2004, 11:13
Ja ik wil ook aankomen bij mijn kont. Haha heb laatst zelf pillen gekocht om aan te komen. ( wel voor t hele lichaam, maar ach) ben nu ongeveer 1.62 en weeg 45 kilo. Ben 18. Weetje hoe moelijk dat is om kleren etc te vinden. Ik blijf deze topic goed in te gaten houden hahaha.

xx

16-10-2004, 15:44

Citaat door faatje17:
nee als je veel eieren eet dan kom je bij, bij je billen.
het is echt waar.
groetjes
Serieus???

16-10-2004, 20:08

Citaat door Precious_86:
Ja ik wil ook aankomen bij mijn kont. Haha heb laatst zelf pillen gekocht om aan te komen. ( wel voor t hele lichaam, maar ach) ben nu ongeveer 1.62 en weeg 45 kilo. Ben 18. Weetje hoe moelijk dat is om kleren etc te vinden. Ik blijf deze topic goed in te gaten houden hahaha.

xx

waar heb je die pillen gehaald en werken die?? heb ook nodig

16-10-2004, 20:18


Het einigste hulpmiddel om een dikke kont te krijgen is heel veel sporten

17-10-2004, 13:36
Ja ja zo als al eerder genoemd sporten de enige de beste oplossing bbb of tea-bo en het is ook nog gezond ook!! dus doen meid en ik begreip je echt hoor ik zou ook wat dikkerder willen ik vind en dikke kont prachtig en ik sport nu ook en ik zie al resultaat
i wanna a big fat assssssssssssssssssssssssss!!!!!!!

17-10-2004, 14:22
Geloof me het kan!!!!!

Pagina's : [1] 2