Bekijk volle/desktop versie : Moncef Belkhayat gaat dinsdag praten met Wydad



08-05-2011, 23:58
Chers supporters du Wydad, je crois qu'on ne s'est pas compris. J'ai clairement dit que nous allions intervenir auprès de la CAF pour rétablir le WAC dans son droit. J'appellerai Issa Hayatou sur le sujet. Je rencontre d'ailleurs le Pdt du WAC mardi prochain : nous l'appellerons ensemble et nous ferons ce qu'il faut pour reprendre notre droit. Bonne soirée. MB

--------
Vertaling:
Beste fans van Wydad , ik denk dat jullie mij niet goed begrijpen ik heb duidelijk gezegt dat we hier op zullen reageren , ook Issa Hayatou zal er van op de hoogt zijn verder heb ik dinsdag een gesprek met voorzitters van Wydad en zullen we alles doen om ons rechten terug te winnen.


bron: Facebook van Moncef Belkhayat

09-05-2011, 00:11


Mooi! Niet dat ze nu nog doorgaan, maar toch. Beter dan niets.

09-05-2011, 00:20

Citaat door MounEB:
Mooi! Niet dat ze nu nog doorgaan, maar toch. Beter dan niets.


wydad supporters hopen dat mazembe bij raja in de groep komt dat betekent dat ze naar Casa moeten gaan ... ik zie reactie's daar op facebook 1tje zegt wollah ik hoop dat ze in casa komen die dag dat ze hier komen zullen ze nooit vergeten ... want ze komen casa die dag niet uit

09-05-2011, 00:35
Kunnen ze weer eens niet tegen hun verlies?

09-05-2011, 01:08



Citaat door amstermoro:
Kunnen ze weer eens niet tegen hun verlies?


Jij bent gek, hahah. Omkopen bestaat, maar dit had zelfs een vier-jarige gezien. Ze krijgen onterecht penalty. Gewoon goed ingeschoten en goed gepakt door Lamyaghri. Wat gebeurd er? Ze mogen em gewoon opnieuw nemen.

Lamyaghri pakt em weer. Oke ze scoren 1-0. Weet je wanneer ze 2-0 maken? Ver na de toegevoegde vier minuten blessuretijd. Dit was echt te gek voor woorden.

09-05-2011, 18:58

Citaat door Les-far-rabat:
wydad supporters hopen dat mazembe bij raja in de groep komt dat betekent dat ze naar Casa moeten gaan ... ik zie reactie's daar op facebook 1tje zegt wollah ik hoop dat ze in casa komen die dag dat ze hier komen zullen ze nooit vergeten ... want ze komen casa die dag niet uit



Wollah pff, Dima Casa. Dit laat gewoon lkelegg zien van degenen die hebben gekozen voor Marrakech( Wedstrijd Maroc - Algerie )
Niet te geloven gewoon, Als Algerije in Marokko kwam spelen zouden ze aardbeving meemaken in stadion van Casa.

10-05-2011, 15:00
Wanneer is loting van volgende ronde? En wat zijn de speeldata?