Bekijk volle/desktop versie : Help!! Toeslag gemeente, welke bewijsstuk..



08-05-2011, 23:02
Hallo lieve mensen,

Mijn ouders en mijn zusje hebben vorig jaar voor het eerst in dec een tegemoetkoming van € 100 per persoon gekregen. In totaal dus 300 euro. Dit is voor sociale, culturele of sportieve activiteiten..

Er word nu gevraag naar 'n bewijsstuk, maar weet niet zo goed wat ze moeten opsturen.. Geldt het eigenlijk voor het jaar 2010 of voor 2011..
Iemand hier ervaring mee...

Ze hebben het bedrag 15 dec 2010 ontvangen.. Moet je het totaalbedrag aantonen of een gedeelte..

08-05-2011, 23:06


Voor zover ik weet (mijn vader krijgt het namelijk ook) moet je bewijsstukken van het jaar 2010 opsturen.

Mijn vader heeeft ook een tegemoetkoming gekregen in november 2010 en hij moest bewijsstukken van dat jaar inleveren.. Dus wat hij eigenlijk al had betaald voor mijn broertjes taekwondo ofzoiets..

maar hij kreeg het bedrag wat hij had ingevuld op de formulieren.. Hij had iets van 160 euro betaald en dat bedrag kreeg hij maar moest wel bewijsstukken inleveren!

08-05-2011, 23:23
dank je wel voor je reactie..
Bij mij ouders is het net anders.. Ze hebben dus al die 300 euro gekregen.. en moet nu een halfjaar later iets opsturen.. Ik denk dat ik ze morgen maar gewoon ga bellen.. Mochten andere ook hiermee ervaringen hebben, dan hoor ik het graag..
Mijn zusje is wel een paar keer naar een pretpark geweest met mijn ouders, maar dat heeft bijelkaar echt geen 300 euro gekost.. En daarbij hebben ze de toegangskaartjes allang van weggegooid..