Bekijk volle/desktop versie : Tarwa an sheikh Mohand...



08-05-2011, 20:57
Wie kan me helpen aan hun contactgegevens en wie kan me een prijsindicatie geven? Hoe zijn de ervaringen van mensen die hun hebben geboekt op een bruiloft?

Werken ze ook samen met bijvoorbeeld een Layla Cakir of Farida Al Hocimia?

08-05-2011, 21:01



Citaat door Hijaablady:
Meid.ze komen heel vaak niet opdagen~!



Echt? Heb je dat zelf meegemaakt of hier gelezen?

08-05-2011, 21:02

Citaat door Hijaablady:
Meid.ze komen heel vaak niet opdagen~!


je moet ze toch zelf ophalen en weer terug brengen

08-05-2011, 21:03

Citaat door sammiee:
je moet ze toch zelf ophalen en weer terug brengen



Serieus? Dat ook nog?

Een gaita of dakka komt gewoon op eigen houtje, maar deze moet je halen en brengen? En dan vanuit Belgie, nog wel.

08-05-2011, 21:05



Citaat door Sweet_Sunrise:
Serieus? Dat ook nog?

Een gaita of dakka komt gewoon op eigen houtje, maar deze moet je halen en brengen? En dan vanuit Belgie, nog wel.


dat heb ik hier gelezen op marokko.nl. dus kan niet vertellen of het waar is of niet

08-05-2011, 21:05

Citaat door Hijaablady:
Ja zelf meegemaakt op de bruiloftvanmijnn neef en vriendin




Ja dat is inderdaad wat ze van je vragen.


Je doet ze tevens een aanbetaling en vervolgens wanneer je ze belt zijn ze onbereikbaar



Dit vind ik wel heel erg om te horen. Wij willen ze als verrassing boeken voor de bruiloft van mijn neef. Maar als ik dit zo lees dan durf ik het niet aan. Ik durf het sowieso niet aan bij diensten waar ik geen ervaring mee heb en ook nog eens flink moet aanbetalen.

08-05-2011, 21:06

Citaat door Hijaablady:
Ja zelf meegemaakt op de bruiloftvanmijnn neef en vriendin




Ja dat is inderdaad wat ze van je vragen.


Je doet ze tevens een aanbetaling en vervolgens wanneer je ze belt zijn ze onbereikbaar


oei dat is minder,maar ik heb ze ooit meegemaakt ze waren wel heel erg goed

08-05-2011, 21:16
2 personen zijn familie van mijn vader. We hadden ze genomen op de bruiloft van me broer zelfs bij familie kwamen ze niet opdagen. Als ze een bruiloft hebben die hun meer geld geeft dan komen ze niet meer bij die andere.