Bekijk volle/desktop versie : hihihi woman are evil :p



Pagina's : [1] 2

08-05-2011, 19:08
man zegt tegen vrouw: je moet niet zo in de wolken doen als ik achter je aan zit.. ik zit toch ook achter een bal aan en schop die uiteindelijk weg..

vrouw tegen man: nou jij hoeft anders ook niet zo blij te doen als ik zeg dat ik verliefd op je ben, ik word namelijk ook verliefd op een nieuwe paar schoenen, terwijl ik er thuis nog zat heb liggen

08-05-2011, 19:13


De man kan dan tenminste nog ''scoren''. De vrouw zal alleen maar ''blaren'' krijgen van te veel verschillende schoenen.

08-05-2011, 19:14
hahahahahahahahahahahahahaahaha traxxix killer

08-05-2011, 19:16

Citaat door Traffixx:
De man kan dan tenminste nog ''scoren''. De vrouw zal alleen maar ''blaren'' krijgen van te veel verschillende schoenen.


nee t word niet op die manier bedoeld haha.beetje doordenken dan snap je wel :P

08-05-2011, 19:18



Citaat door Traffixx:
De man kan dan tenminste nog ''scoren''. De vrouw zal alleen maar ''blaren'' krijgen van te veel verschillende schoenen.

blaren

08-05-2011, 19:21

Citaat door Traffixx:
De man kan dan tenminste nog ''scoren''. De vrouw zal alleen maar ''blaren'' krijgen van te veel verschillende schoenen.


haha wie zijn gat brandt moet op de blaren zitten

08-05-2011, 19:24

Citaat door aida:
nee t word niet op die manier bedoeld haha.beetje doordenken dan snap je wel :P



Ik weet precies wat jij bedoelt maar jij weet blijkbaar niet wat ik bedoel.

08-05-2011, 19:28
of heb je die andere van die babeceu gehoord daarvan moet je pas plassen

08-05-2011, 19:32

Citaat door Mocrolady_030:
of heb je die andere van die babeceu gehoord daarvan moet je pas plassen


Vertel..

08-05-2011, 19:32

Citaat door Traffixx:
Ik weet precies wat jij bedoelt maar jij weet blijkbaar niet wat ik bedoel.


ik weet wel wat ji jbedoelt maar daar ging t mij niet om :P

08-05-2011, 19:40

Citaat door Vlokje:
Vertel..

een man ging met zijn vrouw barbeceuen, en die man pakte een meterstok en meete haar kont en zei; oehh je kont is even groot als de barbeceu SCHAT. die vrouw negeerde hem.
volgende dag werkt de vrouw in de tuin en de man pakte weer een meterstok en mete achterwerk en zei weeer; oeh je kont is even groot als een barbeceu schat. en weer negeerde de vrouw hem
voor het slapen gaan had de man zin ''in'', dus hij streelde de vrouw haar achterwerk. de vrouw zei; als je serieus dacht dat ik mijn barbeceu speciaal ga warm maken voor een imini worstje heb je het goed mis. slaap lekker schat!


hij ging zoiets. ik vond hem zo goed

09-05-2011, 14:00

Citaat door aida:
ik weet wel wat ji jbedoelt maar daar ging t mij niet om :P



Oke dan.

09-05-2011, 16:30



Citaat door aida:
man zegt tegen vrouw: je moet niet zo in de wolken doen als ik achter je aan zit.. ik zit toch ook achter een bal aan en schop die uiteindelijk weg..

vrouw tegen man: nou jij hoeft anders ook niet zo blij te doen als ik zeg dat ik verliefd op je ben, ik word namelijk ook verliefd op een nieuwe paar schoenen, terwijl ik er thuis nog zat heb liggen
wajo deze is leuk!

09-05-2011, 16:36

Citaat door Mocrolady_030:

een man ging met zijn vrouw barbeceuen, en die man pakte een meterstok en meete haar kont en zei; oehh je kont is even groot als de barbeceu SCHAT. die vrouw negeerde hem.
volgende dag werkt de vrouw in de tuin en de man pakte weer een meterstok en mete achterwerk en zei weeer; oeh je kont is even groot als een barbeceu schat. en weer negeerde de vrouw hem
voor het slapen gaan had de man zin ''in'', dus hij streelde de vrouw haar achterwerk. de vrouw zei; als je serieus dacht dat ik mijn barbeceu speciaal ga warm maken voor een imini worstje heb je het goed mis. slaap lekker schat!


hij ging zoiets. ik vond hem zo goed

ahahaha funny!

10-05-2011, 18:48

Citaat door Abdelsvrouwtje1:
wajo deze is leuk!

ja he hahaha

Pagina's : [1] 2