Bekijk volle/desktop versie : Waarom nu juist onthoofding?



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13

09-10-2004, 11:08
Waarom worden de gijzelaars in Irak eigenlijk steeds onthoofd? Je kunt op vele manieren iemand ombrengen, waarom nu juist steeds onthoofding?

09-10-2004, 11:12



Citaat door tonk:
Waarom worden de gijzelaars in Irak eigenlijk steeds onthoofd? Je kunt op vele manieren iemand ombrengen, waarom nu juist steeds onthoofding?
Wil ik ook wel weten ,tonk.
misschien omdat het zo bloederig is
Dat schrikt de mensen af denk ik.
Das wat die xxxxxxxterroristen willen
angst zaaien.

09-10-2004, 11:25
'Bigley was ontsnapt voor onthoofding'
De onthoofde Britse gijzelaar Kenneth Bigley is vlak voor zijn executie enige tijd uit de greep van zijn gijzelnemers ontsnapt. Dat is gemeld door Iraakse opstandelingen.


Bewaker
Met hulp van een van zijn bewakers zou Bigley op de vlucht zijn geslagen, maar na een half uur zou hij weer gepakt zijn in de buurt van Latifiya, in de buurt van de Iraakse hoofdstad Bagdad.

Al-Zarqawi
Over het lot van de gijzelnemer die Bigley had geholpen te ontsnappen, is niets bekend. Bigley werd gevangen gehouden door een groepering die de Jordaanse extremist al-Zarqawi steunt.



Arme man
ze hebben hem waarschijnlijk nog harder gemartelt
voor ze hem de keel door sneden.

09-10-2004, 12:00
in Haiti zijn er toch ook al mee begonnen?

09-10-2004, 12:03


Tjah..........

09-10-2004, 12:06


Citaat door viergho:
Het zijn gewoon achterlijke sadisten die er een dierlijk genoegen in scheppen om hun frustraties af te reageren op weerlozen. Door er een rituele slachting van te maken proberen deze lafaards een [SIZE=4]link naar de islam [/SIZE] te leggen.
[/QUOTEex" -->
[SIZE=4]En hier ga je zoals gewoonlijk weer de fout in .[/SIZE]
[QUOTE] De geschiedenis heeft laten zien hoe de [SIZE=4]moslims[/SIZE] hun geloof verspreidden: moslim worden of kop eraf.

Citaat:

Dehumanisering van weerlozen door ze niet als mens te behandelen is de tactiek die ook door de nazi's in de concentratiekampen werd gebruikt. [SIZE=4]Als je een mens als dier of ding beschouwt is het makkelijker om ze te martelen of op beestachtige wijze af te slachten.
Komt me bekend voor . Is Israel dat dat nu ook niet aan het doen met de Palestijnen?

09-10-2004, 12:15

Citaat door tonk:
Waarom worden de gijzelaars in Irak eigenlijk steeds onthoofd? Je kunt op vele manieren iemand ombrengen, waarom nu juist steeds onthoofding?
Omdat dit de meest afschrikwekkende manier is om iemand om te brengen.

Ze willen denk ik gewoon schokken.

09-10-2004, 12:19

Citaat door viergho:
Dat vind ik ook.

Het is je vast niet opgevallen dat ik "verspreidden" opschreef. Je moet óf een brilletje kopen óf een keer dat rode waas van haat en vooringenomenheid uit je ogen wrijven.


Citaat door viergho:
. Door er een rituele slachting van te maken proberen deze lafaards een link naar de islam te leggen. De geschiedenis heeft laten zien hoe de hun geloof verspreidden: moslim worden of kop eraf.
Jij moet je ogen laten checken jongen. Ik refereerde naar het rood gekleurde woordje :[SIZE=2] Moslims.[/SIZE]


[QUOTE]Ja, precies zoals de palestijnen met de israeli's doen.[/QUOTEex" -->
Over dit onderwerp heb ik maar 1 zin voor je die jou niet misstaat :
[SIZE=4]Onwetenheid ten top

09-10-2004, 12:29
moeilijk onderwerp mensen...het is moeilijk te oordelen wie er fout zit en wie niet.....

09-10-2004, 12:31

Citaat door AboeAbdullah:
in Haiti zijn er toch ook al mee begonnen?
Als de daders geen moslims zijn vind de media het geen schokkend nieuws,Aabdollah.
Wat een moslim doet lijkt vele malen erger dan een persoon met een ander geloof.

09-10-2004, 12:34

Citaat door viergho:
Je zet jezelf compleet voor xxx. De luisterrijke geschiedenis van de verspreiding van de islam is genoegzaam bekend.

Een stukje tekst van een goed stuk op Maroc.nl:

Dingen er bij halen die niets te maken heeft met mijn bezwaar op je uitlatingen getuigt weer van het feit dat je er weer omheen draaid.

I'm not going to spend my energy to a fool like you.

I rest my case .

09-10-2004, 13:03

Citaat door mismuis:
het is een zionistisch komplot om BUSH weer in het zadel te helpen.

daarom
juist nu.

de zionisten hebben al qaida omgekocht.
nog wa anders te melden muisje
Van dat soort post hebben we genoeg gehad
vind je nie

09-10-2004, 13:06


Simpelweg omdat onthoofding het meest schokkende is dat je met een mens kunt doen.
Snap niet waarom sommige mensen er meer achter zoeken.

09-10-2004, 13:27

Citaat door tonk:
Waarom worden de gijzelaars in Irak eigenlijk steeds onthoofd? Je kunt op vele manieren iemand ombrengen, waarom nu juist steeds onthoofding?
Onthoofden is een onderdeel van de Soenna, de ongelovigen begrijpen alleen de taal van geweld.

Allah zegt hierover het volgende:

Toen uw Heer aan de engelen openbaarde: "Ik ben met u; versterkt de gelovigen. Ik boezem ontzag in de harten der ongelovigen. Slaat daarom hun hoofd af en slaat alle toppen van hun vingers af."

[8:13] Dit is, omdat zij zich tegen Allah en Zijn boodschapper hebben verzet. En wie tegen Allah en Zijn boodschapper strijdt, (wete) Allah is voorzeker streng in vergelding. [/SIZE]
[SIZE=4][8:14] Dat is (uw straf), ondergaat haar daarom en weet dat er voor de ongelovigen de straf van het Vuur is.

[8:15] O, gij die gelooft, wanneer gij degenen die niet geloven, op u af ziet komen wendt hun dan niet uw rug toe.

[8:16] En wie op die dag zijn rug toekeert, tenzij hij voor het gevecht manoeuvreert of om plaats te nemen bij een andere groep, doet inderdaad de toorn van Allah over zich komen en de hel zal zijn tehuis zijn en dat is een slechte verblijfplaats.

09-10-2004, 13:44
Onthoofding ziet er misschien gruwelijk uit..
Maar je kan beter onthoofd worden dan neergeschoten..

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13