Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Ik doe mijn boeken weg!



08-05-2011, 14:57
Salaamou 'aleikoum beste leden,

Ik hoop dat jullie allen in goede gezondheid verkeren. Wegens gebrek aan ruimte zal ik spoedig afscheid moeten nemen van mijn boekenkast. Omdat ik het zonde vind om al mijn boeken zomaar weg te doen wil ik jullie vragen of er in de lijst hieronder nog boeken staan die jullie evt nog willen hebben.

Ik doe niet aan afspreken! Ik stuur de boeken op via de post en uiteraard zijn de verzendkosten voor de koper aangezien ik veel van mijn boeken gratis weg doe.

Bijna al mijn boeken heb ik gekocht op boekenmarkten en zijn nog in redelijke tot goede staat.

In het rood heb ik aangegeven welke boeken ik liever niet gratis wegdoe. Je kunt me dan een PM sturen met een redelijk bod.

Thrillers

Thomas Harris - Zwarte Zondag, Hannibal, Red Dragon
Stephen King - Desperation, De vervloeking
Robin Cook - Sfinx, Experiment, Brein, Epidemie, Manipulatie
Bret Easton Ellis - American Psycho
Tom Rob Smith - Child 44 (EN)
Albert Camus - De Pest
Elisabeth Mollema - Prooi
Peter Lovesey - Wassenbeelden
Tami Hoag - Verloren Onschuld
Henning Mankell - Moordenaar zonder gezicht
Donna Leon - Bedrieglijke Zaken
Joseph Finder - Paranoia
Tess Gerritsen - De Leerling
David Ignatius - Killer Instinct

Actie

Paul Christopher - Het Michelangelo Mysterie
Will Lavender - Het Verborgen Raadsel
David Hewson - Vaticaanse Moorden
Dan Brown - Da Vinci Code (EN & NL), Het Verloren Symbool
Michael Crichton - Sfeer, De Nippon Connectie, Onthulling, Airframe, The Lost World, De Grote Treinroof, Prooi
David Baldacci - Duister Lot (EN & NL), Het Recht van de Macht, Divine Justice (EN), The Camel Club (EN), In het Hart
David Ellis - Het Oordeel
John Grisham - Achter Gesloten Deuren
José Saramago - De Stad der Zienden
Charles Den Tex - De Macht van Meneer Miller

Informatief

David Bodanis - E=MC2
Borgerhoff & Lamberigts - Mysteries van de Aarde
Mr. M. Moszkowicz - Recht voor zijn Raap
Eve Curie - Madame Curie
Pieter Nouwen - De Pias van het Pentagon
Malcolm Gladwell - Outliers (the story of success) (EN)
James Redfield - The Celestine Prophecy
David Wells - Merkwaardige & Interessante Puzzels

Romans

Isabelle Allende - Eva Luna, Het Huis met de Geesten, Zorro, Herinneringen aan mijn Chili
Margaret Leroy - Kaarten uit Berlijn
Hella S. Haasse - Heren van de Thee
Gabriel Garcia Marquez - Honderd jaar eenzaamheid
Robert Ludlum - De Scarletti Erfenis
Gaston Leroux - The Phantom of the Opera
Connie Palmen - Lucifer
Milas Kundera - De ondraaglijke lichtheid van het Bestaan

Oosters

De vertellingen van 1001 nacht deel I, II en III
Rafik Schami - De Duistere Kant van de Liefde
Rajaa Alsanea - De meiden van Riaad
[/COLOR]Parvin Darabi - Een Laatste Teken
David Ball - Koninkrijk van Zand
Phyllis Ellis - Gouvernante in de woestijn
Freeyad Ibrahim - Hallo op de fiets
[/COLOR]Malika Mokaddem - Een vrouwelijke Odysseus, N'zid
Naguib Mahfouz - Tussen twee paleizen


-edit-
Boeken die ik al voor iemand heb gereserveerd schrap ik meteen uit de lijst!

08-05-2011, 15:11


de laatste 2 heb je die nog?

08-05-2011, 15:40
Nee, sorry.

08-05-2011, 15:45
Woooow zoveel boeken..

24-07-2011, 01:44


Ik hélemaal naar jóu? Geen verzendkosten dan maar wel een boete en een pakezel om alles te dragen

24-07-2011, 02:13

Citaat door CommeLaColombe:
Ik zou wel willen,
maar zie die verzendingskosten niet zo zitten. Tenzij je zelf meekomt.
Hahahahahahahahaha jij hebt lef!

24-07-2011, 23:03

Citaat door CommeLaColombe:
Haha nee ze is een vriendin, vandaar.
Hahahahahah ooh oke, ik dacht al gwn een vreemde die zulke service eist hahaha.

25-07-2011, 23:58

Citaat door CommeLaColombe:
Haha assertief ftw
So.. praatje maken? =p
Hahahaha wat is ftw eigenlijk? Hahaha maar assertief ben ik niet altijd maar gelukkig wel meestal
Ik zie t pas laat, maar wat d8 je van nu een praatje hahah?

26-07-2011, 02:28
Nou ik ben zahira hahaha neppe naam majah
De rest zal ik wel naar waarheid invullen hoor, hahaha maar mn hobby´s zijn luieren, niks doen, tv kijken, laptoppen, shoppen, biossen (hahaha ik maak van alles een werkwoord) en uhm alles wat met beauty te maken heeft vind ik ook leuk
Ik ben 20 jaar, studeer psychologie en ben niet getrouwd maar heb wel 11 kinderen (hahaha joke).
And you??

Citaat door CommeLaColombe:
Wie ben je
Wat zijn je hobbies
Hoe oud ben je
Wat studeer je
Ben je getrouwd
Heb je kinderne

(hahahahha.. GRAPJE!)

ftw is for the win =p ik gebruik het gewoon wanneer het goed klinkt. xD

Nays, keep doin that. :]]]]]]

27-07-2011, 02:56

Citaat door CommeLaColombe:
Haha luieren & niks doen zijn dat 2 verschillende dingen? So you're chillaxed =p
Ik ben ook 20 jaar, ongetrouwd, verdien hier en daar wat bij tot ik begin aan mijn opleiding inshaaAllah and yeah no kiddiez =p jammer genoeeeg!! Ik hou van uitstapjes met lieve meisjes, koken, lezen, pc, beetje filosoferen over la vie. Maar zou graag nuttiger dingen gaan doen. :/
Hoe kwam je op deze topic terecht? =p
Hahahaa jawel luieren is thuis en niks doen is niet plaatsgebonden hahah
Oooh leuk welke opleiding wil je gaan doen?
Hahaha lieve meisjes? Ik hou ervan om met heksen om te gaan hahahah, nee joh maar ik hou niet van te lieve mensen. Ik ben iemand die van grappen houd en als iemand te serieus is en niet tegen grappen kan doordat ie te lief is zou ik nooit met zo´n iemand om kunnen gaan. Ja ik ook, ik ben echt van plan te veranderen en meer uit mn dagen halen, ik doe te vaak niks wat uitermate zonde is!
Maar hoe ik op deze topic terecht kwam, nou ik zag boeken en dat sprak me wel aan

28-07-2011, 03:13
Hahahaha ja ik beschouw mezelf als de nieuwe ghandi (kidding )
Kinderverzorging, klinkt super interessant! Psychologie is leuk alleen te theoretisch majah haha wat verwacht je anders? Ja maar je kan het altijd nog doen als je wil niet te snel opgeven. We hebben mensen in onze klas die 45 jaar zijn, dus het is nooit te laat.
Oooh hahaha je bedoelt mensen met een goed hart. Aah ik begrijp je, ja nee wat ik onder lief versta is saai en serieus hahah. Ja idd dan ben ik het helemaal met je eens!
En ik lees niet supervaak, maar als ik lees zijn het gwn romans hahah echte literatuur (not!) En jij wat lees jij over het algemeen?

Citaat door CommeLaColombe:
xgniffel-met-de-neus-geluidjex gekkerd. Je moet wel een vredevol persoon zijn om gewoon niks te kunnen doen zonder je te vervelen.
Kinderverzorging. Valt het mee, psychologie? Als ik een kind was wilde ik da ook =p maar ja het leven loopt niet zoals je het gedacht had.
Haha we verstaan wel heeel andere dingen onder 'lief'. Ik geef zelf ook steken en harde grapjes, de meeste meisjes vinden het leuk hoor maar ze blijven lief, zorgzaam, betrouwbaar.. Ik bedoel dat ze goede karaktereigenschappen moet bezitten, er zijn al genoeg valse mensen op de wereld.
Denk dat we ons zowieso beter [nuttiger] zouden voelen moesten we echt iets gaan doen met onze tijd.

Welke boeken lees je?