Bekijk volle/desktop versie : ik wil rijk worden



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8

08-05-2011, 12:31
het is hoog tijd om uit de arbeidersklasse te stappen en de middenklasse in te gaan, alleen mijn probleem is..dat lukt niet snel met een vmbo tl diploma. ik ben wel al 21 dus kan aan een toelatingsonderzoek meedoen voor het hbo of universiteit..alleen weet ik niet welke richting ik moet kiezen!? het soort werk vind ik ONBELANGRIJK, als ik er maar rijk van wordt.. wie kan me hierbij helpen? bij voorbaat dank

08-05-2011, 12:35


niemand een ideetje?

08-05-2011, 12:36
Ik denk ICT..

08-05-2011, 12:39
ict op hbo niveau? wordt je daar rijk van? ik dacht dat dat een beetje hangt op de 2000 p.m.

08-05-2011, 12:41


ICT op hbo niveau, als je het onder de knie hebt heb je zo alle trucjes in de hand.. Je kan via internet echt rijk worden!

Kennis van mij verdient via google alleen al rond de 5000 minimaal per maand, kan tot hoger oplopen.

08-05-2011, 12:42
en hoeveel jaar ervaring heeft die kennis van je ?

08-05-2011, 12:45

Citaat door hageneesss:
het is hoog tijd om uit de arbeidersklasse te stappen en de middenklasse in te gaan, alleen mijn probleem is..dat lukt niet snel met een vmbo tl diploma. ik ben wel al 21 dus kan aan een toelatingsonderzoek meedoen voor het hbo of universiteit..alleen weet ik niet welke richting ik moet kiezen!? het soort werk vind ik ONBELANGRIJK, als ik er maar rijk van wordt.. wie kan me hierbij helpen? bij voorbaat dank


bbl misschien en dan 60 uur werken per week.
snel met werk beginnen, zodat je salaris op je 40ste fatzoenlijk wordt.

als jij mavo niet aankan dat kan havo ook niet aan dus hbo ook niet.

wo zal zeker niet lukken.

08-05-2011, 12:47
beleggen (day trading)

08-05-2011, 12:49

Citaat door Algebra:
bbl misschien en dan 60 uur werken per week.
snel met werk beginnen, zodat je salaris op je 40ste fatzoenlijk wordt.

als jij mavo niet aankan dat kan havo ook niet aan dus hbo ook niet.

wo zal zeker niet lukken.


waar baseer jij dat op. er zijn talloze mensen die van het vmbo doorgaan naar havo en vwo en aan het universiteit studeren. zo ook zijn er talloze marokkanen die op tienerleeftijd naar nederland komen en zichzelf om hoog werken naar het universiteit. de capaciteiten van een mens is veel hoger dan vwo, het is een kwestie van doen en motivatie.

p.s. ik kom van het atheneum, wegens thuisproblemen ben ik bergafwaarts gegaan, en nu wil ik mijn leven weer oppikken ( maar dit zou ik er amper bij hoeven te vertellen)

misschien dat jij het niet kan, ik weet van mijzelf dat ik het wel kan, het enige wat mij dwarszit is welke opleiding ik het beste vanaf kom. je schrijft fatsoenlijk trouwens met de s

08-05-2011, 12:52

Citaat door hanazuki:
beleggen (day trading)


ja daar heb ik ook naar gekeken, maar ik wil wel op halal wijze rijk worden en dan vallen er heel veel bedrijven af waar ik mijn aandelen op kan kopen. plus er is sprake van een constante inflatie, we zijn er een beetje laat mee. haha een beetje net als hozzelen als je vroeg begonnen was was je nu rijk, maar als je nu pas begint, kan je beter gaan krasse win je nog eens wat haha (tenminste dit is de mening die ik gevormd heb door meerdere mensen erover te spreken, en zelf onderzoek te doen.)

08-05-2011, 12:53

Citaat door hageneesss:
en hoeveel jaar ervaring heeft die kennis van je ?


Euhmm, ik denk ongeveer 4/5 jaar.

Hij had eerst een soort van schijt aan school, uiteindelijk avondschool gevolgd en zijn opleiding gehaald. Nu heeft hij echt dingen waar ik alleen van kan dromen!

Maar je moet ook kijken wat bij je past, het is wel iets wat je de rest van je leven blijft doen..

08-05-2011, 12:55

Citaat door Alhamdoullilah:
Euhmm, ik denk ongeveer 4/5 jaar.

Hij had eerst een soort van schijt aan school, uiteindelijk avondschool gevolgd en zijn opleiding gehaald. Nu heeft hij echt dingen waar ik alleen van kan dromen!

Maar je moet ook kijken wat bij je past, het is wel iets wat je de rest van je leven blijft doen..


wat bij mij past is een mooie leven, met een 40 urige werk week, en genoeg geld om op vakantie te gaan. ik kies liever voor een verotte baan en een goede leven dan een leuke baan en een verotte leven.

maar goed dat lijkt me een goede ik ga me over ict iig meer informeren, maar er zullen toch vast wel opleidingen zitten waar mijn kanzen hoger zijn?

08-05-2011, 12:56



Citaat door hageneesss:
wat bij mij past is een mooie leven, met een 40 urige werk week, en genoeg geld om op vakantie te gaan. ik kies liever voor een verotte baan en een goede leven dan een leuke baan en een verotte leven.


Dan neem je een vrouw die er hetzelfde als jou over denkt, ben je dubbel rijk.

08-05-2011, 12:57

Citaat door Alhamdoullilah:
Dan neem je een vrouw die er hetzelfde als jou over denkt, ben je dubbel rijk.


haha ik neem ook mijn genoegen met enkel rijk, plus een vrouw die hetzelfde denkt, zal mij denk ik alleen maar armer maken

08-05-2011, 13:00

Citaat door hageneesss:
haha ik neem ook mijn genoegen met enkel rijk, plus een vrouw die hetzelfde denkt, zal mij denk ik alleen maar armer maken


Succes met je zoektocht naar de juiste opleiding!

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8