Bekijk volle/desktop versie : Wat doe je mij aan!!!!!!!



Pagina's : [1] 2 3 4

31-12-2002, 18:20
Zainab loopt naar haar kamer ze komt net van school.
Ze legt haar boeken op haar bureau en loopt naar de keuken om te eten.Ze vraagt aan moeder wat voor eten ze gaat maken.
Moeder antwoord niks ineens draait moeder zich om en geeft een harde
klap in de gezicht van zainab.
Zainab schrikt en valt om moeder pakt een deegroller en slaat zainab op haar arm en op haar been.Ondertussen schreeuwt moeder van waar was je vieze trut ik had je toch gezegd dat je vroeg thuis moet zijn om mij te helpen Zainab huilt en praat te gelijk en zegt" ik heb je toch verteld dat ik huiswerk ging maken bij een vriendin.
Moeder houdt op met slaan .Zainab krabbelt overeind en rent vlug naar haar kamer.De volgende morgen loopt Zainab een beetje mank naar school.Op school vraagt haar beste vriendin Laila wat er met haar been is.
Zainab bedenkt een smoesje en zegt dan dat ze gevallen was in e badkamer.Laila knikt. Als Zainab weer thuis is is haar moeder er niet die is naar een vriedin gegaan haar vader is weer gaan werken zoals altijd vader weet niks van de mishandelingen die haar moeder aanricht.Maar Zainab durft het ook niet aan haar vader te vertellen straks gaan ze nog uit elkaar

31-12-2002, 18:31


Schrijf snel verder meid

31-12-2002, 18:36
dank je ik ben bezig met een vervolgje

31-12-2002, 18:47
Wanneer haar moeder weer thuiskomt, is haar bui helemaal verandert.
"Ewa zainab hoe was het op school vandaag?"
Zainab kijkt haar moeder verbijsterd aan.
"Ehh het was wel leuk hoor"
''Oke (zegt ze met een glimlach)
Zainab loopt gauw weer naar haar kamer.
''Eh wat doet ze nou ineens lief naar wie is ze nou weer gegaan"
Zainab denkt aan alle vriendinnen van haar moeder geeneen van hun zijn zo dapper om te zeggen dat ze mij niet moet slaan("Alle vriendinnen weten dat mijn moeder mij slaat maar het kan hun niks schelen zij slaan ook hun kinderen&quotZainab valt in slaap met allemaal vragen in haar hoofd en hopen dat haar moeder zo lief blijft.

31-12-2002, 19:31


ga snel verder

goed begin!!!!



dikke kus

31-12-2002, 20:28
De volgende morgen aan het ontbijt is haar moeder weer als het oude
(een gemene moeder)alles wat ze doet is fout.
Nadat ze perongeluk de pan met eieren liet vallen kreeg ze weer de volle laag.Moeder barstte op haar los ze sloeg haar met harde klappen
ze pakte haar slipper van haar voet en sloeg haar op de hoofd.
Zainab schreeuwde zo hard ze kon maar het hielp niks ze sloeg steeds harder en harder."Nee mama alsjeblieft neeeeeeeeeeeeh auw auw ik deed het perongeluk".
Toen haar moeder klaar was met slaan krabbelde Zainab overeind en rende naar de badkamer om weer haar gezicht te wassen.
Ze deed het vliegensvlug en ging gauw naar school.
Toen ze op school aankwam zei ze niks tegen haar beste vriendin ze negeerde iedereen.Laila probeerde steeds met haar te praten maar het lukte maar niet."Zainab wat is er nou zeg dan wat ,wat is er met je gezicht gebeurd halooooo zainab ik praat tegen je".
"Laat mij met rust oke jij moet echt alles weten ik heb gevochten oke ben je nu blij tfoe tfoe tfoe".
Zainab liep snel door naar de volgende les ze liet Laila bedroefd achter.

31-12-2002, 20:55
Toen Zainab thuis was had ze vreselijke spijt van wat ze Laila had aangedaan ze wou haar opbellen, maar ze twijfelde toen ze het toch deed nam niemand op.
Eigenlijk was ze wel blij dat niemand opnam.
Toen haar moeder thuiskwam zei ze niks tegen haar dochter het kon zainab eigenlijk helemaal niks schelen .
Toen het eten klaar was had ze niks voor Zainab klaar gezet helemaal niks alleen voor zichzelf.
Toen ze wou opscheppen schreeuwde haar moeder"he' oprotten van die pan vieze tabozo (vetzak)jij hebt wel genoeg gegeten dat is van je vader jij krijgt niks helemaal niks ga maar lekker voor jezelf eten maken zo weet je hoe het is om eten te maken kegbe (xxxx)
Zainab zei helemaal niks ze durfde niet ze ging met lege maag naar bed.
De volgende morgen had ze ook niet ontbeten haar moeder had niks gemaakt.
Toen ze op school was wou ze gelijk haar excuus aanbieden aan Laila
"Laila het spijt mij echt hoe ik deed tegen je ik had gewoon mijn dag niet""Maar Zainab hoe kom je nou aan al die wonden en schrammen met wie heb je nou gevochten""Ja luister Laila ik had gewoon ruzie met een meisje en toen gingen we vechten het was gewoon een domme ruzie maak je daar nou niet druk om""oh ja ik snap het maar doe a.u.b niet meer so ik kan er echt niet tegen ik zat de hele avond erover na te denken ik belde je nog maar je moeder zei dat je sliep""oh ja ik sliep(ik sliep helemaal niet die moeder heeft gewoon niks gezegd maar dat ga ik natuurlijk niet zeggen tegen Laila)kom we gaan het vieren dat we weer vrede hebben ""Ja je hebt gelijk kom naar de kantine"

31-12-2002, 20:56
Bedankt voor alle mailtjes heb al een stukje geschreven
xxxxxxxx

31-12-2002, 21:33
HEY

GA SNEL VERDERR!!!!!!!!!!!!!!!!!

31-12-2002, 23:50
Zainab komt heel blij thuis wanneer haar moeder dat ziet word ze gelijk boos haar moeder kan er niet tegen als Zainab blij is dus gelijk schreeuwt ze tegen haar om geen reden.
Zainab is dit nu wel gewend en weet dat ze gelijk naar haar kamer moet doorlopen.Zainab doet gelijk de deur op slot voordat haar moeder weer komt en haar uitscheld om een domme reden.
Zainab voelt zich eigenlijk wel blij vandaag nadat ze vrede had gemaakt met Laila.Ineens klopt er iemand heel hard op de deur"Doe die deur open he kegbe(xxxx)"Zainab 's slaat over wat moet ze doen!!!!!!!!!

02-01-2003, 12:59
hewa ga verder ik krijg nu al tranen in me ogen

kus najla

02-01-2003, 13:01
Ey Shit man, als ik die Zainab was, dan ging ik onder mn bed verstoppen of in de WC ofzo.....3la erge moeder....Haja H!tler

02-01-2003, 16:14


Zainab beeft van angst wat moet ze doen de deur openen of niet.
Haar moeder slaat steeds harder op de deur.
Zainab kijkt om haar heen is er geen andere uitgang.
Haar moeder scheld haar steeds erger uit.
Ineens valt de deur met een klap op de grond ze heeft de deur ingetrapt
"Neeeeeeeeeeeeeeeeh mamaaaaaaaaaa neeeeeeeeeeeh alsjeblieft"
Haar moeder pakt Zainab bij haar haren gooit haar op de grond en geeft haar een harde dreun met haar bureaustoel.
Zainab schreeuwt voor de laatste keer "Neeeeeeeeeeh" en alles word zwart voor haar ogen.
Zainab word wakker in de ziekenhuis en vraagt gelijk"Waar ben ik"
"Maak je maar geen zorgen je bent in het ziekenhuis" zegt een onbekende stem.
Zainab draait zich om en ziet een verpleegster ze glimlacht lief.
Haar moeder is nergens te bekennen "Waar is mijn moeder".
"Ze is effe een kopje koffie aan het drinken" zegt de verpleegster.
" Maar hoe kom ik hier".
"Je moeder zei dat je van de trap was gevallen".
"oh dat herinner ik mij niet meer".
Maar dan herinnert ze zich het harde geklop op haar slaapkamerdeur.
En die harde klap op haar hoofd.
Nee ze heeft gewoon gelogen wij hebben niet eens een trap in onze huis.
Op dat moment kwam haar moeder aan ze keek Zainab heel vuil aan.
"Oh je bent al bij bijzijn zei ze heel gemeen"
De verpleegster zei" Het gaat heel goed met je dochter ze kan misschien morgen al naar huis, maar ik moet nu even gaan ik kom over een halfuurtje terug"
"Dat is goed ik zie je dan zo".
Toen de verpleegster weg was zei de moeder:"Als je nog een keer mij zo laat schrikken maak ik je een keer echt dood en je houdt je bij dit verhaal niks anders je bent van de trap gevallen en dat is het oke"
"Ehhhh ja is goed".
Haar moeder keek haar weer vuil aan alsof ze een stuk vuil was.
Zainab voelde zich nooit zo eenzaam ze voelt zich vies en lelijk.
Wat moet ze nou doen .

02-01-2003, 16:16
Bedankt voor de mailtjes ben al klaar met een stukje
xxxx

02-01-2003, 17:12
hey ga verder!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!

Pagina's : [1] 2 3 4