Bekijk volle/desktop versie : Herdershond drijft schapen de dood in...moet je lezen.



31-12-2002, 17:54
31/12 Herdershond drijft vijftig schapen de dood in

Uitgerekend een herdershond heeft dinsdagochtend vroeg in een weiland nabij het Nederlandse Harkstede een kudde schapen opgejaagd waardoor vijftig dieren zijn gestorven.
De hond dreef ongeveer vijftig van de 150 dieren tellende kudde in een sloot. Circa 45 schapen verdronken, een vijftal is later door een dierenarts afgemaakt.

De vijf dieren waren sterk onderkoeld of zwaargewond nadat ze door omstanders uit de sloot waren gevist. Ze waren niet meer te redden, aldus een woordvoerder van de politie.
De herdershond was eigendom van een 62-jarige man, die vlakbij woonde. Gezien het grote aantal dode schapen heeft de hond wellicht enkele uren lang tussen de schapen rondgelopen, vermoedt de politie. Het dier is inmiddels door een dierenarts gedood.

31-12-2002, 18:11


Is er niet eerst een hoorzitting voor die hond geweest , voordat hij de doodstraf kreeg.... wat is het leven toch oneerlijk, he?



armani

31-12-2002, 18:17
Je mag als "schaap" niet zomaar de anderen volgen..probeer zelf te beslissen..over het te volgen weg.

31-12-2002, 18:17

Citaat:
Origineel gepost door wafa_armani
Is er niet eerst een hoorzitting voor die hond geweest , voordat hij de doodstraf kreeg.... wat is het leven toch oneerlijk, he?



armani
HAHAHAHAHA maar misschien had de hond wel geen getuigen.

31-12-2002, 18:20



Citaat:
Origineel gepost door Mohammed Justice
Je mag als "schaap" niet zomaar de anderen volgen..probeer zelf te beslissen..over het te volgen weg.
Daar zit wat in. Wat dat betreft lijkt de mens inderdaad op een kudde dier, er zijn maar weinig die echt een eigen mening hebben, jammer .

31-12-2002, 19:01

Citaat:
Origineel gepost door Mohammed Justice
31/12 Herdershond drijft vijftig schapen de dood in

Uitgerekend een herdershond heeft dinsdagochtend vroeg in een weiland nabij het Nederlandse Harkstede een kudde schapen opgejaagd waardoor vijftig dieren zijn gestorven.
De hond dreef ongeveer vijftig van de 150 dieren tellende kudde in een sloot. Circa 45 schapen verdronken, een vijftal is later door een dierenarts afgemaakt.

De vijf dieren waren sterk onderkoeld of zwaargewond nadat ze door omstanders uit de sloot waren gevist. Ze waren niet meer te redden, aldus een woordvoerder van de politie.
De herdershond was eigendom van een 62-jarige man, die vlakbij woonde. Gezien het grote aantal dode schapen heeft de hond wellicht enkele uren lang tussen de schapen rondgelopen, vermoedt de politie. Het dier is inmiddels door een dierenarts gedood.
die berbers zitten hier wel van te balen van..

31-12-2002, 19:04

Citaat:
Origineel gepost door masrawy
die berbers zitten hier wel van te balen van..

31-12-2002, 19:04
het verbaast me dat JIJ niet tussen de schaapjes zat, masrawy

31-12-2002, 19:07

Citaat:
Origineel gepost door sabryn
het verbaast me dat JIJ niet tussen de schaapjes zat, masrawy
mij hebben ze kunnen redden.. ik liep `n beetje naast de kudde daarom.. je weet toch ik ben crimineel..

31-12-2002, 19:07

Citaat:
Origineel gepost door sabryn
het verbaast me dat JIJ niet tussen de schaapjes zat, masrawy
HAHAHAHAHAH

31-12-2002, 19:09

Citaat:
Origineel gepost door sabryn
het verbaast me dat JIJ niet tussen de schaapjes zat, masrawy
tussen de aapjes zul je bedoelen