Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : meskien raymzter we hebben niks gedaan maar toch willen ze ons haten whahahahha

emsoem
31-12-2002, 17:45

*** Marokkanen! Raymzter scoort op dit moment een grote hit met dit nummer. Dat is onder andere te danken aan het pakkende Arabische melodietje. Maar is deze wel door Raymzter zelf gecompo-neerd? Het antwoord is nee!! Raymzter heeft het sample 'gejat' van de inmiddels 67-jarige Libanese zangeres Fairouz. Het originele nummer heet 'Nasm 3alena el Hawa'. Het is een mooi klassiek nummer. Wat dat betreft heeft Raymzter de goeie keuze gemaakt. Je kunt 'm hier luisteren! Als je ook nog de midi's wil beluisteren en/of meer info over Fairouz wil hebben klik dan hier! http://www.muzikarabia.com/Images/De_Raymzter.gif wahhahaahhahaha we hebben niks gedaan maar toch willen ze ons haten wahahahahha =emsoem=

Missrapster
31-12-2002, 17:46
oke waar wil je nu heen met dat verhaal....er zijn maar weinig mensen die hun muziek zelf maken.....!!!

emsoem
31-12-2002, 17:49
Origineel gepost door Missrapster oke waar wil je nu heen met dat verhaal....er zijn maar weinig mensen die hun muziek zelf maken.....!!! nergens.....moet ik hier geld mee verdienen dan??? maar hij heeft het niet geleend maar gejat :ego: =emsoem=

Missrapster
31-12-2002, 17:53
ja dus....dat is dan zijn probleem.......:ego:.....:stout:

emsoem
31-12-2002, 17:56

Origineel gepost door Missrapster ja dus....dat is dan zijn probleem.......:ego:.....:stout: zoiets moet je lenen ja :ego: en dan nog zeggen we hebben niks gedaan :stout: die heeft lef joh hhihiihihi echt een marokaan:D =emsoem=

Missrapster
31-12-2002, 17:58
Origineel gepost door emsoem zoiets moet je lenen ja :ego: en dan nog zeggen we hebben niks gedaan :stout: die heeft lef joh hhihiihihi echt een marokaan:D =emsoem= niet alle marokkanen zijn zo...:ego:.....lekker puh......ik zal wel voor zn verjaardag een zakwoordenboek kopen....misschien leert ie zo wat lenen betekent...

kaasvaak
01-01-2003, 07:05
die raymster he, die zegt toch zo van we hebben niks gedaan maar toch willen ze ons haten, wie is ze dan? dan heeft ie het zelf over dat hij niet over een kam wil worden geschoren, schreer de nederlanders (die hij hier zal bedoelen) dan ook niet over een kam...

emsoem
01-01-2003, 13:36
Origineel gepost door kaasvaak die raymster he, die zegt toch zo van we hebben niks gedaan maar toch willen ze ons haten, wie is ze dan? dan heeft ie het zelf over dat hij niet over een kam wil worden geschoren, schreer de nederlanders (die hij hier zal bedoelen) dan ook niet over een kam... ja maar hij heeft het toch over de nederlanders die onzin praten ;) de volgende keer beter luisteren he ;) ja mis rapster doe dat maar ja hehhee =emsoem=

rifia18
01-01-2003, 21:27
he amsoen ik wil die orgineele lied horen van fairouz kun je me die geven , je zegt wel klik hier maar waar moet ik kliken hoop nog van je te horen

kaasvaak
02-01-2003, 11:28
Origineel gepost door emsoem ja maar hij heeft het toch over de nederlanders die onzin praten ;) de volgende keer beter luisteren he ;) ja mis rapster doe dat maar ja hehhee =emsoem= ik weet het niet hoor, of hij dat wel zo zegt, maar goed, als jij het zegt, ga ik toch nog effe een keer goed luisteren alsielangs komt op tv.

miss_kreta
02-01-2003, 11:40
Salaam Rifia18, Ik heb gezocht op KaZaA (Fairouz) en het nummer staat erbij. Maar volgens mij duurt het lang voordat het nummer wordt gedownload (staat namelijk al een poosje op searching). Jij meer suc6 toegewenst!

emsoem
02-01-2003, 16:00
Origineel gepost door kaasvaak ik weet het niet hoor, of hij dat wel zo zegt, maar goed, als jij het zegt, ga ik toch nog effe een keer goed luisteren alsielangs komt op tv. oke........ en kijk op www.muziekarabia.com........bij nieuws (ja ja ik ben een knip en plak koning ahAHAHA)dar kun je dat liedje downlaoden.. =emsoem=

kaasvaak
03-01-2003, 17:15

Origineel gepost door emsoem oke........ en kijk op www.muziekarabia.com........bij nieuws (ja ja ik ben een knip en plak koning ahAHAHA)dar kun je dat liedje downlaoden.. =emsoem= internet alleen op mijn werk, en heb geen geluidskaart hiero songtekst kan ik ook niet vinden (hoewel ik ook niet erg mijn best heb gedaan)

emsoem
03-01-2003, 17:23
Origineel gepost door kaasvaak internet alleen op mijn werk, en heb geen geluidskaart hiero songtekst kan ik ook niet vinden (hoewel ik ook niet erg mijn best heb gedaan) oh zo ik zal zometeen wel ff kijken hoor...dan plaats ik dei wel voor je =emsoem=