Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Outfits voor hoofddoekdragende muslimas



07-05-2011, 20:14
Soms zit ik zonder inspiratie en weet echt niet wat aan te doen of wat te kopen... Ik woon in de VS en in mijn stad zijn er weinig tot geen winkels waar ze islamitische kleding verkopen en ook niet veel muslims. Meestal shop ik online of in de Amerikaanse winkels. Nu dat het zomer is draag ik wel gemakkelijk een lange rok met een bloes en een hijab of een lang hemd over een weide broek met hijab en soms een abaya met hoofddoek.

Maar als er hier meiden zijn die moedig genoeg zijn om hun style te tonen, je kan je hoofd eraf knippen als je anoniem wilt blijven of leg je outfits op je bed ofzo... maar ben wel beniewd wat muslimas in NL en BE tegenwoordig zoal dragen...

07-05-2011, 20:21


Je woont in de VS? Hoeis het leven daar?

07-05-2011, 20:22
Ik vind het hier wel leuk, met een paar dingen die ik hier wel erg mis...

07-05-2011, 20:28
Echt? Ben je getrouwd dat je nu in de VS woont? Lijkt me inderdaad wel moeilijk om zo een grote stap te nemen en in de VS te gaan wonen.

08-05-2011, 00:52


Hebben ze daar ook Maxi-jurken..? Of ander soort lange jurken..

10-05-2011, 06:04
Nu dat het zomer is hebben ze zo van die lange jurken dus ik draag dat wel eens met een jeansvestje erover zodat alles toch bedekt is.

Ja, ben getrouwd elhamdulilah mijn man is Amerikaan, en ik ben van Belgie.

10-05-2011, 11:13

Citaat door -Loki-:
advies vragen over de hijaab moet je echt niet bij de marokkaanse meiden zijn

probeer een bekeerde hollanse dame hier te vinden die kunnen jou advies geven


ohhhhh dat is een belediging ,

er zijn genoeg marokkaanse meiden, die hun hoofddoek op een correcte manier dragen,
mashallah,

allah ihdina

10-05-2011, 12:02

Citaat door Proud_Muslimah:
Nu dat het zomer is hebben ze zo van die lange jurken dus ik draag dat wel eens met een jeansvestje erover zodat alles toch bedekt is.

Ja, ben getrouwd elhamdulilah mijn man is Amerikaan, en ik ben van Belgie.



Je hebt genoeg leuke maxi-jurken die wijd vallen. Overal zijn ze tegenwoordig wel te vinden. H&M, Mango, Zara. En anders wehkamp.nl, zalando.nl etc.

11-05-2011, 23:03

Citaat door fadoua26:
Je hebt genoeg leuke maxi-jurken die wijd vallen. Overal zijn ze tegenwoordig wel te vinden. H&M, Mango, Zara. En anders wehkamp.nl, zalando.nl etc.


Ze woont in VS, denk niet dat wehkamp en zalando enzo daar leveren..

05-06-2011, 16:56

05-06-2011, 17:08
De meeste van nl bestellen juist van de VS.

Ik draag in de zomer maxi jurken met een dun vest, blazer. Of gewoon een Abaya.

05-06-2011, 17:15
Apart, als je een beetje googled kom je juist uit op vele webshops uit de VS.
Ze hebben ook gewoon straten met zulke winkels. Misschien moet je even op onderzoek uit.
Zoals al gezegd is, veel islamitische kleding wordt juist uit Amerika gehaald.

08-06-2011, 18:33


Nieuw:



http://moslimaworld.come2me.nl/1311824/FeestAbaya

08-06-2011, 18:57

Citaat door Proud_Muslimah:
Soms zit ik zonder inspiratie en weet echt niet wat aan te doen of wat te kopen... Ik woon in de VS en in mijn stad zijn er weinig tot geen winkels waar ze islamitische kleding verkopen en ook niet veel muslims. Meestal shop ik online of in de Amerikaanse winkels. Nu dat het zomer is draag ik wel gemakkelijk een lange rok met een bloes en een hijab of een lang hemd over een weide broek met hijab en soms een abaya met hoofddoek.

Maar als er hier meiden zijn die moedig genoeg zijn om hun style te tonen, je kan je hoofd eraf knippen als je anoniem wilt blijven of leg je outfits op je bed ofzo... maar ben wel beniewd wat muslimas in NL en BE tegenwoordig zoal dragen...




salaam meid zo jij woont ver ! Ik zou via internet zoeken! ik woon in London echt een mode stad dus ik weet precies wat je bedoelt maar hmdl er zijn wel veel islamitische winkels in london! alleen je moet af en toe goed zoeken en vragen aan andere !! succes ermee

09-06-2011, 09:57

Citaat door Zoubida-:
Ze woont in VS, denk niet dat wehkamp en zalando enzo daar leveren..



Goed van je, oplettende dame. Ik dacht meteen aan online winkelen, maar in de VS is dat natuurlijk anders.