Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : stoute samira saeed

emsoem
31-12-2002, 17:42

:zweep: Componist Amr Mustafa heeft enorme spijt dat hij heeft samengewerkt met Samira Said. Mustafa heeft de hit ‘Youm Wara Youm’ gecomponeerd, maar heeft daar naar eigen zeggen te weinig krediet voor gekregen. Samira zou in geen enkel tv-optreden en interview Mustafa bedankt hebben voor zijn bijdrage aan haar succes. De reden hiervoor is volgens hem het feit dat hij weigerde Samira een nummer te geven, omdat hij die al had toegezegd aan de Egyptische zangeres Sherine Wagdy. Ook is Mustafa kwaad op Samira omdat hij haar een nummer heeft gegeven, die oorspronkelijk bedoeld was voor Nawal el Zoughby. De Marokkaanse heeft echter nooit wat gedaan met het nummer. http://www.muzikarabia.com/Images/samiramami.jpg sjow sjow die samira nooit gedacht dat ze zo gemeen was....ja ja zo zie je mar weer =emsoem=

Missrapster
31-12-2002, 17:49
ja...en wist je dat ze vroeger arm was en dat ze op straat gevonden was en later de man van die vrouw heeft afgepakt???/

emsoem
31-12-2002, 17:51
Origineel gepost door Missrapster ja...en wist je dat ze vroeger arm was en dat ze op straat gevonden was en later de man van die vrouw heeft afgepakt???/ damzzzz wat een gemeen wijf zeg wejoooow =emsoem=

emsoem
06-01-2003, 15:16
Origineel gepost door elMasry bron? www.emsoem.nl weer zeker? ;) :lol:>>>>>>jij kan wel goed onthouden ;) :D =emsoem=

JustAgirl
06-01-2003, 15:30

Origineel gepost door Missrapster ja...en wist je dat ze vroeger arm was en dat ze op straat gevonden was en later de man van die vrouw heeft afgepakt???/ Sorry maar hoe kom je daar nou weer bij?? Zij heeft als sinds kinds af gezongen, en was voor zo ver ik het weet niet arm of op straat gevonden!

Riady
06-01-2003, 15:36
Origineel gepost door emsoem :zweep: Componist Amr Mustafa heeft enorme spijt dat hij heeft samengewerkt met Samira Said. Mustafa heeft de hit ‘Youm Wara Youm’ gecomponeerd, maar heeft daar naar eigen zeggen te weinig krediet voor gekregen. Samira zou in geen enkel tv-optreden en interview Mustafa bedankt hebben voor zijn bijdrage aan haar succes. De reden hiervoor is volgens hem het feit dat hij weigerde Samira een nummer te geven, omdat hij die al had toegezegd aan de Egyptische zangeres Sherine Wagdy. Ook is Mustafa kwaad op Samira omdat hij haar een nummer heeft gegeven, die oorspronkelijk bedoeld was voor Nawal el Zoughby. De Marokkaanse heeft echter nooit wat gedaan met het nummer. http://www.muzikarabia.com/Images/samiramami.jpg sjow sjow die samira nooit gedacht dat ze zo gemeen was....ja ja zo zie je mar weer =emsoem= Een nummer geven kan je verschillend opvatten hihihihi Denk dat zo'n ander nummer ook de oorzaak kan zijn althans als je de verhalen mag geloven die de ronde over haar lifestyle in Egypte ;)

emsoem
06-01-2003, 15:54
Origineel gepost door Riady Een nummer geven kan je verschillend opvatten hihihihi Denk dat zo'n ander nummer ook de oorzaak kan zijn althans als je de verhalen mag geloven die de ronde over haar lifestyle in Egypte ;) :stout: lifestyle...VERHALEN......TELL ME MORE :D =emsoem=

rnbgirl2002
08-01-2003, 00:08
roddels man waar hebben jullie dat allemaal gehoord ??? ik geloof er geen barst van ! ik hou van haar music vooral dat laatste is max! wat ze uitspokkt is none of my buzz zolang ze maar met mooie liedjes op de markt komt! :D :bril:

emsoem
09-01-2003, 17:01
ik wil ze hooren ?:D ze is egyptisch toch??? =emsoem=

noera
09-01-2003, 17:47
nee uit marokko[fes] groejes noera. :zwaai:

beppie_truus
09-01-2003, 17:49
foeiiiiiiiiiiiiiiii stoute meid

emsoem
09-01-2003, 17:54
hheehhehehhee.....zit ik dus haar hier een beetje zwart te maken.... hhehehheheehe.... yesss net goed dat ze die heeft gestolen :ego: dat is pas echt een slime marokaanse :D =emsoem=