Bekijk volle/desktop versie : Verboden Liefde



Pagina's : [1] 2 3

07-05-2011, 17:01
as-salāmoe alaykoem..

Ik ben zelf geen Marokkaans meisje.. maar ik heb wel een Marokkaanse vriend en ben ook bekeerd naar de Islam waar ik zelf trots op ben hamdoulilah ik zit namelijk met een probleem ik heb 4 jaar een relatie met hem en hij vroeg me laatst nog of ik met hem wou trouwen en dat wou ik heel graag maar het probleem nu is mijn ouders accepteren het niet
wat zou ik nu moeten doen ik weet me geen raad ik heb bijna alles geprobeerd.. en het lijkt net of niemand onze liefde gunt en dat doet me heel erg pijn want ik houd zielsveel van hem en kan hem niet zomaar vergeten na alles wat we hebben meegemaakt..

wat zouden jullie doen.. ? opgeven of ervoor strijden?

Met Vriendelijke Groeten A.

07-05-2011, 17:04


Je geeft aan dat je bekeerd bent.. Wat ik zelf niet begrijp waarom neem je een vriend?
En punt 2 jou ouders zijn geen moslims of wel?

07-05-2011, 17:08

Citaat door myandyou:
Je geeft aan dat je bekeerd bent.. Wat ik zelf niet begrijp waarom neem je een vriend?
En punt 2 jou ouders zijn geen moslims of wel?


nee mijn ouders zijn geen moslims maar voor ik hem kende was ik ook geen moslim pas toen ik een relatie met hem kreeg verdiepde ik mezelf meer in de islam en ik vond het een prachtig geloof

07-05-2011, 17:13
Wat ben je als ik vragen mag?

07-05-2011, 17:14


salam
hmm je zit wel in een lastige situatie meid..
ik zou er voor vechten en geef het niet op
en probeer goed met je ouders te praten als het lukt

07-05-2011, 17:15
Alleen Chinezen doen moeilijk

07-05-2011, 17:15
Als ze hem niet accepteren, waarom zouden ze een andere moslim wel accepteren? Je zal je leven lang alleen blijven. Ik zou ervoor strijden!!

07-05-2011, 17:15

Citaat door Miss-Lopez:
nee mijn ouders zijn geen moslims maar voor ik hem kende was ik ook geen moslim pas toen ik een relatie met hem kreeg verdiepde ik mezelf meer in de islam en ik vond het een prachtig geloof


Okee Masha Allah goed van je zuster maar kijk je zal me een moslim moeten trouwen als moslima zijnde en hij is een moslim. Jou ouders zullen op den duur denk wel accepteren, Weet je zelf wel waarom ze het niet accepteren?

07-05-2011, 17:21

Citaat door Imperfection:
Wat ben je als ik vragen mag?


Ik ben een halfbloedje
mijn vader is spanjaard en me moeder nederlands

07-05-2011, 17:22

Citaat door casaOuiiatje:
Als ze hem niet accepteren, waarom zouden ze een andere moslim wel accepteren? Je zal je leven lang alleen blijven. Ik zou ervoor strijden!!



klopt daarom doe ik ook mijn best meid Insha'Allah komt het goed

07-05-2011, 17:25
Ga op je eigen wonen. Trouwen, moeite nemen om je ouders te bezoeken. Kinderen baren, met je kinderen en je man je ouders bezoeken. Doen ze alsnog moeilijk dan ga je nooit meer. Op een dag zullen ze het wel accepteren.

07-05-2011, 17:26

Citaat door myandyou:
Okee Masha Allah goed van je zuster maar kijk je zal me een moslim moeten trouwen als moslima zijnde en hij is een moslim. Jou ouders zullen op den duur denk wel accepteren, Weet je zelf wel waarom ze het niet accepteren?


dankjewel zuster
Ja Insha'Allah komt het goed ik heb best wel moeilijke ouders als het gaat om een moslim

07-05-2011, 17:28



Citaat door patrona1:
salam
hmm je zit wel in een lastige situatie meid..
ik zou er voor vechten en geef het niet op
en probeer goed met je ouders te praten als het lukt


dankjewel meid doe zo hard mijn best als het lukt Insha'Allah

07-05-2011, 17:30

Citaat door Chaimae_Oujdia:
Ga op je eigen wonen. Trouwen, moeite nemen om je ouders te bezoeken. Kinderen baren, met je kinderen en je man je ouders bezoeken. Doen ze alsnog moeilijk dan ga je nooit meer. Op een dag zullen ze het wel accepteren.


Je hebt helemaal gelijk meid
gelukkig heb ik wel nog steun van mijn vriend ze familie hamdoulilah

07-05-2011, 17:31

Citaat door Miss-Lopez:
Je hebt helemaal gelijk meid
gelukkig heb ik wel nog steun van mijn vriend ze familie hamdoulilah

AlhamdoeliAllaah meid. Succes.

Pagina's : [1] 2 3